" Klau kau tak bayar balik kau kene jadi slave aku selama setahun. "Dehek Taehyung.
" Aku tak nk dua². "
" Kau kene pilih antara dua sama ade kau jadi slave aku ataupun kau bayar hutang tu. Ahh fyi hutang tu aku naikkan sebanyak 50% bermakna kau kene bayar aku lebih. " katanya sambil smirk.
" Bagi aku mase nk fikir. " kata ku.
" Ok. Aku bagi mase sampai esok je. " katanya.
" Ok. " lantaklh mamat ni nk ckp ape aku tak kisah pon senanya.
Dia pon duduk kat tempat dia di belakang sekali. Seorang je. Jap mane Taera ni? Abang dia dh sampai takkan dia tak sampai lagi.
Tak lama lepas tu. Pn. Kim guru kelas kitaorg pon masuk ke dlm kelas.
Selesai je bagi salam ape semua tu kitaorg duduk balik kat tempat kitaorg.
" Baiklah siapa tak dtg hari ni? "
" Taera. "
" Knp dia tak dtg? " tanya pn. Kim
" Sbb sakit perut. " kata Taehyung.
" Klau mcm tu Taehyung duduk kat tempat Taera. Awk dh lh tahun lepas gagal pastu kene ulang balik. Dh ulang balik duduk kat belakang mcm mane awk tak gagal. " bebel pn. Kim.
Yeah cikgu perli dia bagus cikgu saya sokong huhuhu.
Dia pon duduk di sebelah aku iaitu di tempat Taera.
Aku buat tak tau je abb malas nk layan dia.
Kelas pon berjalan seperti biasa. Aku dlm kelas tak banyak berckp sbb bespren aku tak de T^T
Dan aku cuma fokus mase cikgu ajar je. Dan aku perasan budak sebelah aku ni asyik pandang aku je.
Tetibe aku teringat pasal dia ckp tadi.
Aduh serabut lh nk pilih antara dua tu. Klau aku bayar hutang tu aku mane ade duit nk byr hutang tu dh lh dia naikkan harga tu. Tak sanggup aku nk mintak duit kat oppa aku nnti kene bebel je tak padan dgn muka emo dia.
Klau jadi slave dia nnti hari² aku kene buli dgn dia ish tak sukalh dh lah jadi slave dia selama setahun. Silap² kaki dgn tgn aku patah riuk dikerjakan dia.
Hmmm nk pilih ape eh.
" Jeon Hyori! Sila beri perhatian mase saya ajar. " kata pn. Kim.
" Nae songsaenim. " kataku.
Skip--
[ Taehyung ]KRINGG!!
YEAH REHAT FOOD HERE I COME!!
Aku pon keluar dari kelas utk ke kantin tak lupa berterima kasih kepada cikgu sblm aku keluar.
Sampai je kat kantin aku terus beli mkn dan aku terus pergi ke meja aku dimana ade semua member aku duduk kat situ.
" Annyeong hyung² sekalian. " kataku. Mereka pon balas sapaan aku.
Knp aku panggil diorang hyung?? Sbb ade yg kene ulang sampai 3-4 kali tu yg aku kene panggil diorg hyung. Tapi yg lagi dua org ni seorang belum kene ulang dan seorang lagi sama dgn aku.
Jap Jungkook kan oppa Hyori jadi ape salahnya minta no. Fon Hyori kat dia.
" Kookie ade no fon Hyori kan? " tanya ku.
YOU ARE READING
Perfume ✿ K.t.h
أدب الهواة❝ Jgn letak perfume tu dlm tu!! ❞ ❝ Knplk takleh letak dlm ni ? ❞ ❝ Sbb aku dh chop dulu perfume tu sebelum kau. ❞ ❝ Kau ingat ni zaman budak² ke main chop². Tak de² aku yg sampai dulu jadi perfume ni aku punya. ❞ ↳ Mengisahkan hanya disebabkan sebo...