[ Taehyung ]
Habis je kemas rumah baru. Omma dtg ke bilikku. Aku tgh main fon masetu." Taetae ah pergi mandi nnti nk pergi rumah jiran dpn rumah tu. "
" Pergi rumah jiran buat ape omma? " tanya ku.
" Mkn malam kat sana. "
" Ouhk. "
" Bersiap tau nnti omma tunggu kat bawah. "
Kemudian dia pon keluar dari bilikku dan berjalan menuju ke bilik nya mungkin.
Skip--
Skrg aku dgn familyku berdiri dekat dpn rumah jiran dihadapan rumah aku.
" Kurang ajar kau Hyo!! "" HAHAHAHAHHA!! "
Dari luar dgr suara org terjerit jerit. Seram lak aku tgk jiran ni terjerit² entah² family dia suka dera anak dia. Omg mcm mane ni aku takut lak nk masuk.
Ting Tong
Omma aku pon menekan lonceng di sebelahnya.
Omma knp tekan lonceng Taetae takut nk masuk T^T.Pintu itu pon dibuka oleh org didalam rumah itu.
Jap² mcm knl muka yeoja ni.
Lah mmg lh aku knl muka dia crush aku rupannya. Tak sangka dia jiran aku blehlh aku usha dia nnti sbb rumah dekat huhuhu.Aku nampak muka si Hyori ni masam je bila tgk muka aku tapi bila tgk muka Taera adik aku mulut mcm tak bleh nk panjangkan lagi je.
" Masuklh cik, encik. " kata dia.
Maka kami pon masuk ke dlm rumahnya. Wow cantik juga deco rumah ni.
" Soohwa yah dh lama tak jumpa kau. " kata omma Hyori mungkin.
Jap omma Hyori dgn omma dh lama berkawan lah maknanya. Patutlh omma beria suruh cepat bersiap.
" Si Joorae mane? " tanya omma.
" Hmm. Dia dh aman dh kat sana. " kata pn. Jeon.
Sambil² tu aku tgk muka Hyori dgn Taera ko main lagi ketawa² bagai. Nk join senanya tapi takut kene palau. T^T.
Aku pon duduk di sebelah Jungkook a.k.a member aku.
Terliur aku tgk bila dia tgh mkn snickers tu.
" Wey Kookie nk sikit. " kataku.
" Tak leh sbb si Hyori tu dh mkn setengah jadi coklat aku tinggal sikit. " katanya. Aku pon pout tanda merajuk dgn dia. Tapi dia buat tak tau je. Chakit ati ite.
Aku tgk appa aku dia duduk kat dpn tv cehh bosan lh tu sbb x de geng org lain ade dia sorang je takde.
" Jomlh mkn sama². " ajak bakal mak mertuaku ehh salah pn. Jeon.
Kami semua pon berkumpul di hadapan meja mkn yg dihidang mknn yg bleh meliurkan para tetamu seperti aku.
Kami pon duduk ditempat yg disediakan.
" Hyori tolong panggilkan oppa kamu. " kata pn. Jeon.
" Nae. " dia pon naik ke atas utk memanggil oppanya.
Oppanya pon turun dan duduk di tempatnya.
Kedudukan tempat duduk seperti ini.
Pn. Kim | En. Kim
Pn. Jeon | Wonwoo
Hyori | Taehyung
Taera | Jungkook
YOU ARE READING
Perfume ✿ K.t.h
Fanfiction❝ Jgn letak perfume tu dlm tu!! ❞ ❝ Knplk takleh letak dlm ni ? ❞ ❝ Sbb aku dh chop dulu perfume tu sebelum kau. ❞ ❝ Kau ingat ni zaman budak² ke main chop². Tak de² aku yg sampai dulu jadi perfume ni aku punya. ❞ ↳ Mengisahkan hanya disebabkan sebo...