Açıklayabilirim

218 11 6
                                    

Bu bölümü Iheratcool a itaf etmek istiyorum.O olmasa bu hikaye asla dvam etmezdi 1 numaralı okuyucum.Her zaman için destekçim ve arkadaşım :)

Aniea

Hadi ama gerçekten mi.Şimdi öldüğüm resmi kanıtlarını ulaşmanız mümkün olucak bir derecede.Gerçekten de annme bana kıyafetlerimi yerde bırakmammayı öğretememişti sanırım.

"Anelliea yoksa Aniea mi demeliyim yok yok sanırım bu dönemlerden Rosa yı kullanıyorsun sanırım."

"William açıklayabilirim."

"Neyi Rosa neyi.Bir anda yok olup prensle evlenicek olmanı mı?Yoksa 10 yıl sonra kapıma dayanıp kendini başkası gibi göstererek yanıma katılmanı mı?"

"Her şey açıklayabilirim William.Sadece dinlesen."

"Biliyor musun Rosa seni kaç yıl boyunca bekledim.Babamın gösterdiği hiç bir kızın yüzüne bakmadım ne kadar küçük olsak bile o zaman da seni seviyordum."bunu demesi üzerine başımı yere eğdim ve aşağı doğru bakmaya başladım.

"Bir şey söyle Anelliea.Benim haksız olduğumu kanıtlıyıcak bir şey söyle."dedi ben ise hala yere bakıyordum.Çünkü korkmuştum ve çaresizdim.Hiç böyle kalmadığımdan ne yapmam gerektiğini bilmiyordum..

"Sadece bir şey..."dedi mırıltıyla.

"Bak san her şeyi anlatabilirim ama sadece sesiz bir şekilde oturman lazım."dedim.Kafasını salladı ve bir yer oturdu.

"5 yaşında ingiltere gönderildim.Christian la evvleniceğim söylendiğinde hiç bir şey anlamdım.10 yaşıma kadr orda kaldım daha sonra londra yakınlarında bir saraya yerleştirildim 15 yaşıma geldiğimde saraya geri gönderildim.Saraya ilk geldiğim gün Christian ı başka bir kızla yakladım.Daha asileştim.Avlanmaya gittiğim bir gün ise bir adamla karşılaştım.Christian ın bir kardeşi olduğunu öğrendim. ve olayların ardından bir gün herkes saraydan çıkmıştı.Kolayemi bulamıyordum ve neyse odamı yaktılar muhafızları öldürmüşlerdi christian bir kızı gezdiriken gördüm ve çok sinirlenmiştim her şey bir anda oldu daha sonra adamın bir beni kaçırdı.Gözlerimi açtığımda Fransaada saraydaydım.Elerim sandalyeye bağlı.A vlanma zamanı  gördüğüm adam benim ikizimmiş ve tahtaki tüm haklarımı ona devretmem gerektiğini söyledi.İngiltereye sönemiyiceğiimi dönersem benim cadı olduğumu söyliyiceklerini  ya da saraydan kaçarak hain olduğumu söyliyiceklerini söyledi daha sonra kaçabildiğim ilk zaman saraydan kaçtım ormana girdim.Koştum koşabildiğim kadar daha sonra ilk bulduğum eve girdim.Sen olduğunu bilmiyordum işin başlangıcında daha sorna farkettim."dedim ve erin bir nefes verdikten sanra ona baktım.

"Yani hepsi bu mu? dedi ban bakarak.

"Evet."dedim ona bakarak.

"1den önce  herkes ."dedi ban bakarak.Bunun anlamını biliyordum ama bilmememek içimn elimden gelen her şeyi yapıyorum.Bunun anlamı fransayı gei vermek için beni Chris e vbırakıcektı.Ve ben onu engelleyemezdm.Kolumdan tuttu. ve atına bindi beni araksın aaldı ve sürmeye beşladı.Ben tüm umudumu kayebetmiş olarak tek kelime bile etmişyor ve onun dediğini yapıyordum.Bir süre sonra gelmiştik.Attan indi ve beni indirdi.Gözleri hiç bir şey görmüyor gibiydi.

Hiç kimseyi takmadan kolumdan beni türüklüyordu.Bir odaya gelince beni sanki bir köleymişcemsine kolumdan tutarak odanının ortasına fırlattı.

"Al."dedi.Gözlerini kısarak karşısında Christian vardı.Daha sonra bayılmıştım.

Biliyorum çok kısa ve çok uzun zamandır yeni bölüm yok bunların farkındayım.Ama billdiğim diğer şeylerden biri bu hikayeyi mahfettiğşim belki güzel bir konudan başladım ama hikayeyi mahfettim.Bu bir gerçek.Bundan dolayıSizden çok özür diliyorum.Yakın bir zamanda FİNAL olucaktır.Belki 1 ya da 2 bölüm bile olabilir bu.Özel bölümler olucaktır ben 1 ya da 2 tane düşünüyorum ama isteğe bağlı olarak artabilir.

Ama iyi bir haberim var ki Gerçek yaşanmış tarih hikayesi yazmaya başlıyıcam.Tahminim 1400-1500 zamanları arasına olucak.Ve Kesinlikle daha çok ilgileniceğimi size söz verebilirim.Normalde İngiliz tarhi beninm ilgi alanımdır o sönemler ile ilgili size sıkılmadan her şeyi anlatabilirim.Neyse çok uzun bir nota dönüşüyor bu

Yeni kitabın ilk bölümü yakın zamanlarda gelebilir.Umarım yeni kitapta bu kitapta olduğu gibi destek verisiniz.

Sizi seviyorum HÜKÜM ailesi...

HÜKÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin