Skip--
[ Yoongi ]
Skrg waktu balik.
Aku terus menarik yeoja tu ke belakang sekolah.
Dia meronta ronta tapi tenaga aku lagi kuat dari dia so terpaksalah dia menyerah kalah apabila dia tau usaha dia sia².
" Kau nk bawak aku pergi mane?! " tanya dia.
Namun aku diam dan apabila sampai je kat belakang sekolah aku lepaskan tangan dia.
" Kau nk ape lagi?! " tanyaku marah.
" Tch kau tanya aku, aku nk ape lagi? Of course lah Taehyung. Aku nk dia. "
" Kau sedar tak kau ni merosakkan kebahagiaan org! Walaupon kau dpt dia sekali pon kau takkan bahagia dgn dia! " marahku.
" Aku kesah ape?! Yg penting dia tu hak milik aku SEORANG!! Kau siape nk amik kesah pasal aku?! "
" Aku takut kau buat kat dia mcm mane kau buat kat aku dulu!! Kau mainkan perasaan aku. Kau ade yg lain mase tu. Aku mmg bodoh sbb pernah jatuh cinta dgn kau. Aku tertipu dgn kau! "
" Ouh jadi kau dh sedarlah skrg ni? Ingatkan kau ni mmg bodoh dari dulu lagi. "
" Ye aku bodoh! Sekurang kurangnya aku tak tamak mcm kau!! Dh ade namchin tapi sibuk nk cari yg lain!! Kau nampak ape kat diorg? Kau cuma pandang harta diorg je kan?! "
" Tapi Taehyung tu lain. Aku cuma nk dptkan first love aku tu balik. "
" Kau dh lupa ke yg cinta pertama kau tu tolak kau mentah² dulu. Dan sekarang kau nk berusaha nk dptkan dia? Kau kene tau yg skrg ni dia tgh bahagia. "
" Dan kau sanggup bencikan kwn baik kau yg lama tu sbb dia dpt Taehyung tu dari kau kan? " sambungku lagi.
" Siape kwn lama aku tu? Aku dh tak kenal dia lagi lah. "
" Jeon Hyori. Dia bekas kwn kau kan? Aku dh tau semua pasal kaulah. Tak payah nk tipu aku lagi. "
Dia terdiam.
" Mcm....mcm mane kau tau pasal ni? " tanya dia.
" Aku tau pasal ni sejak dulu lagi. Aku search semua pasal kau sejak kita kapel lagi. "
" Aku diamkan diri aku dan buat² aku tak tahu pasal kisah silam kau tu. " sambungku.
" Kau tak de hak nk tau kisah silam aku. "
" Kau jadi mcm ni sbb dia kan? "
" Haah. Aku jadi mcm ni semuanya sbb Taehyung. "
" Dh lah lupakan jelah dia tu. Kau tak perlu nk kacau dia. "
" TAK!! Aku takkan berhenti!! "
Aku mengeluh apabila melihat Seolhyun mcm ni.
" It's up to you Seolhyun. Tapi kau akan menyesal satu hari nanti. "
" Aku Seolhyun. Dan aku takkan menyesal punyalah. "
Aku pon mengeluh+menggelengkan kepalaku lalu berjalan meninggalkan dia keseorangan di situ.
YOU ARE READING
Perfume ✿ K.t.h
Fanfiction❝ Jgn letak perfume tu dlm tu!! ❞ ❝ Knplk takleh letak dlm ni ? ❞ ❝ Sbb aku dh chop dulu perfume tu sebelum kau. ❞ ❝ Kau ingat ni zaman budak² ke main chop². Tak de² aku yg sampai dulu jadi perfume ni aku punya. ❞ ↳ Mengisahkan hanya disebabkan sebo...