Jer? Harm? 15 einde

200 25 48
                                    

Pov. Jeremy
Het is een paar weken veder en raar genoeg ben ik met Harm in contact gekomen, hij kwam een keer naar me huis geen idee hoe hij wist waar ik woonde maar goed, hij nam het voor Link op en ik wilde niet luisteren naar deed het wel, hij zei dat ze de laatste tijd vaak ruzie hebben en dat hij veel aan Joost denkt dat denkt Harm tenminste, Link was de laatste tijd ook duffer en dat viel me ook op, Harm hield me hem in de gaten en zei het dan tegen mij als er wat is ookal ben ik nog een beetje boos op hem toch betekend hij veel voor me.
Ik liep de school binnen en zag Harm staan en ik liep naar hem toe "hey" zeiden we beide en hij vertelde over hun ruzie, "en waar is hij nu" vroeg ik "thuis" zei hij "oke, ik ga me spullen even in de kluis doen ben zo terug" zei ik en liep naar me kluis dropte me spullen en liep de hoek om maar botste tegen Harm en keek in zijn helder blauwe ogen die mij ook aankeken "Harm" zei ik en bleef kijken in zijn ogen en ik kreeg het warm van binnen.... wacht! Dit is toch niet echt ik val op meiden, en toch verdween alles om me heen en me gezicht kwam dichter bij die van hem, ik sloot me ogen en voelde 2 lippen op de mijne, me armen deed ik om zijn nek en drukte hem dichter naar me toe, Harm deed zijn armen om me middel en hield me vast, het voelde geweldig, "Harm" hoorde ik en ik opende me ogen en zag dat Harm het ook deed en zijn ogen groot werdt, we lieten de kus los en ik keek om daar stpnd Link me tranen in zijn ogen "Link" zei Harm en Link rende weg en Harm rende achter hem aan, "Jeremy" zei een stem en ik keek achter me en daar stond Cleo "heb je het gezien?" Vroeg ik en ze knikte "waarom vertelde je niet dat je hem leuk vond".zei ze en tranen liepen over haar wangen "ik wist dit ook niet, net opeens toen ik tegen hem aan botste het was zo anders" zei ik en ze was stil "Cleo geloof me alsjeblieft" zei ik en ging voor der staan, ze keek naar de grond voorzichtig pakte ik haar kin en zorgde dat ze me aankeek "nee" zei ze en duwde me weg en rende weg.

Pov. Harm
Ik rende achter hem aan en toen ik dichtbij hem was pakte ik zijn pols en hield hem tegen "Link wacht alsjeblieft" zei ik en hij dreed zich om, zijn gezicht was nat van zijn tranen en ik legde me hand op zijn wang en wilde het weg vegen maar hij duwde me weg "hoelang is dit al bezig" vroeg hij "hij kuste me net opeens er is nooit iets tussen ons gebeurt" zei ik "jij kuste hem ook" schreeuwde hij en ik legde me hand voor zijn mond "ik weet het en heb spijt echt waar" zei ik en haalde me hand van zijn gezicht "daarom was jij zovaak op je telefoon nadat we ruzie hadden ofzo" zei hij "nee ik hielde Jer op de hoogte over jou "hoezo over mij" vroeg hij "omdat je steeds duf was had je dat dan echt niet in de gaten" zei ik en hij keek weg "ik hoef jou geen uitleg te geven" zei hij "ik maak me zorgen om je en Jer ook snap dat" zei ik "jullie hate elkaar en nuvpaar weken later kussen jullie" zei hij "we hebben al een tijd contact" zei ik "nog meer leugens toch" zei ik "welke leugens heb ik nog meer dan" vroeg ik "Dat je van Jer houd" schreeuwde hij en liep weg "Link" riep ik "nee ik hoef je nooit meer te zien sukkel" schreeuwde hij en hij was uit me zicht, de jongen waar ik ziels veel van hou ben ik kwijt..

Pov. Link
Ik rende weg naar het ziekenhuis enige wat ik nu wil had ik een paar weken geleden al moeten doen, nooit de keuze maken om bij Harm te zijn terwijl ik wist dat ik van Joost hou en bij hem wil zijn.
Ik kwam bij het ziekenhuis ik ga Joost zeggen wat ik voel ookal hoort hij het misschien niet, ik veegde me tranen weg en liep naar zijn kamer, ik ging zitten op zijn bed en keek hem aan, zijn ogen zijn nogsteeds dicht er is na die weken geen verandering geweest, "ik mis je" zei ik zacht en vreef over zijn wang "ik ben dom geweest ik wist al die tijd dat ik bij jou wilde zijn maar ging naar Harm, ik ben zo dom en door mij lig je hier" tranen brande in me ogen dit verdiende hij niet.

Pov. Joost
Ik hoorde iemand me kamer binnen lopen en ging op me bed zitten "ik mis je" zei de persoon en ik wist meteen wie het was Link. "Ik ben dom geweest ik wist al die tijd dat ik bij jou wilde zijn maar ging naar Harm, ik ben zo dom en door mij lig je hier" maar nee dat is niet waar ik lig niet hier door hem ik was zo dom om mezelf te snijden, ookal wilde ik al die tijd het al maar ik wilde dit niet, dat ik hier lig en vrienden pijn doen hier mee, en Link die zichzelf de schuld geef dat wil ik niet, ik voelde iets vallen op me arm. Huild hij? "Ik heb zoveel spijt van alles" zei hij en in zijn stem hoorde je dat hij huilde "ik hou van je Joost zoveel" en ik van hem ookal houd hij ook van Harm hij betekend veel voor me na al die 2 jaar dat we samen zijn dat wil ik niet kwijt.
Ik wil hieruit uit die fucking coma en wel nu ik wil in zijn ogen kijken zijn armen om me heen voelen maar ik kan hier niet zomaar uit "ik denk als je wakker wordt wil je me waarschijnlijk nooit meer zien en dat begrijp ik wel ik ben ook gewoon een idioot, maar wel een idioot die van je houd" en ik hou van hem en wil hem niet laten varen, "ik hou van jou en ik wil van niemand anders houden geloof me" zei hij en voelde tranen op me gezicht vallen, ik wil eruit en ik ga ervoor zorgen hoeveel moeite ik er ook voor moet doen.

Pov. Link
"ik hou van jou en ik wil van niemand anders houden geloof me" zei ik en tranen drupte van me gezicht op het gezicht van Joost, ik vreef me tranen van zijn gezicht en keek hem aan, ik wil hem echt niet kwijt daar hou ik echt teveel van hem en dat besef ik nu pas echt, met me hand ging ik door zijn haar en keek hem aan en boog een beetje over hem heen en drukte me lippen voorzichtig op die van hem, ik sloot me ogen heel even en haalde daarna me lippen van hem af, opeens voelde ik een hand mij vastpakken en ik schrok, het was de hand van Joost, ik keek naar onze handen en daarna naar Joost die zijn ogen opende "en ik hou van jou" zei hij en ik omhelste hem "en ik laat je niet meer gaan" zei hij en sloot zijn armen ook om mij heen.... ik ben hem niet kwijt.

Ja dit was het einde, dit boek is niet geworden hoe ik het eigenlijk wilde maar goed hopelijk vond je het leuk, best weinig hoofdstukken van dit boek zijn er geweest maar goed zeg het weer ik had geen ideeën meer...
Ik ga ergens volgende week beginnen met"anders dan iedereen denkt" hopelijk wordt dat boek beter dan dit boek😂
En dan zeg ik nog  later later (moest gwn ik keek een video van Link duimpie

Joli of Marm (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu