23 nisan dedim hadi boş olmasın bugün.tüm çocukların ve hala kendini çocuk hissedenler bayramı kutlu olsun
Chirs
Atalrı hazırlattım.Nerdeyse tüm ingiliz ordusunu toplamıştım.Anian.Evet geleceği hiç ama hiç uzun değildi ya ölücek ya da işkence görücekti.Sevgili kardeşim bir süre zindala birlikte vakit geçirmeye mahkumdu.ne de olsa bir Prensesi kaçırmıştı.Diğeri ise buna yardı etmişti.Sarayda ise işler bir hayli karışıktı.Her şey birbirine girmiş bir şekildeydi.Annem çılgına dönmüş br şekilde bir oraya bir buraya koşturup.Papayla görüşüyordu.
Bense ben herkesten daha çok delirmiştim.Eğer o kadın olmasaydı.Anea yı bulamazdım.İşin aslı hala bulmuş sayılmam ama hiçbir şansım olmazdı o zaman.Onu çok özlemiştim onu kızdırmayı sinir etmeyi.Sanırım benim bir ingiliz olamam geçekiyordu değil mi?Bir ingiliz için fazla kabayım ama bir İskoç için ise fazla nazik.Evet gerçekten gaip bir coğrafyada yaşıyoruz.
Aniea
"Anelliea Kızım uyandın mı?"bu bir kadın sesiydi.Gözlerimi açtığımda yanımda yattığını farkattim.Norma birine göre fazla süslü giyinmişti.V ebana kızım demişti.Demek ki.Bu kadın benim annemdi.Beni İngiltereye yem eden.
Ama bunu farkettiğimi belli etmenin ne faydası olabilirdi ki
"Pardon ama isz kimsiiniz ve neden benim yattığım yatakta yatıyorsunuz."
"Anelliea benim.Annen.Maria de Guise.Annen tatlım."
"Mümkünse bir daha benle konuşmamamnızı dilerim.Ve bu yataktan kalkmanızı.Bir Fransıza göre ne kadar da kaba bir davranış.Hele bir kraliçe için.Çok üzgünüm Kraliçem."
"Anelliea.Ben senin annenim."
"Sevgili Maria de Guise benim annem ben doğdum zaman benle birlikte ölmüş.Benim bedenim hala yaşamsına ramen onun ki dayanamamış.Benim için ruhu bedeniyle birlikte ölmüş."
"Anelliea."
Bu serfer kızmışt.Çünkü ona benim için öyle birnin olmadığını benim için onun bir ölü olduğunu söylemiştim ama haksızda sayılmazdım.Onu sevmiyordum.V ebnim bu duruma düşmemde en çokta onu payı vardı.O antlaşmayı imzalmasydı ben Tatlı bir prenses olarak büyür ve gerektiği zaman ülkeme hizmet edeerdim am o ban bu şansı vermedi bile bundan dolayı onu hiç sevmiyorum.Hatta onu nefret ediyor ve tiksiiniyorum.
kim daha doğmamış bebeğini başkasına bir antlaşmayla ver ki.Tabi ki de Maria de Guise.
"Anelliea Rosa Tudor.Bir daha bu sözleri söylemiyiceksin.Şimdi halkını tanımak için üzerini değiştirp dışarı çıkabilirsin.Kaçmayı aklından bile geçirme prenses.Yoksa cezası ağır olur bundan emin olablirsin.
"Senden nefret ediyorum Maria de Guise"
"Sende de Guise kanı var unutma sevgiili kızm.Sadece Tudor diğe sen zannediyorsun ."dedi ve gülerek çıktı.Gerçekten kafayı sıyırmıştı bu kadın.Delinin tekiydı.Ve Fransa 15 yıl boyunca bu kadın ile yönetilmiişti.
Gerçekten şu an halka acıyorum.
Üzerimi değştrdim ve şansa bak ki tek başıma dışarı çıktım.Bu gerçekten büyük bir şanstı.Bulduğum ilk ata bindim ve sürebildiğim kadar hızlı bir şekilde sürmeye haşladım.Kaçabilirdim burdan gidebilirdim.Bir gemiye binip İngilterey geri dönebilir yine korunabilirdim.Haytıma devam edebilir.Eğer Papayı inandırsam her şeyi başarabilirdim.Sadece birz inandırıcı hızlı ve kuvvetli olmam lazımdı.Çok hızlı gidiyordum ama umursamıyordum.Ormanın iine girmiştim.Lanet olsun
Buraları bilmiyordum.Burası İngilter değildi.Belki bir kulube bulurum edasıyla gezmeye başladım.
Ve evet sanırım bugün gerçekten şanslı günümdeyim ki şu an karşımda bi klube duruyor..Atı ağaca bağladım ve kağıyı çaldım.
Kapıyı benim 16 yaşında gösteren bir erkek açtı.
"Pardon.Kalıcak bir yer arıyorum da acaba yardımcı olabilir misiniz?"
"Ordan bakınca konaklanılabilicek bir yere mi benziyor burazsı."Eğer onu Adımın Anelliea-Aniea ya da benzeri bir şey olduğumu söylersem alırdı ama bir saat sonra da saraya dönmüş olurdum ama sıradan biri olmduğumu bilsed de almazdı.
"Ben Rosa Tudor.Prenses Anelliea nın kuzeni.Bu zaman kadar ormanda kendi yaptığımız evde annemle yaşıyorduk.Ama annem öldü.Bende dolaşmay abaşladım fakat.Kayboldum ve burayı bulabildim.İngiltereye gitmem gerekiyor.Eğer gidebilisem.Size temin ederim ki.İngiliz Prensi ile görüşüp siz bir kase dolusu altın verebilirim."
"Tamam Rosa geç içeri istersen."dedi başını biraz öen eğerek.En azından birazda olsun soylu olduğumu gösterek kurtulabilmiştım.Gerçekten öyle bir kuzanım vardı.Ama adı Rosa değil Rose tu.Ve tanınmadığından rahatlıkla onun yerine gçebilmiştim.
"Rosa.Şey siz bu odaya geçin."
"Adınız nedir."
"Benim mi?"
"Evet efendim sizin."
"William."
"Efendim yaşınızı sorsam çok mu soru sormu olurum?"
"Hayır. 17 yaşındayım."
"Peki evde tek misiniz?"
"Uyu Rosa."dedi ve odadan çıktı.Gerçektne hoş bir çocuuku.Christian a göre fazla kibardı.Ben ben neden onla onu karşılaştırdım ki.Off bilmiyorum.Belkide en iyisi onu dinleyip hemen uyumalıyım.
Christian
"Ordular!Prenses Aniea için?"
"Prenses Aniea için."diye tüm askerlerden ses geldi.Ve fransız sarayıno işgale başladık.Bekle beni Aniea seni kurtarmay geldim.
Evet yeni bir bölümün daha sonuna geldik.Biliyorum.Çok kötüyüm ve yeni bölümü gerçekten çok geç koydum.Üzgünüm.Ama ilham yok.Lham olsun konu yok.e Daha 7 bölüm yayınalamışken final de yapmıyıcağıma göre.Bir 7 bölüm daha gelir beki ve dahh asonra final olur ama eğer bunu final yaparsam emin olusn.Yeni bir tarih kitabıyla hemen devam edicem.Ve bunu anlatımı konusu her şeyi dah iyi olucak.Ve bu sefer gerçekten tarihe dayalı olucak.
Bu bölüm Iheartcool için beni hiçbir zaman yanlız bırakmayan bu hikayede.Geleceğin pskoloğuna :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜKÜM
Ficción históricaÖncelikle kendimi tanıtmalıyım senırım.Ben Aniea.I.Aniea.Doğduğu and Fransa Kraliçesi İlan edilen küçük masum kız.Ya da damarlarında ail kan taşıdığı zannedildiği için kraliçe olan kişi. Evet görünüşte kraliçe olmak kolay gibi dimi? Sadece ünvanım...