Pov. Link
Ik werdt wakker en keek naast me, Joost lag nog te slapen en ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd, zijn voorhoofd was erg warm, ik kleede me om en liep naar beneden na zolang weet ik wel waar alles staat, ik maakte ontbijt voor Joost en mij en liep daarna weer naar boven met de ontbijtjes, Joost lag nog te slapen en ik legde het ontbijt op het bed en ging voor Joost zitten en gaf hem een kus "wakker worden" fluisterde ik en een glimlach verscheen op zijn gezicht "goeienmorgen" zei ik en ging met me hand door zijn haar en hij opende zijn ogen "goeienmorgen" zei hij terug "ik heb ontbijt voor je" zei ik en gaf het aan hem "tnx", we aten onze ontbijt op en Joost bleef vandaag nog thuis en eerlijk gezegt ben ik bang dat hij wat gaat doen maar hij zei van niet en ik moet hem vertrouwen, "zie ik je morgen weer" vroeg ik en hij knikte, vanmiddag gaat Joost naar zijn tante dus dan kan ik niet naar hem toe, "tot morgen" zei hij en ik gaf hem snel een kus en ik ging naar school, toen ik aankwam zag ik Harm zijn fiets op slot doen en ik liep naar hem toe "hey" glimlachte hij "hey" zei ik terug "en hoe was het met Joost" vroeg hij "zijn telefoon was op en hij is ziek" zei ik "ik zei het toch er is vast niks ergs gebeurt" zei hij niet wat jij weet tenminste dacht ik "ga je mee" vroeg hij en ik knikte en we liepen naar binnen "ik leen hem van je" zei Jeremy toen we binnen kwamen en hij trok me mee "wat zit je steeds bij Harm" vroeg hij "ik kwam hem net alleen tegen bij zijn fiets en hij vroeg over Joost" zei ik "wat was er met Joost?" vroeg hij 'hij is ziek en zijn telefoon is op en hij is zijn oplader kwijt" zei ik "handig" zei hij en ik knikte, ik keek richting Harm enzo en hij keek ook snel naar mij en knipoogte en ik glimlachte "jij bent echt ongelofelijk" zei Jer en liep weg "ja ongelofelijk verliefd" mompelde ik en keek nog naar Harm die niet meer naar mij keek, ik liep naar me kluis en pakte me boeken en een kluis ging hard naast me dicht en ik schrok "sorry" lachte Harm "sukkel" zei ik en liep weg "ben je nou boos" lachte hij en pakte me schouder vast en ik kon een glimlach niet onder drukken "nee dus" zei hij "hufter wat je bent" zei ik en hij omhelste me "ik vind jou ook wel lief" zei hij en liet me los en liep weg "fix" lachte iemand en Daniele Jinte Cleo en Nina, Kirsten en Elena kwamen aanlopen "niks fix" zei ik en keek ze boos aan "nee daarom omhelst hij jou" zei Elena "ja dus" zei ik "ben je vergeten wat hij heeft gedaan" vroeg Cleo "tuurlijk niet maar hij is gewoon een vriend" zei ik "ja vast" spote Jinte "bemoei je met je eigen zaken oke" zei ik en liep weg "Link kom op zo bedoelen we het niet" riep Kirsten maar ik liep veder, in de lokaal zat in naast Harm en we praate een beetje en later had de docent uitgelegt dat je een project moest doen met degene naast je dus ik met Harm en we glimlachte naar elkaar "moet je met degene naast je" vroeg Jeremy en keek mij aan, en ik rolde met me ogen "wil je niet met Cleo" vroeg de docent aan Jermey "jawel graag zelfs maar voor andere" zei hij en keek weer onze kant op en ik draaide me om "je moet met degene naast je Jer" zei de docent "vanmiddag bij mij?" vroeg ik "is goed" zei hij en we glimlachte allebei weer en even keek ik naar Jer die me boos aan keek waarom er zal vanmiddag toch niks gebeuren! En anders dit is mijn leven ik doe geen gekke dingen..... Hoop ik dan en ik ging weer veder met zijn les ookal was ik toch stiekem bang voor vanmiddag maar er gaat niks gebeuren hoop ik en Harm weet dat ik iets met Joost heb, hoe zal het nu met Joost zijn?
*4 uur later geen inspiratie voor op school😂*
Harm en ik hadden afgesproken dat we vanmiddag bij mij gaan "kom je mee achterop!" vroeg Harm en ik knikte en stapte bij hem achterop omdat ik zelf lopend was en hij reed ons naar mijn huis, ik dee me armen maar niet om zijn middel hoe graag ik het stiekem wilde, toen we bij me huis waren aangekomen pakte ik wat drinken voor ons en plofte bij Harm op de bank "dus" zei ik en het was ongemakkelijk stil "zullen we maar beginnen?" vroeg ik uiteindelijk en hij knikte, we dronken onze drinen op en we liepen naar me slaapkamer en ik pakte wat spullen en we zochten infomatie op over onze onderwerp, na een tijd hadden we wat infomatie en begonnen we beginnen, ik keek even naar hem en ik zag dat hij ook even snel naar mij keek en glimlachte, ik ging ook weer veder en onze handen raakte elkaar en ik glimlachte en ik zag dat Harm ook glimlachte en ik wist dat dit niet goed was en ik trok me hand weg en stond op "wil je nog wat drinken ofzo" vroeg ik en hij schudde zijn hoofd ik draaide me om en pakte wat maar toen ik me weer terug draaide botste ik tegen Harm die blijkbaar ook stond en een kleine ruimte was tussen ons en ik keek in zijn ogen ze mooie glinsterende blauwe ogen en hij in die van mij ik zag het "Harm" zei ik zacht "ik weet het" zei hij maar allebei verplaatste we ons niet ik keek alleen maar in zijn ogen en alles verdween om me heen en wat ik vast had liet ik vallen omdat me hele lichaam voelde even verlamd ik kon alleen nog maar ik zijn ogen kijken en hij zette een stap naar me toe en streelde me langs me wang en zijn gezicht kwam dichter bij die van mij tot er een klein stukje van onze lippen vandaan was maar onze gezichten waren al gekruist met elkaar en ik voelde zijn adem tegen me huid en me gevoel nam me over en ik drukte me lippen op de zijne en het voelde fantasties, ik legde me hand op zijn nek en drukte hem dichter tegen me aan en Harm liep naar achteren en ik volgende hem en we lieten ons vallen op me bed en ik keek hem aan, ik dacht nog maar alleen aan Harm veder nergens anders meer over ik was alles vergeten en ik drukte me lippen weer op die van hem alleen wat intenser dan net, later liet ik even los om lucht te halen terwijl me voorhoofd nog tegen de zijne was en Harm legde zijn handen op me heupen en kuste me weer terwijl hij ons omdraaide en ik nu op me rug lag en hij op me, "Link" mompelde hij tegen me lippen "stt" zei ik en hij kuste me weer, en hij legde zijn handen op me buik en glimlachte "ik hou van je" fluisterde hij "en ik van jou" zei ik en zoende hem weer en het voelde fijn even nergens last van gewoon Harm en ik samen opgaan in de kus die we samen delen het is fantasties voor mijn gevoel, niet veel later lag ons shirt uit (niet door denken plz... En valeriexlove ik ga nooit meer een wedenschap met je aan 😥) ik draaide ons weer om zodat ik boven lag en liet de kus los en keek hem aan terwijl hij zijn ogen opende en glimlachte en ik vreef over zijn wang, we zeiden bijde helemaal niks maar we hoefde alleen elkaar aan te kijken en we wisten wat we bedoelde "ik hou van je" zei Harm zacht "en ik van jou" zei ik en kuste hem weer en nam zijn hoofd in me handen terwijl ik een beetje over hem boog "met heel me hart" mompelde ik tegen zijn lippen en hij drukte me dicht tegen hem aan en zo bleef het een tijdje elkaar kussen dat is wat ik nodig had ik hou van Harm heel veel en hij liet de kus los "Link" zei hij en ik keek hem aan "we kunnen dit niet doen... joost" zei hij "maar hij hoeft dit niet te weten" zei ik en boog weer naar voren en zoende hem weer en hij zoende terug "je wilt dit toch" mompelde ik tegen zijn lippen "ja" zei hij en sloot zijn armen om me heen en ik dee me armen om zijn nek en de kus werdt weer iets intenser dan net, even was ik weer weg van de wereld en ik dacht alleen nog maar aan Harm, "Link" zei een stem en ik schrok, we lieten de kus los en ik keek met grote ogen naar Harm die ook zo naar mij keekMARM FOR EVER BITCH😂 wie zal het zijn die hun zag? ik heb het al geschreven dus ik weet het al😂 wie denk jij?
jinteYTfreak88 ben je boos? 🙈
Volgend hoofdstuk is hoofdstuk 10 dus ik kan aan de bak ik kan niet beloven dat hij mkrgen dan al online staat sorry maar ik ga me best doen❤
JE LEEST
Joli of Marm (Voltooid)
Fiksi PenggemarLink en Joost hebben al 2 jaar wat met elkaar maar wat als er een nieuwe jongen op school komt en Link zich voelt aangetrokken bij hem zijn zijn gevoelens hoger voor die nieuwe jongen of houd hij toch het meest van Joost?