Skip--
[ Hyori ]Yehet rehat akhirnya. Aku pon nk bangun dari tempatku tetapi sepasang tgn menarik tgn aku. Aku pon pandang empunya tgn. Lah Taehyung rupanya ape yg dia nk lagi ni.
" Kau nk ape. " tanya aku.
" Jom rehat dgn aku. " katanya.
" Takpelah. "
" Kau mesti bosan rehat seseorang sbb takde adik aku kan. Jomlah rehat dgn aku lagipon bukannya kita berdua. Dgn geng aku sekali. " pujuknya.
" Tapi- "
" No tapi bila dgn aku. Kau kene ingat yg kau slave aku so kau kene ikut ape yg aku suruh. Arrachi. "
" Nae. "
" Kaja. Kesian diorg tunggu kita. "
Aku pon terpaksa ikut dia dari belakang. Wait klau jumpa geng dia maknanya aku jumpa dgn oppa aku lah maknanya. Nnti mesti dia ingat bende bukan².
Redho jelah Hyori.
Sampai di kantin terus dia berjalan menuju ke meja gengnya ada.
" Yoww Bwibwi ya!! " kata mamat yg mcm kuda.
" Yow Jhope hyung!! "
" Duduklh V ajak si Hyori sekali. " kata Jin. Ehh mcm mane aku boleh kenal dia??
Well dia pernah dtg rumah aku tu pon sbb Jungkook yg ajak.
Taehyung aku pon duduk di tempat yg mmg ade kosong. Aku duduk sebelah Taehyung menghadap Jimin. Dia pon pernah dtg rumah aku jugak. Tak taulh sbb knp dia dtg rumah aku. Korang tanyalh dia eh.
" Hyori belikkan kitaorg mknn. " kata V.
" Duit?? " kataku.
" Kejap eh. Korang bagilh duit korang kat dia biar dia belikkan. " katanya.
Seriusly aku mcm nk hantukkan je kepala dia kat meja ni.
Selesai je diorg bagi duit aku pon pergi belikkan mknn.
" Jap Hyori! " jerit Jin.
Aku pon berhentikan langkah.
" Aku tolong kau belikkan mknan. " katanya.
" Tak pelah sunbae duduk je sana. " kataku.
" Taknk selagi Hyori tak bagi oppa tolong. Oppa ikut Hyori sampai Hyori rasa bosan. " katanya.
" Hmm yelah sunbae tolong sekali. Kaja. " kataku.
Aku dan dia pon tolong belikkan makanan yg banyak sbb ade lapan org.
" Nak mknn korang. " kata Jin.
" Aigoo gomawo Hyori ssi dgn hyung. " kata Namjoon.
" Panggil je dia Hyori hyung tak payah ni formal sgt. " kata Taehyung.
" Shut up. "
Aku yg duduk kat situ hanya berdiam je dari tadi sambil pandang oppa aku. Dari tadi tak ckp pape pon dari aku duduk sini sampai sekarang.
Pelik budak ni.
" Hyori-ah mknlh jgn pandang je biskut tu. Kat rumah kan hari² pandang dia. " kata Jhope.
" Nae sunbae. " aku pon mkn mknnku.
[ Taehyung ]
Sopannya dia bila dgn member. Dgn aku ckp kasar je tak de pon nk panggil aku sunbae ke oppa ke :(
YOU ARE READING
Perfume ✿ K.t.h
Fanfiction❝ Jgn letak perfume tu dlm tu!! ❞ ❝ Knplk takleh letak dlm ni ? ❞ ❝ Sbb aku dh chop dulu perfume tu sebelum kau. ❞ ❝ Kau ingat ni zaman budak² ke main chop². Tak de² aku yg sampai dulu jadi perfume ni aku punya. ❞ ↳ Mengisahkan hanya disebabkan sebo...