Sebastian

821 29 9
                                    

"Sen ne hakla beni o adam rezil edersin.Saraydan çıkmana ne demeli.Biri öldürse ne yapıcaksın."diye kğkrüyordu Christian ve onu öldürmemek için kendime bir neden arıyordum bende.

"Ya sen bir kız becerirrken iyi istediğinle konuş iyi odama izinsiz dal iyi kulalerde ireç şeyler yap hala iyi ama ben saraydan dışarı çıkıncamı kötü olduk.O adam beni senin kadar öldürmezdi en azında.Tek br seferde kalbeSenin gibi eziyet edip durmazdı iğren yaratık."dedim ondan iğrenir bir şeilde.

"Hop hop hop.Ne oluyor Chritian bizim kızdan vazgeip yeni kıza mı geçtin.Kim bu güzel leydi."

"Hımmm başka kızları da becer sen ölmümleri en kısa zmanda.Buna hazır ol.Ve sen."dedim ve hop diye diye fgelen adamı göstedim."Bir daha bana hizmetçi metres muamelesi yaparsan senin kellende yerinde kalmıyıcak."

"Sen benim kim olduğumu bliyor musun küçük leydi."dedi uyarıcı bir şekilde

"Sen benim kim oluğumıu biliyor musun ucubenin arkadşı!!!!."dedim sinirli ve asi bir şekilde bağrıyordum.

"İkinizde birbirinizn kim olduğunuzu bilmiyorsunuz bitirin tartışmayı."

"Sen sus!!!."dedik ikimizde aynı anda Christ e.

"Ucube mi od aiyiymişO ucube değiin benim kardeşim.Artı kral olucak kişi anladın mı küçü leydi."

"Hımm senin kardeşin mi var ucube hiç bahsetmemiştin.Ölüp bir daha mı canandı yoksa."

"Prensleere karşı akıllı davran küçük leydi hemen öleblirsin."

"Büyük konuşma Sebastian."dedi Chritian.

"Hadi ama sen de mi kardeşim onun tarafında mısın?"

"Bende kendimi tanıtıyım.Aniea.Şu ucubenin evleniceği zavallı Fransa Prensesi.Yakında kraliçesi.Aynı zamanda senin abhsettiğin o tüm metrislerin kellesini eline verebilicek kişi.Anesinin gözzdesi.Ah birde buna esir olan kız."dedim gözümü kırparak.Sırıtıyordum.Gör şimdi sen Sebastian.Gör kim kimi ezer.

"Senin evleniceğin kız bumu fazla asi ve seksi."

"Bak gerçekten muhafızların yolu ile öldürmem ben.Kendi elimle öldürürüm.Ucubenin kardeşi.Avlanırım avlarımBirini öldürmek zevk alanıma girmez ama napalım onu da yaparız."

"Yok artık bu kız değil resmen erkek."

"Şu lanet çenelerinizi kapatıcakmısınız.Bash.irdaha ona seksi dersen o çeneni kırarım.Sen de bir an önce avlanamayı bırak Aniea a  sen bir kızsın."

"Aen sus.Yeter Abi kardeşli geliyorsunuz üstüme yeter.Bu arada kmlere yattı sen onun bir listesin ersenene bana Ucubenin kardeşi.Lazım olur sonra."dedim ve arkamı dönüp gittim.arşılaşabiliceğim en manyak tiplerdi bunlar.Nasıl bir krallığa gelmiştim ben ya.Ben nye hiç görnedim o prensi bilmiyorum.Ama her şeyi öğrenicem.

CHRISTIAN

"Ona neden başka kızlarla yattığımı söyledin."

"Nedn evleniceğini söylemedin.","Biliyorsun sanıyordum."

"Başkası sanıyordum."

"Daha güzel dimi."

"Evet kesinlikle ama daha asi ve-"

"Çenei kırmıyım sevgili kardeşim."

"Kim sesi ve güzel Christian ben daha güzel değilmiyi."

"Talım sen herkesten güzelsin."

"Biliyorum merhaba Sebasitan."

"Sen sebastian ı nerden tanıyorsun."

"Şeyden şeye şey olduğunda şey yapmıştıkta.Ondan eşey oldu."

"Ne şeyden şeyesin.Yoksa sen Sebastianla.Yaptınmı."

"Şet bak sevgilim açıklayabilirim."

"Gözüm görmesin seni.Aniea öldürmeden seni gözükme gözüme."

"Tama efendim."dedi ve çekildi.

"Sen sevdiğim kızlamı yattın."

"Üzgünüm kardeşim."

 ************************************

Bitanelerim harikalarım yorum da yazsanız ne kadar güzel olur.1 yorum yazın ben sizle ne güzel ilgilenirim.Bu yeni bölümü sizle beraber şekillendiririz.Örneğin bu bölüm Iheartcoll la beraber Bu bölümü onun fikirlerini alar yazdık.İsimleri tartıştık(bizim Bash ya)Ne olur yorum yazssanız.Bu bölüm yine senin canım benim ya (Iheartcool)

HÜKÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin