ga niet weg 11

168 19 24
                                    

Pov. Link
Joost rende weg en meteen liet ik Harm los en rende achter hem aan ik pakte zijn pols en remde hem af en draaide hem om zodat ik hem aan keek "waarom" zei hij zacht "ik weet het niet, het ging perongeluk" zei ik ookal wist ik dat het niet zo was "ik wist dat dit zou gebeuren" zei hij en trok zijn pols los en liep weg "Joost" zei ik maar hij liep door en ik rende weer naar hem toe en stond voor hem "het spijt me zo" zei ik "ik wist dat je van hem hield" zei hij "maar niet hoe ik van jou hou" zei ik "ga naar Harm" zei hij "nee dat wil ik niet, ik wil bij jou zijn" zei ik "het is telaat Link" zei hij "nee alsjeblieft alles behalve dat" zei ik en hij keek naar de grond "ga weg Link alsjeblieft" zei/Joost "nee ik ga niet weg ik hou van je geloof me" zei ik en pakte zijn hand vast "ik wil niet met iemand zijn die me bedriegt " zei hij en ik zag tranen in zijn ogen staan "Joost, ik wil jou en niet Harm geloof me" zei ik  "en ik wil jou niet meer" zei hij en liep langs me weg ik keek achterom en tranen stroomde over me wangen.... Ik ben hem kwijt degene waar ik zielsveel van houd heb ik verpest, langzaam verdween hij in me zicht achter hem aan gaan heeft geen nut ik ben hem kwijt, me telefoon ging en ik keek erop me moeder, ik veegde me tranen weg en nam op.
"Hallo" zei ik en ik hoorde zelf de trilling in me stem "Link kom naar huis ik moet je wat vertellen" zei ze en ik hoorde dat ze heeft gehuild "ik kan niet naar huis wat is er... Gaat het over pap?" vroeg ik "hoe weet je dat het over je vader gaat" vroeg ze "i-is hij dood?' vroeg ik en tranen brande alweer in me ogen "het spijt me zo" zei ze en huilde weer en ik wist genoeg, ik hing op en keek levenloos naar voren... Hij is dood en ik had hem kunnen tegen houden, "Link" zei iemand en ik keek om en zag Harm en hij omhelste hem "het spijt me zo" zei hij "me vader" zei ik zacht en hij keek me meteen aan "is hij?" vroeg hij zacht en ik knikte en meteen voelde ik zijn armen om me heen en ik omhelste hem terug terwijl de tranen over me wangen liepen "en ik ben Joost kwijt" zei ik zacht en zijn grip versterkte "sorry" zei hij "niet allen jij ik heb het ook gedaan" zei ik "alsnog" zei hij zacht en ik drukte me gezicht tegen zijn hals "kom we gaan naar je huis het is niet goed als je op school blijft" zei hij "ik wil niet naar huis" zei ik "dan ga je met mij mee oke" vroeg hij en keek me aan en ik knikte voorzichtig en we liepen naar zijn huis nogsteeds zit ik met me vader een Joost ik ben hem kwijt..... Wil ik dat wel? Nee dat wil ik niet maar ben ik al het is zo ingewikeld, ik hou van 2 personen 1 ben ik kwijt en de andere staat naast me, ik zag dat Harm bezorgt naar me keek en ik deed me arm om zijn middel terwijl ik tegen hem aan ging staan En hij deed zijn arm om me heen en ik vond het fijn... Ik breng mezelf juist alleen maar in de war nu, ik wil naar Joost maar ik wil ook weer bij Harm blijven me gevoel is zo dubbel dat ik er bang van wordt, wat zal Joost nu doen? Geen idee een zucht verliet me mond en voelde een koude vlaag langs me lichaam gaan en ik trilde "heb je het koud" vroeg Harm en keek me aan "beetje" zuchte ik en ik bvoelde Harm grip versterkte en ik glimlachte, hij geeft echt om me....

Pov. Jeremy
Snel rende ik naar het huis van Joost, ik belde hem net en hij nam op het klonk niet goed zou ik je zeggen, ik was bij zijn huis aangekomen en belde aan.. Niemamd deed open en ik keek door het raam er stond een la open en ik keek wat erin zat, bestek "Joost" schreeuwde ik en keek door zijn kamerraam zover het kon dan, zijn gordijnen stonden half open weer schreeuwde ik zijn naam maar weer geen reactie, ik keek naar de badkamer raam die stond open, snel klom ik naar boven iets voelt niet goed en het gaat over Joost, ik trok mezelf omhoog en ging door het raam, na wat gestrugel was het gelukt en ik was binnen snel liep ik naar de kamer van Joost en deed hem open en me ogen werden groot, hij lag op de grond met een mes naast hem zijn ogen zijn gesloten en hij is lijkbleek terwijl het bloed over zijn arm stroomde, ik rende naar hem toe en zocht naar hartslag, ik vond hem maar zwak heel zwak snel belde ik de ambulace en niet veel later hoorde ik een sire (of hoe je dat schrijft) snel rende ik naar beneden en deed de deur open en ambulacebroeders gingen meteen naar boven, alles ging zo snel ze legte hem op een brandcar en reden daarna de bus in en ik mocht mee het is allemaal Link's schuld door hem heeft hij zich gesneden allemaal door 1 kut joch die alles verpest en mensen in de war brengt, zo mag je niet praten over vrienden maar zo zie ik Link nu voor me hij bedriegt mensen, Joost zijn hartslag was nogsteeds laag en ging ook achteruit, allemaal draden waren bij hem aangesloten en tranen rolde zacht over me wangen, me beste vriend ligt hier bijna te sterven allemaal door 2 mensen met de namen Link en Harm, emoties waren verschilend dan ben ik boos op Link bij de gedachten en dan ben ik weer verdrietig, je wild je beste vriend niet zien sterven ik weet niet of hij dood wilt of dat het perongeluk ging, ik denk het niet je snijd jezelf niet zomaar er zijn altijd redenen maar er is ook altijd een uit weg net zoals bij Joost, Link was zijn uitweg maar die is hij kwijt allemaal door Harm en die gast vertrouw ik al sowieso niet iets zegt me dat hij alles alleen maar plent maar niemand lijkt het te zien, we waren aangekomen en ze waren wat dingen bij Joost aan het doen, niet veel later waren ze al klaar en ik mocht naar hem toe, nu zit ik hier naast Joost en ik ben bang ik wil hem niet kwijt..... Hij verdiend dit niet

Pov. Joost
Ik zie alleen maar zwart bijna alles is beter zo ik wou weg van de wereld en die taak wil ik afmaken ik haat me leven.... Ik ben een mislukeling zoals iedereen altijd zei iedereen behalve Link en die ben ik kwijt de jongen waar ik ziels veel van hou door hem leefde ik nog had ik hem maar nooit ontmoet dat hij me nooit had gered dan had ik 2 jaar geleden al die verlossing gehad, waar ik al zolang naar verlang niks meer goed kunnen voelen geen pijn, geen gevoel hebben gewoon helemaal niks gewoon zwart  "geef niet op alsjeblieft" zei een stem die ik goed herkende... Jeremy  "we hebben je nodig jou energie je liefe gedrag hoe je mensen altijd helpt, je bent zo speciaal" zei hij en ik voelde een traan op me arm vallen. Huild hij? "Ik weet dat je me niet hoort of niks kan terug zeggen of wat dan ook ik heb je nodig en niet alleen ik, en jij wild ook niet dood geloof me je komt er overheen en anders je heb vrienden die er voor je zijn" zei hij heeft hij gelijk wil ik niet dood en hebben mensen mij echt nodig ik wilde iets terug zeggen maar hoeveel moeite dat ik erin stak het lukte niet, hij pakte me hand vast dat voelde ik "geloof in jezelf, je bent sterk geloof me" zei hij en ik voelde 2 lippen op me voorhoofd, hoe kan ik dit weten ik lig in coma toch? Hoe weet ik dat hij dat deed... Ik voelde het het klinkt logies dat ik het voel maar het is raar hoe weet ik wat hij doet.. "You're strong and believe in yourself" zei hij zacht ,hij heeft gelijk ik moet geloven in mezelf ik kan wel zonder Link toch? Ik heb vrienden die me steunen maar de vraag blijft wil ik dit wel?

Sorry voor de personen die in het boek niet vaak komen het zijn wat bijrolletjes en ik denk dat het leuker is dat het ook over Link Joost en Harm gaat dat het toch de storyline erin blijft.

En ik ga proberen weer te uplode 🙈😏

Joli of Marm (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu