Part 7.

1.4K 74 1
                                    

Bonnie pred stretnutim s pravými rodičmi..

Keď som došla domov bola som extrémne unavená. Zaspala som okamžite no zobudila som sa z nočnej mori s krikom. Všade bol Harry s tými zelenými očami. Hrozne. Stihla som sa pohádať s Bellou za úplnú blbosť a teraz stojím pred nejakou luxusnou reštauráciou s papierikom v ruke na ktorom je napísane číslo 568 ktorý mam zadať nejakému blbcovi aby ma zaviedol ku stolu kde sedia. Čo budem robiť ak sa im nebudem páčiť? Čo ak ma nebudú chcieť?

Vošla som do vnútra až k nejakému pultu... recepcii a hneď ma oslovil starší pan čo tu zrejme pracuje. "Dobrý deň môžem Vám pomôcť?" "Ehmm.... zaveďte ma k rezervácii 568 prosím." "Iste že tuto kolegyňa Vás tam zavedie." povie a ukáže na mladšiu pani s čiernymi vlasmi. "Nasledujte ma" povie a ja poslúchnem a idem za ňou. Čim ďalej kráčam tým viac sa nervozita stupňuje. Vedie ma cez nejakú chodbu až zastaví pred veľkými drevenými dverami. " Tu je to." "Ďakujem" poviem a ona sa na mňa usmeje a odíde. Tak a teraz posledný nádych....a výdych...

Otváram veľké dvere a pomaly vchádzam a pozerám pred seba. Je tam jeden stôl pre 6 osôb ale sedia tu len 4 ľudia. Žena a muž za vrchom stola na mňa pozrú a dievča oproti dverám tiež. Zdá sa že sa rozprávali kým som neprišla. "Ehm.. mami kam sa to.." povie chalan otočený mi chrbtom a potom sa otočí a zapozerá na mňa z čoho usudzujem že si ma pamätá a není jediný. Toto nemôže byť moja rodina.

Prvá sa mi prihovorí žena ktorá bude asi moja mama. To je divné veď moja mama zomrela. Ach ako mi chýbaš. "Ty budeš asi Bonnie. Som rada že si prišla dievčatko moje. Ja som Anne tvoja biologická matka. Je mi to strašne ľúto miláčik že si sa to dozvedela tak neskoro a že sa to celé stalo." povie so slzami v očiach. "Aj mne je to ľúto ani neviete ako strašne moc." poviem tiež. "Tak asi by sme sa mali predstaviť. Povie muž na druhom konci stola. "Ja som Des tvoj otec. Toto." ukáže na dievča čo sa na mňa usmieva. "Je Gemma tvoja sestra. A na koniec toto je tvoj brat." povie a ukáže na chalana ktorého som už stretla a teraz sa musí cítiť extra trápne. "Harry" on sa na mňa pozrie. Vstane zo stoličky, obíde ma a vide von z miestnosti. Des za nim kričí no márne. "Neviem čo ho to napadlo ale poď si radšej sadnúť a porozprávame sa." "Ja viem presne čo ho napadlo" poviem a zasmejem sa. " Čo?" povie Gemma nechápavo. "Nóó.. včera sme sa stretli na Music Awards a trochu bol viac opití..." "Pre boha mala si s nim niečo?!" povie vystrašene Anne. "Nie len sme do seba dva krát narazili a na ten druhý som práve odchádzala domov a on so mnou začal flirtovať." poviem nevinne. Gemma vybuchne do smiechu "Ten sa musí cítiť teraz dobre blbo že chcel dostať do postele vlastnú sestru." "Gemma!" povie prísno Annie. "Poď si sadnúť Bonnie. Máš pekné meno." "Ako ste ma chceli pomenovať vy?" spýtam sa." Nevedeli sme či si chlapček alebo dievčatko chceli sem sa nechať prekvapiť ale ako dievča si mala byť Lily a keby že si chlapec Daniel." povie a usmeje sa na mňa. Ja som sa zatiaľ posadila ku Gemme ktorá má hneď objala čo ma dosť prekvapilo. "Sú to pekné mená." poviem.

Zrazu do miestnosti vletí Harry ako tornádo a sadne si oproti mne. "Prepáčte že som odišiel. A Bonnie.." "Áno je viem nevadí." "Pamätáš si to?" povie prekvapene. "Pravda že áno. Bola som síce trochu opitá ale nie dostatočne a tie oči ma fakt vystrašili." poviem a on sa zasmeje. "No tá podoba tu je. Aj ja by som sa zľakol keby som vnímal." povie. Zasmejem sa. "Tak mi sme si už jedlo objednali a Gemma ty vybrala šalát s kúskami kuracieho mäsa. Ale ak ty to nebude chutiť objednáme niečo iné. Len si povedz." povie Des. "Nie náhodou si sa trafila na jedlo ktoré milujem Gemma." poviem a usmejem sa na ňu. Není to zas tak zlé ako som si myslela že to tu dopadne. "Ja viem že ho miluješ sme sestry viem to odhadnúť aj keby neviem čo. To je ten môj inštinkt." povie a zasmeje sa.

Do miestnosti vojde čašník s vozíkom a jedlom. Každému podá čo si objednal a odíde. "Tak dobrú chuť." povie Annie a mi jej zborovo odpovieme. "Ehm.. tak kde pracuješ Bonnie alebo študuješ?" "Stala som sa majiteľkou otcovej firmy" a teraz mi to dôjde trochu divné hovoriť pred nimi o otcovi. "Aha...ehm.. počul som o nej je veľmi vyhľadávaná a úspešná" povie." No áno ja a brat spravujeme len jednu." "Brat?" spýta sa po dlhej dobe Harry. "No áno v podstate sa narodil v ten istí deň ako ja. Hovorili nám že sme dvojčatá." "A ako sa vola?" spýta sa Anne. "Liam a sestra je Bella." "Otec sa volá Luke a matka?" "Des!" "Volala sa Sophia" "Volala?" "Áno.. ona je... mŕtva" poviem a zostanem hľadieť do jedla. Oh ako mi len chýbaš mami. Teraz by si tu možno bola so mnou. "Uhm.. myslím že by som už mala ísť." poviem a rýchlo sa postavím. Snažím sa ísť primerane rýchlo no hneď ako zatvorím dvere rozbehnem sa cez chodbu a zastavujem až vonku.

Nikto ma ani len nezadržal čo mi vyhovovalo.

Cute disaster (Niall Horan) ✔Where stories live. Discover now