wat is dat? 7

203 18 100
                                    

Pov. Harm
We waren bij school alweer aangekomen en Link ging meteen naar zijn vrienden en ik bij de mijne, en Valerie en Romy rende meteen op me af "hoe was het met Hij?" vroeg Romy "euh normaal" zei ik en ze keken me allebei verbaast aan "niet gezoend ofzo?" vroeg valerie "nee" zei ik en Pascal kwam ook aanlopen "hoe was het!" vroeg hij "waarom willen jullie het weten?" vroeg ik "omdat jullie bij elkaar horen" riep Valerie en ik dee me hand voor der mond, iedereen keek ons aan zelfs het groep van Link en hij zelf, en Romy Valerie en Pascall schoten in de lach "fuck jullie" siste ik "ey Link kom is" riep Romy "Romy" siste ik en Link kwam aangelopen "ja?" vroeg hij en stond naast me "jullie passen echt bij elkaar" zei Valerie en ik trapte der "bek houden" siste ik "euhm Valerie als je het weet hij heeft wat met Joost" zei Pascall "uitmaken" lachte ze "ga maar weg Link ze lullen maar wat" zei ik tegen hem en hij liep weg "ik haat je" siste ik naar Valerie "love you to baby" lachte ze en ik liep weg en Romy kwam me achterna en trok me mee maar een plek waar we dan alleen waren "je moet niks van Valerie aantrekken" zei ze "waarom riep je Link" vroeg ik "ik wilde iets vragen" ze ze en ik plofte op een houtebankje "ik vind hem echt leuk" zuchte ik "is er echt niks gebeurt tussen jullie?" vroeg ze "nee, hij gaf me alleen een kus op me wang" zei ik "dus hij vind jou ook leuk" vroeg ze "denk het" zuchte ik
"Ik voel me nu echt schuldig voor Link hoe kan Valerie hem door de school belangelijk maken" zei ik "jij begon met zeggen dat jullie gekust hebben" zei Romy "ik weet het" zuchte ik en ik voelde dat iemand naast me ging zitten "ik laat jullie even" zei Romy en ze liep weg en ik keek in de ogen van Link "het spijt me zo van Valerie" zei ik "jij kan er niks aan doen" zei hij en omhelste me dat hij er geen problemen mee heeft iedereen weet dat hij wat met Joost heeft en dan mij omhelste "Link" zei ik en haalde me uit zijn greep "niet hier straks gaan ze je weer player noemen" zei ik "doen ze al" glimlachte hij "en dat vind je leuk?" vroeg ik "nee maar ik vind het lief dat je je zorgen om me maakt" zei hij en een kleine glimlach verscheen op me gezicht "je bent geen player" zei ik "als wij het weten is dat toch goed" zei hij en ik knikte "er is niks gebeurt dus wat zeuren ze" zei Link "heb je nog wat van Joost gehoort?" vroeg ik en hij schudde zijn hoofd "ik ga straks naar hem toe" zei hij "oke" zei ik en de bel ging "kom" zei Link en pakte me hand "je maakt het voor mij niet makkelijk" glimlachte ik en hij liet me hand los en we liepen naar de les en we gingen naast elkaar zitten, we zaten achterin en Link pakte me hand, waar is hij eigenlijk mee bezig? Niet dat ik het erg vind maar toch "als je het niet wild moet je het zeggen he" fluisterde Link in me oor "ik wil het wel" zei ik zacht en keek naar Jer die boos naar mij keek, snel keek ik weg en keek weer naar Link die met Daniele en Kirsten voor ons zat te praten en ik keek alleen maar naar Link ik soms ook snel naar mij keek, de hele las hadden we elkaar handen vast en het voelde fijn ik ben eerlijk ik vond het fijn.

Pov. Link
We waren uit en ik liep met Harm naar onze fietsen, vandaag ben ik closer met hem geworden maar ik hou van hem en dat is slecht maar voor mijn gevoel voelt het fijn om bij hem te zijn "spreek ik je morgen weer?" vroeg hij en ik knikte en we gaven elkaar snel een knuffel en ik fietste naar Joost zijn huis, toen ik er was belde ik aan maar niemand deed open "Joost kom op, ik pakte me telefoon en belde hem en ik hoorde zijn telefoon rinkelen van boven "Joost" riep ik en zijn raam ging open en zijn hoofd kwam tevoorschijn "wat is er" vroeg hij "wil je open doen" vroeg ik en hij verdween en niet veel later stond ik oog in oog met Joost en hij glimlachte "waar was je en waarom liet je niks horen" vroeg ik "geen zorgen alles gaat goed" zei hij "waarom nam je niet op en was je gisteren opeens weg" vroeg ik weer en Joost pakte me hand en we liepen de woonkamer in en gingen zitten op de bank "me vader appte dat ik naar huis moest komen" zei hij "dan kon je toch gewoon door de voordeur en gewoon zeggen" zei ik "sorry" zei hij en ik omhelste hem "ik was ongerust ik was bang dat er iets was gebeurt" zei ik "er is niks gebeurt" zei hij "waarom was je niet op school" vroeg ik "ik voelde me niet lekker en kon je niet bellen of appe want me telefoon is op en ben me oplader kwijt" zei hij en ik keek hem aan "moet ik iets doen thee maken voor je ofzo?" vroeg ik en hij schudde zijn hoofd "je hoeft te doen" zei hij en ik drukte hem tegen me aan "ik hou van je wist je dat" zei ik terwijl ik zijn haren voor zijn ogen weg veegde "ja, en ik van jou" zei hij ik voel me nu schuldig na vanmiddag met Harm er is niks gebeurt maar ik ben verlieft op een andere jongen maar ik hou nogsteeds super veel van Joost met heel me hart ik dacht dat ik op niemand anders verlieft zou kunnen worden maar toch! Ik dacht dat Joost de ware voor me was en dat is hij maar ook weer niet, maar ik kan niet zonder hem en hij niet zonder mij, een zucht verliet me mond "wat is er" vroeg Joost en keek me aan "niks" zei ik en gaf hem een kus op zijn voorhoofd "ik ben blij dat je er bent" zei hij "ik ook" zuchte ik en Joost stond op "wat ga je doen?" vroeg ik en hij stak zijn hand uit "naar boven" zei hij en ik pakte zijn hand vast en we liepen naar boven, Joost starte zijn pc op en ik ging zijn schoot zitten en we gingen game (wist niks anders😂) wat later kakte ik in en legde me hoofd op zijn schouder terwijl ik keek hoe Joost aan het game was "ben je moe" vroeg Joost terwijl hij door me haar woelde "nee" gaapte ik en Joost lachte en gaf me een kus op me voorhoofd "volgens mij voel je je wat beter" glimlachte ik "ik heb nergens meer last van" zei hij en tilde me op en liet ons vallen op het bed "je bent gek" zei ik en hij drukte zijn lippen op de mijne "gek op jou" zei hij tegen me lippen en ik kuste hem terug terwijl ik me hand op zijn wang plaatste, we lieten elkaar langzaam los en keek in de helder blauwe ogen van Joost en ik glimlachte en voelde zijn lippen weer op de mijne en ik draaide ons om "ik moet zo naar huis" mompelde ik tegen zijn lippen aan en hij liet los "wat als ik je niet laat gaan" zei hij en grijnsde "heb ik een probleem" lachte ik en drukte me lippen weer op de zijne, "je hebt een probleem" zei Joost tegen me lippen aan en ik schoot in de lach en liet hem los en ging naast hem liggen "ik laat je niet gaan" zei hij en deed een arm om me heen "dan blijf ik hier" zei ik en Joost glimlachte "mooizo" zei hij en gaf me een kus op me wang "anders liet ik je niet gaan" zei hij en ik ging op me zij liggen zodat ik hem aan kon kijken "ga je morgen weer naar school?' vroeg ik "geen idee" zuchte hij "was je er echt niet alleen omdat je ziek was of is er meer" vroeg ik en hij keek me verbaast aan "nee" zei hij maar voor mijn gevoel de snel "Joost wees eerlijk" zei ik "er is niks anders" zei hij en drukte me dicht tegen hem aan en ik kon zijn gezicht niet meer zien maar ik geloof het niet, iets zegt dat hij liegt "je liegt niet he?" vroeg ik "nee ik lieg niet Link" zei hij "en anders had ik het gezegt" zei hij en ik voelde zijn lippen op me nek maar toch blijf ik twijfelen, hij wild ergens onderuit komen dat voel ik, ik legde me hoofd tegen zijn schouder en keek naar zijn arm en net onder zijn shirt zag ik iets en ik wilde zijn mouw omhoog doen maar Joost schoot rechtop en pakte me hand en keek me aan "Joost wat verberg je?"

Ben ik weer, met een clifhanger denk ik 😂 wat denk jij komt Link er achter of niet?
En nog iets, zouden jullie bij de 10 ste chapter een XL. Dus 3000 woorden😅
Wrm dan 3000 woorden, 1 chapter is 1500 woorden dus dan zijn dat 2 chapters 😉 beest simpel eigelijk alleen dat gaat denk langer duren om te schrijven dus ik kan aan de bak 😂

Die doen mee:
valeriexlove
Roomijsje1

Joli of Marm (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu