10

3.8K 408 42
                                    

[ Taehyung ]

Aku dgn Jungkook tgh mengintai Hyori yg tgh amik buku dekat locker.

Eh dia amik sticky note aku lah 🎉🎉 hati berbunga bunga gitew.

Dia pon membaca dan tersenyum. Omg dia sukalh dgn pickup line aku.


Kemudian dia amik chocolate yg aku belikkan utk dia. Seketul darinya dia mkn. Pastu dia simpan beberapa ketul chocolate tu dlm kocek skirtnya. Baru je dia nk simpan sticky note tu dia baca bahagian belakang sticky note tu dan terus masukkan ke dlm kocek skirtnya.

" Hebatlh Kookie ni. Tak sangka plan ni berjaya. " kataku kepadanya.

" Mestilah berjaya sbb Kookie kan oppa Hyori. Tapi bukan ni je plan Kookie, ade banyak lagi plan yg Kookie dh rancang, Taetae hyung. " jawabnya.

" Ok plan Kookie yg lain Kookie simpan dulu klau hyung terdesak sgt nk guna plan tu baru hyung guna. " kataku.

" Ok hyung. Kookie masuk kelas dulu. "

" Nae. "

Dia pon berjalan menuju ke kelasnya manakala aku pergi ke lockerku dan mengambil buku kimia. Cehh jadi mcm budak rajin lak aku ni.

Aku pon masuk ke dlm kelas dan membuat muka seperti tiada ape² yg berlaku. Kemudian aku duduk di tempatku sambil memandang Hyori.

" Knp pandang Hyohyo mcm tu? " tanya dia.

Auw mcm comel je bila dia gelarkan diri dia Hyohyo.

" Tak de pape. " jawabku.

" Ouh. "

Mrs. Kim pon masuk ke dlm kelas nk ajar matapelajaran kimia.

Skip--

[ Taehyung ]

Akhirnya dh rehat pon. Mansae!!! Aku pon pergi ke kantin dan tak lupa bwk buah hati sekali utk rehat sekali mcm haritu.

Sampai je aku dgn dia pon duduk di meja yg diduduki oleh gengku.

" Emm... V ah tolong belikkan mknan. " suruh Namjoon.

" Ala takkan lh V nk pergi seorang. " kataku.

" Ajaklah Jimin. "

" Ala malaslah. "

" Pergi jelah. Ish manusia seorang ni. "

" Yelah jom Jimin. " ajakku.

" Apahal lh aku kene ikut dia --". " kata Jimin.

" Kau ni diam je dhlah. " aku pon mengheret dia mengikuti aku. Dia pon membuat muka seperti ni T^T.

Mase beratur , aku dpt idea yg cukup bernas gile gile.

Aku pon bisik ke arah Jimin.

" Wey mlm nnti tidur rumah aku tau klau boleh bwk dress adik kau ke whateverlah dgn rambut palsu boleh tak. " tanyaku.

" Eh knp nk kene bwk dress dgn rambut palsu? " tanya dia.

" Nnti aku bagitau sebabnya mlm nnti ok. " kataku.

Perfume ✿ K.t.hWhere stories live. Discover now