[ Hyori ]" YAH JIJIK AKU TGK ADEGAN KORANG NI!! "
Lalu satu kelas memadangnya ade yg berbisik bisik ade yg menjeling dia.
" Dh knp dgn minah tu. "
" Haah terjerit jerit mcm pontianak. "
" Aku nk je baling gunting ni kat dia. "
" Aku nk baling pensil ni dh lama aku tak main dart. "
Dia dtg ke arah kitaorg lalu menolak nolak badan aku.Ehh dia ni ade jugak yg kene cepuk dgn aku ni.
" Kau dh knp Seolhyun?! " marah Taehyung.
" Diam!!! " jerit dia.
Tiba² dia mengeluarkan pisau dari kocek skirtnya.
Taehyung nampak terkejut apabila melihat pisau di tangan Seolhyun.
Satu kelas terkejut dgn tindakan Seolhyun lalu ade beberapa org di dlm kelas tu keluar dari kelas kerana tidak mahu terlibat.
" Y-yah kau na-nak b-buat ape dgn pi-pisau tu? " katanya gagap.
" Hahahahahaha kau tanya aku, aku nk buat ape dgn pisau ni? " lalu dia menghampiri aku.
Dia pon memegang badanku agar aku tidak lepas darinya dan dia meletakkan pisau tu pada leherku.
" Hahahah haih Hyori Hyori. Klau kau nk tau dari dulu lagi aku nk bunuh kau. Tapi malangnya org lain yg kene. " katanya sambil mengelus pipiku menggunakan pisau tu.
Wey dia psyco dokk.
Kejap.. Org lain yg kene?
" Ape maksud kau org lain yg kene? " tanya ku.
" Haih kau ni. Kau tak ingat ke dulu masa kau hampir² kene langgar dgn kereta pastu ade org tolak kau. "
Jap otak tgh proses.
Baru je aku nk jawab tibe² group Taehyung dtg.
" Woi! jgn apa² Hyori lah!! " jerit Jimin.
Lalu mereka berenam pon masuk ke dlm kelasku.
Serus dok situasi skrg ni dh lah semua saem takde ape cerita ni.
" SEOLHYUN!! Jgn kau nk bunuh dia!!! " jerit Yoongi sunbae lak.
" Hahahahahahhaha takkan lah weyyy. " katanya dan diiringi dgn ketawa syaitannya.
" Klau kau nk tau dear. Akulah dalang nk bunuh kau dulu tapi orang lain pulak yg kene. "
" Tapi aku lagi suka bila org tu tak ingat langsung kat kau. " sambungnya lagi.
Dalam kelas ni cuma ade aku Taehyung , Seolhyun dan ahli bangtan.
Bangtan dgn Taehyung bingung dgn keadaan skrg ni. Sbb diorg tak paham ape yg aku dgn Seolhyun bualkan.
" Kau...kau yg langgar Taehyung kan?!!! " marahku.
" Hahahahah ye betul tu sayang ai lah dalangnya tapi bukan ai yg buat appa ai yg buat. Fyi appa ai pon benci kat kau. "
Ade aku kisah org tua tu benci ke suka kat aku.
" SIAL KAU!!! " aku pon membuat teknik yg Shinhye unnie ajar hari tu.
Dan nasib aku terlepas daripada dia.
YOU ARE READING
Perfume ✿ K.t.h
Fanfic❝ Jgn letak perfume tu dlm tu!! ❞ ❝ Knplk takleh letak dlm ni ? ❞ ❝ Sbb aku dh chop dulu perfume tu sebelum kau. ❞ ❝ Kau ingat ni zaman budak² ke main chop². Tak de² aku yg sampai dulu jadi perfume ni aku punya. ❞ ↳ Mengisahkan hanya disebabkan sebo...