Gerçekten çok yoğunum sınavlarım falan vardı ve piskolojüm yerle bir.Kendimi yine siyaha kapattığımdan.Elimden geldikçe olumlu omaya çalıştım.Çalıştım ama bu kadar geldi elimden.Yine yorum yapana blüm ve diğer bölüm onla uygulaması devam ediyor ama hala Iheartcool dışında başaka yorumum yok.Bu bölümde çok danıştığım söylenemez çünkü iki kere oturdum bunu yamak için başta taslağı çıkardım ancak onu yazarken sorabildim.Onun dışında bu ikinci oturuşum
Edit:1000. okuyucu sana sesleniyorum yorum yapmanı öneririm eğlenceli şeyler yapabiliriz.
Edit 2:1000. okuyucu beni takmadı ondan bu bölüme özel 100. okuyucu ile .Son 5 okuyucu kaldı
*Bu arada yazım hataları için çok özürdilerim."bu bölümü yazarken bir kere oturdum(taslağı saymıyorum)ondan yazım hatalarına bir şey demezseniz sevinirm
Bu bölüm çok kişi ağzından olucak.Sebastian hakkında ki gerçekleri Christian hakkında kı gerçekleri.Sinirin ne demek olduğunu nu anlatıyor.Bu arada yeni karakter Henry i de unutmayalım
ANIEA
Sinirlenmek ne demek biliyor musunuz?Anlatıyım.Gayet mutlu bir şekilde dünü unutarak sanki hiç bir şey olmamaış gibi etrafta gezmeye çaışırken bir anda yzünüzün kırmızıya dönmeye başlaması.
Kalbinizin sesini duymaya başlmanız.Damarlarınıın çıktığını anlamaya başlamanız ve tam bunu yapanın yanına giderken daha fenasınını görüp suratınızın fanalaşması ve sonra delirmiş bir şekilde bunu yapan ilk kişinin odasına girmeniz
ve çıkn yüzden memnunsuz bir şekilde diğer kişinin yanına gitmeniz ve suratınızın artık mordan sinirden beyaza dönmesidir.
Tahmin edin.Bunları bana kim yapıyor.Tabi ki.Sebastian ve Chrisitian.Bunlar kesinlikle kardeş olduklarını bana göstermektenzevk alıyorlar.Bundan %100 eminim.
Ne mi yaptılar?
Ne yaomadılar diyelim en iyisi buna.
Gayet normal bir şekilde odama doğru gidiyordum.Bir süre ormanda dolanmış dolanmış ve sıkıldıımı farkedince de odama geri dönmüştüm.
Amacım tabi ki de avlanaya çıktığım zaman karşılaştığım lordtu
Belki onu bulabilirdim.Ama bulamadım ve odama geri döndüm.Morelim bozuktu.Ve odama döndüğüm zaman.Dönmesymişim.Çünkü sarataki herkesin gözünü üzerime çekebilicek bir çığlık attım.
Odam darmadağan edilmiş kıyafetlerim kesilmiş mobilyalarım ters çevrilmiş ve yatağım ise kırıktı.Odama geçince ilk iş yayımı aradım.Yoktu yaım ve okum yoktu.O olmayınca kolyeme baktım.O kolye ailenmden kalan tek şeydi.Bugün ilk defa çıkarmış ve geri takmadan dışarı çıkmıştım.Ve ve o yoktu.
Muhafızların yanına çabucak koştum.
"Benim odama kim girdi nasıl izin verirsiniz.Eşyalarımı bu hale kim getirdi.Siz siz nasıl müdahale etmediniz."Avazım çıktığı kadar bağırıyordum tahminen.
"Efendim-"
"Ne bunu kim yaptuı nasıl izin verdiniz."
"Ben yaptım."diye arkadan bir ses geldi.
Sen de imsin ve buna nasıl cürret edersin?"diye onun üzerine yürüdüm.
"Odanızın yeni haline beğendiniz mi prenses."
"Sen de kimsin bana cevap ver?"Muhafızlar niye hala tepki vermeden arkamdan bakıyordu.Ah yeni bir prens daha mı ?Bu sefer dayanmam.
"Muhafızlar yakalayın onu?"Diye bağırım ama muhafızlar ortalıkta bile yoktu.Adama baktığımda onun da ortada ollmadığını gördüm.Tekrardan muhafızlara baktığımda kanlar içinde yerde yattığını gördüm.Hayır hayır hayır.
Aam ağızımı kapattı ve arkama geçti belimden tutup beni sürüklemeye başladı.Belimde olan elinde bir bıçak vardı ve kıpırdayamıyordum.Beni başta Sebastian ın odasına götürdü.Elinde yayım oklarım ve ve kolyem vardı.Ama kolyem onda ne arıyordu.
Daha sonra ise hole doğru ilerlemeye başladı.Saraydaki herkes muhafızlar nerdeydi.Bu sefer ise Christian ı başka bir kızın elinden tutmuş gezdirirken gördüm.Ama am bu kadarı da fazla gelmişti.Sonra beni yavaş yavaş bir tünelden geçirip ormana getirdi.Ve ağzımı açtı.En Hemen arkamı döndüm ve benim odamın olduğu pencereden alevler yükseliyordu.Ama .Ama ne oluyordu.
"Sen kimsin.Ben den ne istiyorsun.İngilterden Prenslerden ne istiyorsun."
"Prensessim biraz beklemeniz gerekicek."dedi ve az önce bir şey döktüğü bezi ağzıma kapattı.
"Adım adım Henry majesteleri."
HENRY
Olay aslında çok basitti.Prensimiz Anian prensesi istemişti.Bunun için Prens Sebastşan la anlaşmış Aniea yı ona vermek şartıyla saraydaki herkesin başka bir yere gönderilmesini sağlamıi ve yeni muhafızların geliceğini söyleyip fransız askerlerini yerine koymuştu.Aniea dışarı çıktığı zaman Christian ın yanına bir prenses olarak tanıttığ bir kızı gönderip Aniea nın değerli eşyaarını almıştı.Ben ise odaya girip oraya Aniea ya benzeyen ölü bir kız koymuştum ve Christian dışarda gezerken ise odayı yağmalamıştık.
Aniea odaya gelincec onu yakalayığ podayı yakmıştım.Muhafızları öldürmüş ve suçu Sebastian a atmıştım.Christian danda vazgeçmesi için kızı göstemiştim.Şimdi ise Prensesimizi gerçek vstanına Fransaya götürecektim.
CHRISTIAN
Yanıma başka bir kız gelince ve onun elini tutunca farketmiştim ki her seferinde onu Aniea hayal ediyorum.Ben ben onu gerçekten seviyordum.Ya da öle zannetmiyordum.Belki de Sebastian'ın ondan hoşlandığını düşündüğümden intikam için kulanıyordum
Bunları konuşurken Aniea nın odasına gelmişştim.Muhafızlar kanlar içinde yerde yaıyor ve ve aniea o onun odası yanıyordu.O o o ölmüştü belki de ölmek üzeryedyi
İşte şimdi anlamıştım ben ben ben onun seviyordum.Ben o küçük oyun arkadaşşımı seviyordum.Küçükken oynadığım o küçük siyah saçlı gri gözlü küçük prensesi seviyordum.
Yüzük şimdi için değil ilk ona bakanlar özür dilerim sadece resmi görünce heves içimde kaldı.Ne zamandır.Onu koymayı bekliyorum.Ama onu gerçeğinde de koyarım zaten anlarsınız böylece teklif bölümünü
Bu arada tekrardan yazım hataları için özür dilerim.
Yorum vote yaparsanız sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜKÜM
Ficción históricaÖncelikle kendimi tanıtmalıyım senırım.Ben Aniea.I.Aniea.Doğduğu and Fransa Kraliçesi İlan edilen küçük masum kız.Ya da damarlarında ail kan taşıdığı zannedildiği için kraliçe olan kişi. Evet görünüşte kraliçe olmak kolay gibi dimi? Sadece ünvanım...