Part 23.

1K 67 10
                                    

Zobudila som sa v nejakej bielej izbe. To predsa není Niallova izba na chate. Pohnem rukou a niekto okamžite pribehne ku mne.

"Bonnie!" zabočujem Niallov hlas a hneď na to volá sestričky. Do izby okamžite vojde menšia a trochu silnejšia sestrička s čiernymi vlasmi v drdole a nemocničnej uniforme.

"Ako sa cítite slečna Styles?" spýta sa ma a začne mi s niečim svietiť do oči a ukazovať aby som sa pozerala na jej výstrely prst. "Trochu ma bolí rameno ale inač v pohode." poviem jej. "Zrak je v pohode" skonštatuje skorej sama pre seba. "Dopadli ste na rameno pre to Vás tak bolí budete tam mať modrinu." povie a usmeje sa na mňa. "Pamätáte si všetko? Ak áno tak Vám vypíšem prepúšťacie papiere a môžete isť" povie rýchlo. "Jaa.."

Pane bože otec a brat ležia po havárii!

"Áno pamätám si všetko." poviem jej. "To je skvele teraz by som sa s Vami chcela o samote porozprávať ak to nebude vadiť." pozrie sa na Nialla ktorý len kývne že nevadí a vide z izby.

"Tak že toto Vám môžem odpojiť..." povie a chytí ma za ruku z ktorej mi vytiahne kanylu. Na ranku mi dá hneď vatu a zalepí ju. "Drž si to aspoň 10 minút." povie a ja si to okamžite chytím.

"Tak a teraz k veci." povie. Sadne si oproti mne a zo široka sa na mňa usmeje. "Gratulujem Bonnie ste v prvých týždňoch tehotenstva." povie a ja na ňu zostanem pozerať ako keby mi zobrala jedlo. "Nehovorila som to nikomu myslela som že to budete chcieť oznámiť sama a vybavila som Vám už o týždeň gynekológa." povie a milo sa usmeje.

Ja som tehotná! Ja som tehotná... budem mamou malého dieťatka. Ale v 18? Veď mám povinnosti. Čo bude s firmou a ešte aj otec s bratom... Kde je teraz Bella!?

"Ďakujem moc a áno poviem im to sama." poviem zaskočene. Sestrička sa na mňa usmeje a odíde z izby. Po chvíľke sa dnu dovalia všetci chalani a aj baby. "Si v pohode? "Bolí ťa niečo? " "Potrebuješ niečo?" "Si hladná?" hrnuli na mňa otázku za otázkou. "Na otázky neodpovedám." poviem. "Mohli by ste sa všetci posadiť a brať ma chvíľku vážne?" spýtam sa a oni začnú prikyvovať a sadať si všade kam sa dá čo znamená aj zem.

"Fajn.." odmlčím sa pozriem sa na všetky tie pohľady. "Ok, takto to nepôjde najprv sa potrebujem porozprávať s Niallom." poviem a všetci na mňa nechápavo pozrú. "Tak bude to, musím ešte za otcom a bratom." poviem a ukazujem aby sa pratali z izby v ktorej napokon zostanem len ja a Niall ktorý sa posadí ku mne na postel. "Niall? Pamätáš si na tú Harryho oslavu?" "Pravda že, bola pred piatimi dňami a na ďalší deň sme spolu začali chodiť." povie s úsmevom pri tom ako spomenúť to že sme spolu začali chodiť. "No.. ja som.. "začnem no zadrhnem sa. "Ty si?" spýta sa nechápavo. "Jasomtehotná.." poviem rýchlo. On sa zasmeje. "Ešte raz a pomalšie nič som nerozumel." "Ja som tehotná Niall." poviem a sklopím zrak na svoje ruky ako vždy keď som nervózna. "Ako to vieš?" počujem jeho otázku. "Povedala mi to sestrička keď ťa poslala von. Povedala že ti to nepovedala aby som to mohla povedať ja a objednala ma o týždeň ku gynekológovi." poviem stále zo sklopeným zrakom.

Na chvíľu ostane ticho. Ani ja ani on nič nehovoríme no zrazu pocítim jeho ruku na mojej tvary. Natočí môj pohlaď na neho a usmeje sa na mňa. "Chceš povedať že budeme mať malé bábätko?" spýta sa s iskričkami v očiach. Hneď sa na neho usmejem a prikývnem keď sa mi zrazu prilepí na peri a začne ma bozkávať čo mu veľmi rada oplácam.

Zrazu vyskočí z postele a uteká ku dverám a to čo spraví. Vybehne z izby ako strela a začne na celú nemocnicu kričať že bude otcom na čom sa začnem strašne smiať. Zrazu sa rýchlosťou svetla do izby nahrnú chalani aj s babami. El ku mne podíde s rukami v bok a presne viem čo povie. "Ja som to hovorila!" vykríkne na čom sa zasmejem no chalani sa na nás nechápavo pozrú ale El im to veľmi rada vysvetľuje. No keď už pri mne nestojí El s rukami v bok tak je to Harry. "Tak že ja budem strýko.... Ja budem strýko!" povie na oko nahnevane no vidieť že sa mu mikajú kútiky. "Áno budeš, asi. A budeš ten najlepší strýko pod slnkom." poviem na čo sa na mňa okamžite hodí a začne ma objímať. "Hej ja mám byť najlepší strýko!!!" zakričí Louis a mi sa zasmejeme. "Vy budete všetci ty najlepší strýkovia.. a tety aké si kedy mohlo priať." poviem zo smiechom no hneď ma prejde keď si spomeniem pre čo som tu.

"Musím ísť za nim.i" poviem skleslo. "Slečna Bonnie tu máte prepúšťacie papiere." povie a položí ich na stolík pri dverách. Ešte niečo popodpisujem a potom sa už všetci vyberieme za otcom a Liamom keď že Harry už zistil kde ležia dokonca Bella je s Annie a Gemmou.

Prídeme ku dverám odkiaľ vychádza práve doktor. "Doktor Shepard?" spýtam sa a doktor sa na mňa okamžite pozrie a prikývne. "Ja som Bonnie Styles nevlastná dcéra pána Reya a sestra Liama. Ako na tom sú?" spýtam sa ho a on sa na mňa ľútostivo pozrie. 

Cute disaster (Niall Horan) ✔Where stories live. Discover now