Biliyorum göebiliceğini en kötü yazarım.Resmen her bölüm sonunda kitabin yanına (Ara Verildi)yazmam gerekiyor.Çünkü bölüm aralıkları o kadar.FİNAL i en az 10-15 kez yamayı denedimve hepsinde çok farklı koluar ile finak yaptım.Hepsinde sizin isediklerinizi birleştirdim.Ama bu en çok içime sinen başlangıç oldu.
Normalde elimde 10 dan fazla hazır finaller var ama bunun başlangıcı en çok hoşuma gideni oldu.Biliyorum.Başlangıç bir kötülük kraliçesi affedin.
Kesidi şimdi yayınlıyorum ama Final için kesin bir tarih söyleyemiyicem.Ama diğer bölümler gibi uçurum aralığı olmıyıcağıını söyleyebeilirim :)
İyi okumalar
Kafam sızlayarak yataktan kalktım.Gözlerimi buruştutuordum.Açmak gerçekten çok zor geliyordu.Oysaki bunu her sabah rahatlıkla yapabilirdim.Gözlerimi açınca ayağa kalkmayı denedim.Ama denemem deneme olarak kalmış ve başarılı olamamıştı.
Çünkü şu an yerde serili bir şekilde duruyordum.Sarayın duyabiliceği bir şekilde çığlığı basmıştım.Ağlıyordum.Daha nerde olduğumu bile bilmiyordum.Fransadamıyım yoksa İngiltere'ye geri mi dönmüştüm.
Gözümdeki damlalar artık yere düşmekten bir melodi çıkarmyı bile başarmıştı.Ani gelen güçle yatağa tutunarak kendimi yukarı kadldrımayı denedim.Önce ellerimi yukarıya.Yatağıma doğru uzattım.Tutunmaya çalışarak kendimi yukarı doğru çektim.Yani çekmeye çalıştım.Yine güçsüzlüğüme denk gelerek yere düşmemi sağlamıştı.
O sırada Chris içeri girdi.
"Aniea."dedi endişeli başkışlarıyla.Ben ise yalvarn gözlerimle ağlamya devam ediyordum.Çünkü olan şeyi hala çözemiyordum.Elimi bacağıma dokundurduğumda.Onları hissedemedim.Bunun üzerine ağzımdan bir hiçkirik çıktıktan sonra daha şidetlenerek ağlamaya devam ettim.
"Ne oldu Aniea ne oldu."dedi elimi tuutarak.
"Bacaklarım,Bacaklarım onları hissedemiyorum.Üzerine basamıyum Chris."dedim ve ağkamaya devam ettim.Ve ona istemsizce sarıldım.Başta bana sarılmasada o da sarıldı.
"Bana ne oluyor Chris?Ne oluyor?"dedim soru sorarcasına.
"Fransaya Saraya geldiğinde bayılmıştın.Kafanı çok sert çarpmıtın.Fark etmedik.Sen, getiren adamla tartışmaya öyle bir başlamıştım ki.Frkedemedim Aniea.Senin ölümün farkedemiedim."dedi gözünden bir damla gelerek."Çok üzgünüm." dedi sesii kısarak.
"Eğer o adama değil de sana baksaydım bu halde olmazdın.Doktor çok kan kaybettiini söyledi ve geçici olarak ayklarını kullanamıyıcağını.Ama geçici olarak edi Aniea.Geçici olarak."gözleri bana yalvarır gibiyken ben isa ne olduğunu hala çözlemye çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜKÜM
Historical FictionÖncelikle kendimi tanıtmalıyım senırım.Ben Aniea.I.Aniea.Doğduğu and Fransa Kraliçesi İlan edilen küçük masum kız.Ya da damarlarında ail kan taşıdığı zannedildiği için kraliçe olan kişi. Evet görünüşte kraliçe olmak kolay gibi dimi? Sadece ünvanım...