twijfels 13

150 19 30
                                    

Pov. Link
Ik draaide me om en zag Jer in de deuropening staan "Wat doe jij hier" zei hij boos "bij Joost kijken nou goed" zei ik boos terug "ga weg" schreeuwde hij "dat bepaal jij niet" zei ik boos en liet de hand van Joost los "door jou ligt hij daar he, omdat jij zo nodig met Harm moest gaan kussen" zei hij boos "maar dat betekend niet dat ik niet van Joost houd" zei ik "achter de school Link hoe dom ben je" schreeuwde hij en pakte me shirt vast en trok me omhoog en ik keek recht in zijn ogen die vol woede stond, angst overspoelde me "jij blijft uit zijn buurt" siste hij "jij bepaald me leven niet, ik hou van hem" zei ik "maar ondertussen bedrieg je hem" zei hij en hij duwde me tegen de muur "J-Jer" zei ik en je hoorde de trilling in me stem "ik ga er voor zorgen dat je niet meer in de buurt van Joost komt hoor je me zei hij "en wat als Joost mij wel wild zien" zei ik eigenwijs en ik voelde een klap tegen me wang, Jer sloeg me en ik had het verdiend "je blijft uit zijn buurt" siste hij weer en liet me los "ga weg" zei hij erachter aan en keek me boos aan en ik ging weg, wat heb ik eraan om Jer uit te dagen maar Jer ktijgt niet gelijk ik ga Joost niet opgeven wat ik er ook voor moet doen, ik hou van hem en wil hem niet laten gaan en ik voel dat Joost hetzelfde wild, ookal is hij boos op me.
Ik kwam thuis, ik had Harm geappt dat ik thuis was en alleen wilde zijn, ik moet tegen hem zeggen dat ik toch voor Joost kiest maar ik weet als ik bij hem ben dat ik dan bij hem wil zijn dat voel ik, ik ging op de bank zitten en keek tv even me gedachte verzetten.
Paar uur later ging de bel en ik liep naar de deur en me ogen werden groot "Diem?" vroeg ik zacht en ze omhelste me "ik heb je zo gemist Link" zei ze "ik jou ook" zei ik en liet haar los, ik kan het niet geloven, Diem is me oudere nicht, ze verhuisde naar Duitsland voor haar studie en nu is ze terug, "wil je wat drinken" vroeg ik toen we de woonkamer binnen liepen"is goed" zei ze en ging op de bank zitten, ik maakte drinken en ging naast haar zitten "blijf je hier in Nederland of moet je nog terug naar Duitsland voor je studie" vroeg ik "ik blijf hier" glimlachte ze en ik omhelste haar weer, ik kon haar alles vertellen over me gevoel en nog meer dingen ik kon dat met niemand anders dan met haar, ik kon haar 's nachts bellen als er wat was ze stond voor me klaar, "en hoe is het met jou en Joost" vroeg ze "het is uit en hij ligt in het ziekenhuis door mij" zei ik en ik zag dat ze schrok "wat is er gebeurt" vroeg ze "ik vond een andere jongen leuk en we hadden gekust maar ik was even Joost vergeten en hij had het gezien" zei ik "maar waarom ligt Joost in het ziekenhuis dan?" vroeg ze "hij had zich weer gesneden, en Jer vond hem bloedend, ik vond dat het mijn schuld is" zei ik en tranen brande weer in me ogen, het beeld hoe hij in het ziekenhuis lag was voor mij vreselijk om te zien "dat is dan niet jou schuld" zei ze vastbesloten maar ik wist beter "hij was er klaar mee dat voel ik dat hij dat gedacht heeft" zei ik en ze deed een arm om me schouders "geloof me Link het is niet jou schuld misschien zat er een andere reden achter dat jij niet wist" zei ze en ik haalde me schouders op "ik weet het niet" zuchte ik "en die andere jongen heb je wat met hem?" vroeg ze "nee ik wil Joost dat zegt me gevoel maar ik hou ook veel van Harm" zuchte ik "Harm" zei ze en ik keek haar vragend aan ," een fries jongen, blond haar, blauwe ogen" zei ze en ik knikte "ken je hem?" vroeg ik "nee daarom omschrijf ik hem" zei ze secasties en een glimlach toverde kort op me gezicht haar antwoorden heb ik gemist klinkt dat raar? Misschien wel maar het is zo "ja, ik ken hem van een paar vrienden heb ik hem leren kennen, maar toen ik hem zag zei iets in me dat hij niet te vertrouwen is" zei ze 'dat zei Jeremy ookal dat iets niet te vertrouwen is aan hem, maar ik vertrouw hem wel ik zie niks wat verkeerd is aan hem" zei ik en liet me naar achter vallen "ik weet ook niet wat er is met hem dat ik dat denk maar anders ik kom er achter" zei ze en ik weet het nu al dat ze er bezig mee zal zijn, "en hoe was Duitsland" vroeg ik en ze vertelde allemaal verhalen over wat er gebeurt was en over haar studie, en zo ik hoorde had ze het naar haar zin gehad, van een kut dag is er toch nog wat gebeurt wat mij blij maakte, de hele tijd hebben we nog gepraat over allemaal dingen, na een aantal uur gepraat te hebben bleef Diem in de andere kamer slapen en ik in me eigen bed, al snel was ik in slaap gevallen.

*volgende dag*
Ik werdt wakker en kleede me om, ik liep naar beneden en meteen rook ik lekker eten (x_traantijger Sminkelen 😏)
Diem stond in de keuken te koken, "goeienmorgen" zeiden we tegelijk, ik keek over haar schouder en zag dat ze wentelteefjes maakte, toen ze klaar was gingen we het op eten en daarna ging ik naar school, me leven moet veder ookal zou ik nu graag bij Joost willen zijn maar ook bij Harm zodat hij me misschien even blij kan maken.. Ugh ik walg van mezelf al de ene kant wild Joost de andere kant wild Harm, waarom zijn sommige beslissingen zo moeilijk zoals gister, ik zei dat ik 100% voor Joost wil gaan maar vanacht had ik een droom over Harm en mij, hij was zo lief voor me net zoals in het echt maar dan toch ik hou veel van hem zonder een reden eigenlijk, bij Joost had ik redens dat ik van hem hield maar bij Harm is het zo anders me gevoel dan, waar het op neer komt is eigenlijk dat ik niet meer zeker weet of ik echt voor Joost wil gaan.
Ik kwam aan op school en in de verte zag ik Harm staan met zijn vrienden maar toen hij mag zag liep hij naar me toe en knuffelde me en ik knuffelde hem terug "gaat het met je" vroeg hij "ja ik wilde gister gewoon even op mezelf zijn" zei ik en liet hem los "je kan altijd met me praten he
" zei hij "dankje" zei ik en gaf hem een kus op zijn wang, ik kon het niet me gevoel wilde het en ik deed het, Harm pakte me hand en we liepen naar zijn vrienden toe "dus zijn jullie nou een stel of niet" vroeg Valerie meteen toen we aan kwamen "nee" zei Harm "en jullie hebben wel elkaars handen vast?" vroeg Jeroen "Link twijfelt nog" zei Harm en legde het uit dat ik twijfel heb over wat ik nou echt wil, hij neemt het voor me op zonder dat ik er wat van zeg of dat het niet eens hoeft "dat dus" zei Harm toen hij klaar was met vertellen "waarom heb je dan twijfels" vroeg Romy "ik geef nogsteeds veel om Joost" zei ik "snap ik wel" zei Duncan, ik keek even achterom en zag Jer en de andere ze keken naar ons en ik draaide me om, ik voelde nu gewoon hun ogen in me rug branden, even kneep ik in de hand van Harm en hij keek me aan en draaide zich even om en hij zag wat ik bedoelde "zullen we naar binnen gaan" vroeg Harm en ze knikte, en we liepen naar binnen, ik keek Harm aan en hij naar mij en glimlachte en ik glimlachte terug "Harm" zei ik zacht "ja?" vroeg hij en ik trok hem mee, de andere keken ons aan en ik zag Romy glimlachen, ik liep de wc's in terwijl ik Harm nog meetrok en ik heb me beslissing gemaakt en ik zou 1 dingen kunnen zeggen... Een nieuw start met een nieuw liefde.....

Wat een kut hoofdstuk😂 DiemKerkmeijer ben je blij dat je Link's nicht bent 😂 had een naam nodig en toen bedacht ik me nog dat ik jou nog moest gebruiken in me boek👍
Heb veder niks te melden.....

NOOT NOOT. zo oud eigenlijk😂

Joli of Marm (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu