ik wil je niet kwijt! 4

215 22 16
                                    

Pov. Link
"Ik moet naar de wc" zei Joost en liep weg en ik keek hem achterna "wat is er' vroeg Kirsten "niks" zuchte ik "je kan het zeggen" zei ze met een glimlach "ik vertrouw Joost nu niet zo" zei ik "waarom niet" vroeg ze "hij is boos op Harm" zei ik 'en je bent bang dat hij Harm aanvalt" vroeg ze en ik knikte "daar moet je niet bang voor zijn" zei Elena "oh hey" zei ik en ze lachte "hoi" zei ze er tussen door en toen kwam opeens echt iedereen aanlopen en toch was ik bang dat er iets met Joost of met Harm zou gebeuren "ik moet even gaan" zei ik en liep naar het plein en vederop zag ik Joost liggen en Harm weg rennen "Joost" schreeuwde ik en rende naar hem toe, langs zijn oog boelde het en ik knielde bij hem neer terwijl Joost rechtop probeerde te zitten "wat is er gebeurt?" vroeg ik "niks laat het maar gewoon" zei hij met moeite en ik pakte zijn kin vast "wat doe je" zei hij en trok zijn hoofd weg "laat me even kijken" zei ik en ik ging voorzichtig met me vinger langs zijn oog en hij kneep ze dicht "sorry" zei ik zacht "laat het gewoon zitten" zei Joost en stond op en liep weg "wat is er gebeurt" zei ik en pakte zijn schouder vast "er is niks gebeurt" zei hij "nee en daarom rende Harm weg en jou oog bloed" zei ik "ik sprak hem alleen aan" zei hij "ik zei toch laat hem met rust" zei ik boos "ik zeg ook zo vaak dingen en dan luister je niet" zei hij en liep weg van school dan verdaan "Joost" schreeuwde ik en me schouder werdt vast gepakt "laat hem" zei een stem die ik herkende........ Harm! "Jij moet ons met rust laten" schreeuwde ik en haalde zijn hand van me schouder "luister Link het is niet alleen mijn schuld he" zei hij "het boeit me niet" snauwde ik en Harm omhelste me "wordt even rustig" fluisterde hij in me oor en ik wilde los laten maar ook weer niet, me lichaam verlamde en een warm gevoel overspelde me ook nog is  "Harm wat is er gebeurt?" vroeg ik "Joost was boos sloeg me omdat ik terug boos reageerde en ik sloeg hem" zei hij en liet me los "hij moet zich niet met mij bemoeien" zei hij er achter aan "hij is boos omdat je heb gezegt dat wij gekust hebben wat trouwens niet waar is" zei ik "ja sorry" zei hij en keek me diep in me ogen dat zag ik en ik keek weg "Link" zei Harm en pakte me kin een draaide me kin naar hem terwijl zijn gezicht dichter bij de mijne kwam, er zat nog een kleine stuk tussen onze lippen en ik trok weg en liep weg "Link" riep Harm, bijna bijna had ik Harm gekust en het voelde toch raar, ik liep een richting op en vederop zag ik iemand lopend door het water en ik hoef je niet te zeggen wie.... Ik liep naar hem toe en ik bleef even staan toen ik nog een paar meter van hem verdaan was, Hij bleef ook stil staan en zag mij ook staan en ik liep langzaam naar hem toe tot we oog in oog met elkaar stonden "het spijt me zo" fluisterde hij "mij ook" zei ik zacht en zijn hand legde hij op me wang terwijl onze hoofden dichter bij elkaar gingen en ik voelde zijn lippen op de mijne en ik dee me arm om zijn middel terwijl ik hem dichter tegen me aan drukte, onze lippen lieten elkaar los maar onze voorhoofden raakte elkaar nog "ik wil je niet kwijt" zei ik zacht "je raakt me niet kwijt" zei hij en ik omhelste hem en legde me hoofd in zijn nekholte "sorry dat ik net zo boos dee tegen je" zei hij en ik keek hem aan "ik breng je alleen maar in gevaar" zei ik en probeerde het opgedroogte bloed een beetje weg te halen wat totaal geen zin heeft "doe je niet ik wordt gewoon te snel boos"  zei hij en pakte me hand vast "ik hou alleen van jou" zei ik "dat weet ik nu wel" zei hij en glimlachte waardoor er ook een glimlach op mijn gezicht verscheen "zullen we naar me huis dan kan ik je oog even schoon maken" vroeg ik en hij knikte, en we liepen naar mijn huis (ze wonen niet samen btw)
Toen we bij me huis aankwamen belde ik aan en me moeder deed open lekker handig als je je sleutel vergeet, ze schrok wel een beetje toen ze Joost zag "wat is er gebeurt?" vroeg ze "een jongen sloeg hem" zei ik en liep langs haar en trok Joost mee"waar ligt de EHBO- doos?" riep ik "boven in dat kastje in de badkamer" riep ze terug "ga maar alvast in me kamer ik pak. Die doos even" zei ik en liep de badkamer in en pakte de doos en daarna liep ik terug naar Joost die op me bed zat En ik ging naast hem zitten, ik pakte de spullentjes die ik nodig had en maakte zijn oog schoon en maakte zijn wondje langs zijn oog ook even schoon voordat er bacteriën in komen, toen ik langs dat wondje kwam kneep Joost zijn ogen dicht "sorry" zei ik "geef niks" zei hij zacht en ik ging veder En toen ik klaar was ruimde ik de spullen op en ging naar beneden drinken halen voor Joost en mij "gelukt?" vroeg me moeder toen ik beneden kwam "ja" zei ik en maakte drinken en ging weer naar boven, "zullen we een film kijken?" stelde ik voor en Joost knikte, we kozen een film uit en zette hem aan en ging tegen Joost aanliggen, het was een tijdje stil en me gedachten vlogen over dingen zoals de "ruzie" tussen Joost en Harm "Joost?" vroeg ik zacht "ja?" zei hij "waarom heb je een hekel aan Harm" zei ik en bleef dood stil liggen ik durfde hem niet aan te kijken "ik heb geen henkel aan" zei hij "wat dan" vroeg ik 'gewoon de houding hoe hij bij mensen doet..... Hoe hij bij jou doet" zei hij en het laatste zacht, ik ging rechtop zitten en keek hem aan "je hoeft niet bang te zijn dat je me kwijt raakt hé" zei ik "Link zie jij dan niet wat hij allemaal doet.... Steeds naar je kijken, knipogen, glimlachen de heletijd naar je" zei hij "zie ik wel maar trek me er niks van aan" zei ik "ik wil je gewoon niet kwijt na alles wat er gebeurt is ben jij de enige waar ik me echt veilig kan voelen" zei hij (wat er met Joost is gebeurt krijg je later te weten 😈)  ik omhelste hem "ik laat jou nooit alleen dat weet je........ Ik hou van je" zei ik "en ik van jou" zei hij zacht en ik vreef over zijn wang "je raak me echt niet kwijt dat wil ik zelf niet eens" zei ik en een paar tranen liepen over Joost zijn wangen "geloof me die Harm doet me niks" zei ik en hij knikte terwijl ik hem dicht tegen me aan duwde "ik hou van jou en van niemand anders" fluisterde ik in zijn oor en me deur ging open en ik zag me moeder staan en ik maakte een gebaar van 'ga weg' "wat is er?" vroeg ze en ik zuchte "ga weg" zei ik maar ze bleef staan en keek me verbaast aan "je hoeft niet alles te weten oke" snauwde ik haar toe en ze liep weg "Joost" zei ik en Jost keek me aan, zijn ogen waren rood en ik drukte hem weer tegen me aan "laat maar even zitten" zuchte ik en vreef over zijn rug, en dacht na over alles wat er gebeurt was  met Joost en beelden schoten langs, toen ik een jongen op de brug zag staan mensen in paniek die gongen wilde springen.... Het was Joost, het moment toen Joost niks liet horen... Hij lag in het ziekenhuis, de momenten dat Joost in me armen huilde, bang voor iedereen!
Joost heeft mij nodig! Ik mag niet op iemand anders vallen en al helemaal niet op Harm, Joost huilde ondertussen niet meer maar lag nog wel tegen me aan en ik voel me ene moment zo schuldig "Link!" riep me moeder vanaf beneden "ja?" riep ik terug "kom even" riep ze weer en ik keek Joost aan "ik ben zo terug oke?" zei ik en hij knikte, ik liep naar beneden "wat is er?" vroeg ik "waarom dee je net zo boos?" vroeg ze "moet ik sirieus hier voor naar beneden" vroeg ik "geef antwoord" zei ze "we hebben het later over oke?" vroeg ik "nee nu!" zei ze boos "mam ik moet er nu voor Joost zijn" schreeuwde ik en wilde naar boven lopen maar ze pakte me pols "wat is er met Joost?" vroeg ze "iets" zei ik zacht "vertel Link" zei ze "mag het later? ik wil er nu even voor Joost zijn en hem in me armen sluiten" zei ik en ze liet me pols los en ik liep naar boven, ik dee me kamerdeur open maar er was helemaal niemand.....

Heeey, sorry voor de weinig uplode's ik heb de laatste tijd niet veel tijd en nu ook niet ik ben bij me familie een week lang en ik wil met hun lekker plezier maken enzo, en elke hoofdstuk is 1500+ woorden daar koos ik zelf voor om een beetje langere hoofdstukken te hebben dus dan duurt het ook iets langer en dan wil ik ook een beetje clifhangers hebben, zoals nu denk ik?
Naja geniet van je herfst-vakantie 
Laterzzzzz

Mensen die meedoen:
Kirsten_DeJong
xx__Elena__xx

Joli of Marm (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu