die nieuwe jongen 1

395 27 14
                                    

Pov. Link
Ik werdt wakker en keek naast me, Joost lag nog te slapen en ik gaf hem een kus op zijn hoofd "goeienmorgen" zei ik zacht en ging met me hand door zijn haar "laat me slapen" kreunde hij en ik grinnikte "we moeten zo naar school" zei ik en stapte uit het bed en kleede me om, later was Joost ookal uit zijn bed gegaan en ik hoorde hem de trap afkomen en later voelde ik 2 armen om me heen van achteren, ik legde me hoofd naar achter waardoor hij op zijn schouder kwam (get it??) "hallo" zei hij  "hallo" lachte ik en draaide me om en keek meteen in zijn mooie helderblauwe ogen, ik twijfelde geen moment en drukte mijn lippen op die van hem, later lieten we los en hij streelde me wang "ik hou van je" fluisterde hij "ik ook van jou" zei ik en weer voelde ik die lippen op de mijne, toen we los lieten deden we alles en ging naar school, ik stapte bij Joost achterop en we reden naar Jeremy, en dan met ze 3en naar school, ik pakte Joost zijn hand en we liepen de school binnen, iedereen wist dat wij wat hadden dus het kon gewoon, we praate nog wat en toen ging de bel, we liepen de les binnen en we hadden vaste opstelling bij somigge lessen en nu ook bij Nederlands, gelukkig zat ik deze les naast Jer helaas zat Joost vederop maar soms 1 blik van hem was al genoeg, toen de les net was begonnen kwam de directeur binnen met een jonge. Hij had mooie blauwe ogen en blond haar, ik bleef naar hem kijken en was alles even vergeten, ik zag dat hij ook naar mij keek en knip oogte waadoor er een glimlach op me gezicht verscheen, hij stelde zich voor en hij hete Harm, soms keek hij naar mij En ik voelde me wangen rood worden, opeens voelde ik een stoot tegen me elleboog en ik keek naar Jer "wat?" vroeg ik "wat staar je naar hem" zei hij "ik staar niet" zei ik "jawel Link" zei hij "niet ik kijk niet naar hem"  maar zelf wist ik wel beter, ik keek naar Joost die naar mij keek en ik glimlachte naar hem, veder van de les betrapte ik mezelf dat ik naar Harm staarde "Link" zei Jeremy "ja" zei ik en keek naar hem "waarom staar je zo naar Harm" vroeg hij "doe ik niet ben gewoon in gedachte" zei ik "Link vind jij Harm leuk" vroeg hij "wat! nee ik vind hem niet leuk" zei ik "jaja" zei hij "ik hou alleen van Joost dat weet je" zei ik.
De rest van de 2 lessen probeerde ik niet op Harm te letten en alleen op Joost ik hou toch alleen van hem? De bel ging en het was pauze ik wilde de klas uitlopen maar iemand pakte me pols ik draaide me om en keek meteen in de ogen van Harm "kan ik je wat vragen?" vroeg hij en ik knikte, Joost en Jer kwamen eraan lopen "ga je mee" vroeg Joost "ik kom zo Harm wild me wat vragen" zei ik en ze knikte en liepen weg, ik stond in de gang samen met Harm "wat is er" vroeg ik "waarom keek je zo naar me" vroeg hij.. Kut hij had me door. "Ik keek niet" zei ik "ik zag het" zei hij "ik was in gedachte maar keek jou richting op maar keek niet gericht op jou" zei ik "oke" zei hij en knip oogte naar me en liep weg  heeft hij iets met zijn oog of doet hij dat express? Ik liep richting de brink en zag Joost en Jer en nog wat vrienden zitten van ons, ik liep naar Joost toe en ging naast hem zitten "wat vroeg Harm' vroeg Joost en deed een arm om me heen Niks bijzonder dingen over school" zei ik "en dat moet hij aan jou vragen" zei Joost "blijkbaar" zei ik en legde me hoofd op zijn schouder, de rest van de pauze praate we wat totdat de bel weer ging, Jer en Joost zaten naast elkaar en ik zat voor hun, we praate wat en opeens ging Harm naast me zitten "hoi" zei ik "hoi" zei hij terug en we leerde hem een beetje kennen enzo, later begon de les en we lette op voor bijna het eerst, we kregen ook een project wat je met ze tweeën moest doen en met degene naast je dus ik met Harm, we voerde de opdracht uit en lachte ook wel een paar keer om dommem acties wat 1 van ons deed, na deze les waren we uit en we hadden met ze 4en afgesproken met elkaar om naar het park te gaan om Harm ook een beetje meer te leren kennen, hij is echt aardig.
We waren uit en we pakte onze fietse behalve ik dan want ik stapte bij Joost achterop, bij het parkje gingen we zitten bij een groen plekje "dus waarom ben je op deze school gekomen" vroeg Jer "me moeder kreeg hier een baan dus ja" zei Harm "en vind je de klas een beetje leuk?" vroeg Joost "ja best wel" zei hij en keek me even snel aan, een raar gevoel kreeg ik in me buik waarom heb ik dit steeds? "En ik heb begrepen dat jullie 2 wat met elkaar hebben" zei Harm en keek mij en Joost aan "ja dat klopt" zei Joost en pakte me hand. Lekker suptiel Joost bedacht ik me bij mezelf "leuk" zei Harm met een glimlach, "dus wat gaan we doen" vroeg Jer om een stilte te verkomen "uhm" zeiden we alle 3 tegelijk waardoor we alle 4 lachte, na een tijd hadden we besloten om bij mij thuis te game, toen we bij mijn huis waren liepen hun alvast naar boven en ik maakte wat drinken "ik ben met jongens game" zei ik tegen me moeder "is goed" zei ze en ik liep met drinken naar boven, ze zaten in me kamer en ik starte me xbox op en we speelde wat spellen, in me ooghoek zag ik soms Harm en Joost naar me staren en daar voelde ik me niet echt prettig bij geen idee waarom maar goed ik negeerde het maar en ging veder met game, na het game was het al best laat en Jeremy en Harm gingen naar huis, ik was nog op me kamer samen met Joost en we kuste elkaar (zoals altijd. *kuch*) Joost hing boven me en ik streelde zijn wang en niet veel later voelde ik weer die 2 vertrouwe lippen op de mijne, Later lag Joost weer naast me en hij lag met zijn hoofd op me borst en ik ging met me vingers door zijn haren, ik sloot me ogen en zag Harm voor me zijn ogen en zijn lieve glimlach, hij liep naar me toe en ik glimlachte, hij streelde me wang en ik keek hem recht in zijn ogen aan, zijn gezicht was dicht bij die van mij,  snel opende ik me ogen wat betekende dat? Joost keek me aan "wat is er" vroeg hij "niks" zei ik "oke" zei hij en legde zijn hoofd naast me neer en keek hem in zijn ogen en glimlachte, "ik hou van je Linky" zei hij "en ik van jou" glimlachte ik en onze voorhoofden en neuzen raakte elkaar enzo zaten we een tijdje naar elkaar kijken dat was voldoende voor mij

Was het eerste deeltje ik had gezegt dat ik misschien deze week zou plaatsen nou een voorproefje

Me boek Marm is bijna afgelopen #feelsbadman maar ik heb zin om dit boenkie te schrijven 🙈

Joli of Marm (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu