11

3.8K 405 51
                                    

[ Taehyung ]

Aku yg bersama dgn Jimin ketawa manakala Jimin menolak badan aku darinya.

" Knplh aku ade kwn mcm kau. " kata Jimin.

" Lek lah aku saje je buat mcm tu. " kataku.

" Saje je lah sgt. Klau bende ni jadi serius mcm mane klau satu sekolah ingat yg kita berdua ni gay mcm mane. Mesti kita kene galak dgn satu sekolah. Habis jatuh saham aku dah lah- "

" Diam lh kau memekak je. " kataku lalu baring di atas katilku.

" Btw aku tidur mane takkan kau nk tidur sebelah kau lak. " tanyanya.

" Kau tidurlh kat bilik kosong sebelah bilik aku. " kataku.

" Ouhk. " katanya.

" Jimin.. Aku nk tanya sesuatu boleh tak? " tanyaku.

" Emm. Tanya jelah. "

" Kau kan international playboy so aku nk tanya kau pikat yeoja mcm mane? " tanya ku.

" Korang ajar kau kata aku ni international playboy. "

" Btol lah kau je yg tak perasan. "

" Ish yelah aku pikat yeoja dgn cara aku tersendiri. Btw knp tanya soalan mcm tu? Nk pikat Hyori eh?? "

" Siape je yg aku nk pikat selain Hyori. " kataku.

" Ala senang je kau jadi diri kau sendiri maksud aku kau jgn tukar perangai kau be youself. Jadi diri kau yg periang gile² dan seangkatannya. Dan kau buatlah benda yg dia suka dan kau jgnlah buat benda yg dia tak suka. Simple je. " jelasnya panjang lebar.

" Ouh.. " balas ku sepatah.

" Aish kau ni panjang lebar aku jelaskan kau bals oh je ish sakit hati aku. " katanya sambil mencebik.

" Ermm so what. " balasku.

" Ish sakit nya hati aku dh lah aku tidur dulu pape roger. " lalu dia pon berjalan menuju ke bilik kosong di sebelah bilikku.

" Tak hingin pon nk roger² dgn kau!!! " jeritku.

" Diam lah Taembikai!!! " amboi dia buat highnote lak. Baik simpan suara tu nntikan comeback. (10/10)

" Diamlah Jamss!!!! " balasku.

Lalu suasana jadi senyap seketika jap dia dh tidur ke ? Awal sgt ni dia tidur jap dh pukul 11 mlm dh. No wonderlah. Aku pon baring di atas katilku dan memejamkan mataku. Tak lupa juga buka alarm nnti bangun lambat lak.








Skip--

[ Hyori ]

Aku kene elakkan jumpa dgn Taehyung walauapapon terjadi.

Seram aku tengok pasal semalam yg dia dgn Jimin berdua duaan kat dlm bilik dia.

Jimin kan ade Suga kenapa nk Taehyung juga. Well playboy kan.

Aku pon masuk ke dlm kelas dan ape yg aku nampak Taera!!!!!!!

Perfume ✿ K.t.hWhere stories live. Discover now