HÜKÜM

5.1K 43 6
                                    

Ben sadece küçük bir kız çocuğdum yeni doğmuş aynı zamanda ilk saniyeden İngiltereye satılan.İlk doğsuğum andan itibaren.Adim Aniea.Ben Fransanın gelcekteki Kraliçesi ve İngiltere prensi ile zorla evleniec küçük masum kız.

Daha on beş yaşındaki Aniea.Fransa Kraliçesi.İngiliz kralına satılan kız.

Benim tek suçum damarımda o asil dedikleri kanı taşımaktı.Bir prenses olmak .Oysaki o asil kan dedikleri bir barış için doğan ilk ve tek kızını talya ya satmaktı.O prenses dedikleri ise kutsal sandıkları o kani taşımak.

---------------------------------------------------

"Aniea mehaba."

"Efendim majesteleri."

"Biliyorsun ki geçen hafta 15 yaşını doldurdun."

"Evet majesteleri."Olmaz kraliçe bunu unutmamıştı.Her doğumgünümü unutuyorsun bunu niye unutmadın.Doğru ya oğlunla beni evlendirmeye meraklı kadın.

"Artık saraya gelmeni istiyorum."

"Majesteleri teklifiniz için teşekkürler fakat ben sarayımdan memnunum.

"Sen gelmezsen Christan ın buraya geliceğini biliyorsun dimi."

"Onunda gelmesine hiç gerek yok majesteleri ben burda tek mut-"

"Bu düğün olucak Aniea.Bunu biliyorsun 15 yıl önceden beri sen Chirstian a ayitsin."

"Bu kadar saygı yeterli iğrenmiyorsunuz dimi beni malmışım gibi göstermekten ki ben sizin için öyleym dimi ezik bir mal.Oysalki ben Fransa kraliçesiyim.Umrunuzda bile olmayan kişi.Barış antlaşmasının bedeli."

"An sınırını zorluyorsun kıyafetlerin çoktan taşındı birkaç leydi ile birlikte yarın saraya geliyorsun.Bir daha bu saygısızlık olmıyıcakDuydun mu beni."en son söyediğ şeyde iyice bağırmış bir canavara dönüşmüştü.Bu ise beni deli ediyordu.Lanet olası bir malmışım gibi satılmak.Ben Fransa kraliçesiydim.Bir köyü değil.

Halkımı gerçekten sever onlar için her şeyi yapabilicek bir kişydim ama bunun için ise onlarda daha üstündüm.Ben üstün olmak istemiyordum ki.Ben özgür olmak istiyordum.Ölmek istemiyordum .Ama hayat bana iki şık koymuştu ys işkence çekerek ölücektim ya da tek bir vuruştam ama karaliçeliğim ise bana sadece 1. şıkkı bırakmaktan fazlasını yapmıyordu.

---------------------------------

Chrisitan

"Sevgli majeste."

"Efendim sevgilim.

"Yarın saraya Anetha geliyormuş.Ben o zaman ne olucam."

"A A An Ani Aniea mı?" 

"Evet bilmiyor muydunuz?"

"Seni benim yanımda görürse kelleni elime vericeğinden emin olabilirsin en azında evleninceye kadar."

"Ama siz kral değil misin?"

"Bu şartlar altında o benden daha üstün annem onu seviyor ve onu vazgeçiricek en ufak bir hareketimde eni suçlıyıcağına eminim."

"O zaman ne yapacağız."

"en üst kata gel ."

"Kulelere."

"Evet oraya kimse gelmez."

"Tamam majesteleri."diyip çekildi.Olamaz Anetha geliyor.

------------------------------------------

HÜKÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin