" ......... "-
[ No one ]
" ARGHH!!! SAKIT LAHH!!! " Jerit dua org makhluk yg bernama Taehyung dgn Hyori serentak.
Oleh itu, Taera dan Jungkook yg sedang menarik telinga adik beradik mereka dilepaskan.
" Apa yg korang buat ni?! Buat maksiat ke?!! Kau tahu tak maksiat tu dosa?! Siapa nk tanggung dosa kau nanti?! Hah! Jawab lah! " marah mereka berdua.
" Mana ada kitaorg buat maksiat!! " nafi Taehyung dgn Hyori serentak.
" Habistu ape yg korng buat?! "
" Taehyung ni!! Biskut kau babak dia weyh!! "
" Eh apasal pulak aku?! Kau lah punya pasal! "
" Kau yg mulakan dulu! "
" Tak!! Kau yg mulakan dulu! "
" Wahai makhluk makhluk sekalian, sebelum seorang seorang aku tampar laju laju baik korang diam. " kata Taera dgn tenang walhal dalam hati mcm ni tumbuk je diorg banyak kali.
Diorg berdua pon diam tak berkutik.
" Ok aku nak jawapan dari Hyori dulu. Ape masalah korang ni sebenarnya? " tanya Jungkook.
Hyori pon tersenyum kerana dia dpt cerita dulu sebelum Taehyung.
Flashback--
[ Hyori ]
Aku tgh melantak kat dapur sebab lapar lah katekan.
Habis je mkanan aku tu habis aku pon letak pinggan mknn aku tu dlm singki.
Takkan lah aku nk biarkan je pinggan aku tu tanpa membasuhnya. Tak pasal pasal nanti aku kene piat telinga dgn omma nanti.
So, aku pon memakai sarung tgn dan mula membuka pili air.
Mari kita mulakan misi kita iaitu membasuh pinggan kotor Hyori!
Aku dgn khushuknya membasuh pinggan aku dgn cawan aku sambil menyanyi sikit tetiba aku sepasang tgn memelukku dari belakang.
Aku dgn cepatnya membelasah org yg ada kat belakang aku tu.
Dan org tu pon mengadu kesakitan. Aku tak tahu siapa yg peluk aku.
Ala kot kot penculik ke perogol ke tu yg aku belasah org tu.
" SAKITLAH HYO! " Jeritnya.
Wait mcm kenal je suara tu. Aku memandang ke belakang dan aku nampak Taehyung tgh baring sambil memegang perutnya.
Ouh ye tak ye sebab aku siku kat perut dia pfftt.
" YAHH!! KIM TAEHYUNG!!! KAU BUAT APE NI?!! TERKEJUT AKU LAHANOTT!!! "
Aku pon tolong dia bangunkan dia balik sambil meminta maaf kepadanya takut dia terasa.
" Bila oppa balik? " tanyaku.
YOU ARE READING
Perfume ✿ K.t.h
Fanfiction❝ Jgn letak perfume tu dlm tu!! ❞ ❝ Knplk takleh letak dlm ni ? ❞ ❝ Sbb aku dh chop dulu perfume tu sebelum kau. ❞ ❝ Kau ingat ni zaman budak² ke main chop². Tak de² aku yg sampai dulu jadi perfume ni aku punya. ❞ ↳ Mengisahkan hanya disebabkan sebo...