mijn keuze 14

159 15 21
                                    

Pov. Link
Voorzichtig lieten we de kus los en me hand lag nog bij zijn nek"ik hou van je" zei ik zacht "en ik van jou" zei hij en voelde zijn lippen weer op de mijne, ik hou van deze jongen dat weet ik nu zeker, tuurlijk weet ik diep van binnen dat ik Joost niet kan en wil vergeten maar hij wild mij sowieso niet terug en mijn gevoelens is te sterk voor Harm, we lieten elkaar los en er was een dodelijke stilte we zeiden niks maar ik kon wel dingen aflezen in zijn ogen, tenminste bij de blik wist ik wat hij bedoelde, een paar minuten lang keken we elkaar alleen maar aan en vervoerde ons niet tot Harm in actie kwam om me hand te pakken "we kunnen hier niet de hele dag staan" zei hij en we liepen terug naar de andere "zo dat duurde lang" zei Romy en knipoogte en ik hoorde dat Harm zuchte wat me liet glimlachen terwijl we elkaar aankeken "volgens mij zou jij ons wat moeten opbiechten Harm" lachte Jeroen "nee helemaal niks" zei hij ,"we zijn samen" zei ik en hoorde Harm zuchte "erg?" Lachte Valerie naar Harm "nee juist niet maar jullie hoeven je neus niet overal in te steken" zei Harm "Link?" Hoorde.ik een stem zeggen en ik draaide me om en zag Nina staan, ze pakte me pols en trok me mee "laat me los Nien" zei ik "nee" zei ze boos en ik gaf me over en liep met haar mee wat heeft het voor zin om eigenwijs te gaan doen, we kwamen bij de andere en Jer zijn gezicht stond op omweer dat zag je gewoon, en dat snap ik om Joost daarom nam Nina me ook denk wel mee het gaat over Joost dat weet ik nu al, "wat is er?" Vroeg ik toen we stil stonden "wat denk je" zei Cleo boos ze zijn allemaal boos dat zag je aan hun gezichtsuitdrukking "Joost" mompelde ik "ja en weet je wat er met aan de hand is" schreeuwde Nina boos, en iedereen keek ons aan "ja tuurlijk weet ik dat" zei ik terwijl ik nog een beetje om me heen keek "Joost ligt in het ziekenhuis door jou en jij gaat vervolgens met Harm" schreeuwde Nina weer "dat weet ik en ik kan het niet terug draaien" schreeuwde ik, nu boeit het me niet of iedereen naar ons kijkt of hoort, ik weet wel dat Joost door mij in het ziekenhuis ligt ookal deed hij het zelf maar dat ze dat dan zo duidelijk moeten maken terwijl ik er zelf ook kut vind hun zijn niet de enige met gevoel, ik hou van hem nog steeds, ik voelde een hand op me schouder en ik keek om en zag Harm staan "gaat niet zo goed hier zo te horen" zei Harm en een kleine glimlach vormde snel op me gezicht, nu klikt hij volwassen (toen ik dat schreef moest ik daar aan denken) die glimlach ging ook weer snel van me gezicht toen ik weer naar de andere keek "wat doe jij hier" snauwde Jer naar Harm "nou jullie schreeuwde en ik ging kijken of alles wel goed ging" zei hij "alles gaat goed" snauwde Jeremy "en met jou"fluisterde hij in me oor "jahoor" zei ik "kan je nou weg dan kunnen wij even met Link praten" vroeg Nina "nee ik blijf hier" zei hij en keek Nina strak aan en ze rolde met haar ogen, "ga gewoon weg Harm jij heb hier niks mee te maken" zei Kirsten "ik hoorde me naam net dus min of meer wel" zei hij en ik keek hem aan "je kan wel gaan" zei ik "weet je het zeker" vroeg hij en ik knikte "als er wat is zeg je het straks he" zei hij "slijmbal" kuchte Jer "ja leuk voor je" zei Harm "er gebeurt niks" zei ik "oke" zei hij en gaf me een kus op me wang en geloof me ik voelde me nu akward, hij liep weg en met me ogen volgde ik hem nog even "hij houd wel van je he" zei Elena "ja" zei ik zacht en keek ze weer aan "maar hou je niet meer van Joost?" Vroeg Jinte "tuurlijk wel" zei ik "maar waar ben je dan bij hem" zei Jer boos "ik bepaal me eigen leven Jer dat hoef jij niet te doen" zei ik en wilde weg lopen maar Jer pakte me pols "na alles wat Joost voor jou heb gedaan en jij voor Joost verdient hij dit?" Siste hij naar me en ik keek hem boos aan "tuurlijk niet, ik wilde ook dat het anders was gelopen maar ik zeg wel 1 ding, liefde kan je niet kiezen" zei ik en trok me pols los en liep weg, weg van school, gewoon naar huis alleen zijn dat is wat ik nu even wil.

Er komt een tijdsprong puur omdat ik geen ideetjes meer heb voor dit boek.

Het is een paar weken later, nogsteeds heb ik ruzie met Jeremy de andere geven zich er maar langzaam aan toe dat ik met Harm ben, alleen de laatste tijd hebben we vaak ruzie of mening verschillen, ik hou van hem echt waar maar de.enige reden waarom het niet lukt tussen ons is puur om Joost ik hou echt teveel van Joost, elke keer hoor ik maar dat het slechter met hem gaat maar ik kan niet naar hem toe puur omdat ik bang ben om Jer tegen te komen, en het is raar om bang voor hem te zijn maar ik heb geen zin om ruzie te maken, ik liep naar beneden en zag Harm op de bank zitten, we hadden net ook alweer een discussie "Harm".zei ik en hij keek me aan "wat is er" vroeg hij en ik ging naast hem zitten "ben je nog boos?" Vroeg ik "Link ik ben niet boos of wat dan ook maar ik voel ook dat jij dit niet wild" zei hij "wat niet?" Vroeg ik "ons, je houd teveel van Joost" zei hij en ik weet dat hij gelijk heeft "nee ik wil bij jou zijn" zei ik "denk is na wat je echt wilt en neem dan een beslissing" zei hij en pakte zijn tas en liep weg, die gaat sowieso al naar school maar daar gaat het niet om hij heeft gelijk wat wil ik nou echt Harm of Joost..

Ik liep de school in en liep naar me kluis waar ik al me spullen in legde en liep weer weg maar toen ik de hoek om kwam lopen voelde het of mijn hart in miljoenen stukjes brak, daar stonden ze kussend "Harm" zei ik en Harm opende meteen zijn igen en werden groot terwijl hij ze de kus los lieten.

Met wie zou Harm kussen😏 en volgende deel is het laatste deel ik had het al gezegt ik heb geen ideeën meer voor dit boek

Joli of Marm (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu