[ Hyori ]Aku berjalan pulang dari sekolah mcm biasa. Tgh sibuk jalan aku rasa mcm ade org ikut aku. Aku pon cepatkan perjalanan aku dan org yg ikut aku pon berjalan cepat.
Aku tak de pilihan selain berhenti secara mengejut dan pusingkan badan ke belakng dgn cepat.
BUKKK!!!
Adui sakitnya di dahiku knp badan org ni. Aku pon gosok dahi aku sambil memandang muka org yg kat hadapan aku.
Ish dia ni sehari tak kacau aku mmg tak sah.
Jeon Jungkook.
Dia yg dari tadi ikut aku. Setan betollah. Klau ye pon tak payahlah buat mcm ni. Mati² aku ingatkan ade org nk culik aku.
" Kau ape masalah hah biskut?! " marahku.
" Ala nk jalan sesama dgn adik sendiri pon nk marah. " katanya sambil mencebik. Cehh pikir comellah tu pada pandangan aku, aku mcm nk lempar penumbuk je kat dia.
Dan aku pon berjalan meninggalkannya di situ.
" Sampai hati Hyonie tinggalkan oppamu!! " katanya sambil berlari mendapatkan aku dan memeluk leherku dgn lengannya.
" Ish ape ni peluk² org ni rimas lh siak!! " marahku lagi.
" Ish leklh memarah sgt dh knp? Period eh? "
BUKKK!!!
Tu makan dia. Dari tadi aku tenangkan tgn aku biar tak tumbuk dia tapi dia yg paksa aku nk mcm mane.
" Sakitlah!!! "
" Padan muka!! " aku pon acah² nk tumbuk dia. Dia pon lindung muka dia dgn menutup mukanya dgn tgn dia.
" Eh sudah² lh tu sesweet kat depan kitaorg dari tadi aku dok perhatikan korang. " kata seseorang.
Serentak aku dgn oppa berhentikan perbuatan kitaorgn dan memandang suara itu.
Ehh sejak bila diorang ade kat situ??
Taera dgn Taehyung berdiri kat dpn kitaorg. Entah bila ade kat situ.
" Sejak bila korang ade kat situ? " tanya aku.
" Sejak korang tgh sesweet tadi. " jawab Taera.
Aku pandang nuka Taehyung sekilas nampak muka dia mcm jealous.
" Ouh. " jawabku sepatah.
" Dh alang² kita dh berjumpakan. Kita balik sesama lah jom. " kata oppa aku.
" Ok. "
Kitaorg berempat pon berjalan balik ke rumah sama². Dari tadi muka Taehyyng masam klah cuka.
Cehh btollah tu jealous.
Apelah yg nk di'jealous"kan aku dgn oppa aku adik beradik sedaging.
Sampai je kat rumah kitaorg pon balik ikut rumah masing² ala aku dgn oppa aku balik rumah kitaorg. Taehyung dgn Taera balik rumah diorg.
YOU ARE READING
Perfume ✿ K.t.h
Fanfiction❝ Jgn letak perfume tu dlm tu!! ❞ ❝ Knplk takleh letak dlm ni ? ❞ ❝ Sbb aku dh chop dulu perfume tu sebelum kau. ❞ ❝ Kau ingat ni zaman budak² ke main chop². Tak de² aku yg sampai dulu jadi perfume ni aku punya. ❞ ↳ Mengisahkan hanya disebabkan sebo...