alleen jij 12

161 18 46
                                    

Pov. Link
Ik lag tegen Harm aan terwijl ik huilde Joost ligt in het ziekenhuis door mij tenminste dat vind ik, hij mag niet dood ik weet niet waarom hij daar ligt dat zeiden ze niet ze hadden de kans niet toen ik het hoorde barste ik al in huilen uit, Harm had me telefoon overgenomen en veder gepraat terwijl hij me trooste ik weet niet wat ze allemaal hadden gezegt en Harm zei nu ook even niks wat ik ene moment fijn vond hij is er voor me tenminste, me "vrienden" willen niet meer met me praten toen ze het hoorde over mij en Harm ze staan achter Joost wat ik begrijp, ze hadden me uit onze vriendenwatsapp groep gezet en anders was ik er toch zelf uit gegaan, en had ze geblokeerd de heletijd kreeg ik appjes dat ze uitleg wilde maar waarom het is mijn leven en ik kan niet bepalen waneer ik verlieft wordt op iemand en wat willen ze doen ons helpen het is telaat ik ben joost kwijt de jongen waar ik al meer dan 2 jaar mee was en nog steeds veel om geef, de jongen die me nachten lang heb wakker gehouden ligt door mij in het ziekenhuis, ik wiler heen maar ik weet dat ik het dan alleen maar erger maakt "jeremy is bij Joost dus hij is niet alleen" zei Harm na een tijdje "oke' zuchte ik, iedereen denkt dat ik nu wat met Harm heb maar dat is niet zo ik wil wel ik hou van hem maar ook van Joost..... noemen ze dit nou liefde het is voor mij alleen maar verwarring, later viel ik in slaap.
*volgende dag*
Ik werdt wakker en lag in een bed, ik keek naast me en zag Harm, ik glimlachte en deed me arm om hem heen en zijn ogen gingen open "goeienmorgen" zei ik "goeienmorgen" zei hij en keek me aan, een glimlach toverde op me gezicht en voelde zijn lippen op de mijne en ik kuste hem terug, even later lieten we los en Harm vreef over me wang, vandaag wil ik naar Joost gaan ik moet hem gewoon zien het is immers mijn schuld dat hij daar ligt tenminste dat vind ik, "ik ga even lopen oke" zei ik tegen hem en ging uit zijn armen "doe je voorzichtig" vroeg hij en ik gaf hem een kus op zijn wang "ik beloof het" zei ik en stapte het bed uit en kleede me om, ik liep richting het ziekenhuis terwijl ik liep dacht ik alleen maar aan het feit dat ik verlief ben op 2 jongen en 1 ligt in het ziekenhuis door mij, maar van wie hou ik het meest?..... ik heb geen idee ik hou van ze allebei zoveel maar ben Joost kwijt en ik weet niet of ik iets met Harm wil, we kussen en zo wel en dat vind ik ook niet erg naar toch als ik iets met Harm zou beginnen zou ik net zo gelukkig worden als toen met Joost? , ik liep het ziekenhuis binnen en vroeg aan de bali waar Joost lag, toen ik het wist liep ik naar zijn kamer.
ik ging op zijn bed zitten en pakte zijn hand vast en vreef met me duim over zijn hand, er was geen één emotie te zien in zijn gezicht, "het spijt me zo erg" zei ik zacht, ik weet niet of hij me kan horen, je hoort die verhalen dat ze je dan horen maar of het zeker is weet ik niet en hoe langer ik naar Joost keek hoe meer ik tranen in me ogen voelde branden

pov. Joost
iemand pakte me hand vast en vreef er ovef heen "het spijt me zo erg" zei een stem die ik goed herkende... Link  "het is allemaal mijn schuld dat je hier ligt" zei hij en voelde iets op me hand vallen en het was koud.. Huild hij? "ik wou dat ik alles kon terug draaien, dat Harm nooit bij ons op school was gekomen, dat ik nooit op iemand anders zou vallen maar alleen van jou hou, maar nee ik heb gevoelens voor Harm maar dat wil ik niet, jij hebt me zovaak blij gemaakt dat wil ik niet kwijt.... ik wil jou niet kwijt, ik hou zoveel van jou zoveel kan ik van niemand anders houden tenminste ik heb dat niet bij Harm zoals bij jou" zei hij, meent hij het? houd hij echt zoveel van mij zoals hij zegt? houd hij echt meer van mij dan van Harm, "verlaat ons alsjeblieft niet, je betekend zoveel voor mij en niet alleen voor mij voor zoveel mensen, jij hebt mij leven veel beter gemaakt dan ik had durfe dromen, ik zag in wat liefde nou echt is, en ik weet diep van binnen wil jij dit ook niet, geef niet op alsjeblieft.... je bent sterk zie dat dan in" zei hij en het was weer even stil, heeft hij gelijk? ja en nee  het leven heeft toch geen zin als je alleen maar naar een verlossing zoekt, maar ook wil blijven leven voor dat ene licht punt in je leven, dat in mijn geval Link was en nog steeds is, ik hou van hem maar niet alleen ik  Harm heeft alles verpest, door hem ben ik Link kwijt zo zie ik het tenminste, ik wil wakker worden in de ogen van Link kunnen kijken maar het voeld alsof alles is verloren alleen omdat ik mezelf sneed door een fout die hij maakte en ik er klaar mee was, de domste fout van me leven ik wil hier niet weg dat weet ik nu zeker "onze eerste ontmoeting was dat je wilde springen maar ik je tegen hield, de beste beslissing, ik geef zoveel om je dat wist ik meteen toen ik je had gered en je me aankeek, dit heb ik nog nooit met iemand gehad behalve met jou, je was voor mij meteen speciaal en nu voelt het als of ik afscheid van je moet nemen maar dat wil ik niet, ik wil niet afscheid nemen van de persoon die het belangrijkst is voor mij, ik hoef niemand anders als vrienden of wat dan ook ik heb jou nodig, dat is het enigste, jij hebt zovaak een lach op me gezicht gekregen als iets gewoon kut was, jij was er voor me je wist dat er iets was ookal zei ik er niks over, je zegt dat je dat kon lezen in me ogen maar ik geloofde je nooit, ik dacht dat je maar wat babbelde maar je bleef volhouden" zei hij en het sneed als een mes in me, alles wat hij zei is waar over ons de eerste ontmoeting, dat ik het kon lezen in je ogen als er wat was en dat is zo, ik ken hem daar te goed voor,   "het spijt me zo" zei hij en voelde 2 lippen op me voorhoofd, en het werdt stil hij is weg, waarom kon ik niet wakker worden ik wil weg hier, weg uit één en al zwart niks kunnen zien maar alleen horen, horen hoe je beste vriend en degene waar je zielsveel van houd horen dat ze pijn hebben dat viel ik tenminste, iets zegt dat hoe ze tegen me praten, als afscheid, hoelang blijf ik hier vast in zitten, ik wil dingen zeggen vooral tegen Link, wat hij voor me betekend en ik wil weten over Harm zijn ze samen? hebben ze vaker met elkaar gekust? geen idee maar ik wil het wel weten denk ik tenminste.

pov. Link
"het spijt me zo" zei ik en gaf hem een kus op zijn voorhoofd en liep weg, niet het ziekenhuis uit maar even weg bij Joost, ik heb me gevoel min of meer tegen hem gezegt geen idee of hij me gehoort heeft maar ik heb nog lang niet alles gezegt, me gevoel voor Joost is te groot om te zeggen, ik ging naar het restaurant en haalde wat drinken nadat ging ik terug naar Joost, Harm had ondertussen me gebeld maar ik nam niet op even wilde ik hem niet spreken, alleen bij Joost zijn dat is wat ik wilde even in mezelf zijn zonder met iemand om me heen,  ja Joost maar die zegt niks, ik kwam bij zijn kamer en ging weer zitten op zijn bed en had weer zijn hand vast gepakt en ik keek hem aan, met me hand haalde ik de plukjes haar weg voor zijn ogen "zeg iets, geef een teken dat je wakker bent" vroeg ik hoopvol maar er was geen één teken van beweging "wordt snel wakker ik heb je nodig" zei ik zacht en ik zeg het voor de zoveelste keer dat ik hem nodig heb maar het is zo in heb hem gewoon nodig, ik ging meer naar voren zitten en met me hand ging ik voorzichtig door zijn haar en een zwake glimlach verscheen op me gezicht "ik hou van jou en het meest van jou" zei ik en ik wist het zeker, ik hou meer van Joost dat voel ik en ik wil bij hem blijven, ik boog langzaam naar beneden en kuste hem, en ik liet hem langzam weer los  "Link"zei iemand en ik draaide me om.

wie staat er bij de deur
en het einde is er bijna
me volgende boek staat al online en dat is Linzo  geen idee wrm ik het soort van ship ze hebben niks met elkaar te maken maar goed   lezen is lief<3

Joli of Marm (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu