Biliyorum ban kızıyorsunuz çükü uzun zamandır bölüm yazmıyoruz.İnanın deniyorua ama aklımdan bir şey gelmiyor.15 tatilde bile yazamadım.İlk hafta dershane ikinci hafta okulun yaptığı bir test - tekrar kamı tarzı bir şeyle tatil bitti.Ve bu konunuda sizeden gerçekten yardım istiyorum.,
İlerisi nasıl devam etsin.Fikirleriniz enim için çok önemli
Eğer tepkisiz yorumsuz kalmaya devam edersiniz Aniea Aniean Chrsit Sebastian ve Henry nin birkaç bölüm sonra ki geleceği
Aniea öldürüldü
Aniean Fransa krlaı oldu ve İngiltereyi ele geçirdi
Christian bir köyde çifçi ve bir köylü ile evli.Aniandan saklanıyor
Sebastian fransada soytarı
Henry Aniean'ın sağ kolu
şimdi seçin yorum varmı yokmu
Aniea
Ağızım bir bez ile bağlananmış kollarım va ayaklarım ise salıktı.Ağızımdaki bezi elime aldım va hemen yere bıraktım.
"Siz kimsiniz bana bunu neden yapıyorsunuz.Benden ne istiyorsunuz?"delirmiştim.Ben ne oluyordu burda.Ben nerdeydim.Ya da Henry kimdi.en burda ne arıyordum ya da odam neden yanıyordu?
"Sakin olun prensesim."evet demesi çok kolaydı ama isersen yer değiştirmeyi deneyelim sevgili tanımadığım kimse.
"Ben nerdeyim."Sinirli bir sesle söylüyordum ve sinirliydim.Ya da içimde olan korkuyu bu ekilde gizlemeye çalışıyordum.
"Presnsesim Fransadasın."Ne dedin sen .Fransada mı ama ben burda ne arıyordum.Ve sonra arkadan bir ses geldi.
"Aniea."adamın sesi rahat ve ukalaca geliyordu ve bundan hoşlanmamıştım.Sanki beni burda bekliyor gibiydi.Ve karşıma geçti.Bu oydu.Ava gittiğim zaman karşılaştığım.Ok doğrultuğum adam.
"Ben niye burdayım."hala sakin ve asilmiş gibi davranıyordum.Aslında asildimde.
"Burdasın Aniea evinde."dedi içkisinden bir yudum alıp rahat ve sakin bir şekilde.
"Ben evim İngiltere ."dedim ve durdum sonra "her kimseniz"dedim somurtarak.O kimdi ben burda ne arıyordum.Christian neden başka bir kızla birlikte yürüyordu.Sebastian neden odamı dağıtıp eşyalarımı çalmıştı ve en önemlisi Henry kimdi?
"Sen kimsin?"dedim hala sakinmişim gibi davranmaya çalışıyordum belkide sinirli bilmiyorum.Nasıl davranmam gerektiğini nasıl davrandığımı bilmiyorum.
"Ben senin kardeşinim."dedi hala rahattı ve bunu nasıl bilmezsin demek istermiş gibiydi gözleri.
"Benim kardeşim falan yok."dedim gülerek.Çükü yoktu.Yoktu ki ben Fransa nın tek umuduydum.Bu bu imkansızdı.Olsada çoktan ölmüş olucak ki anlaşma bunu içeriyor
"Var Aniea Var gördüğün gibi.Herşey istediğin gibi değil mi?Fransadasın Christian ve Sebastian denen kişileren uzakta istediğin gibi değil mi?"
"Neyi isteyip neyi isteyemeyeceğimi sen ya da başkası bilemez.Şimdi beni bırakın İngiltereye dönmek istiyorum."
"Buyur kardeşim."dedi önümden çekilerek."Gidebilirsin fakat asla orda hoş karşılıcağını sanma.Cadı olarak bilinirsin.Ya da hain.Ordan nasıl gittiğini bilmek ister misin?Sana söyliyim.Odan darmaduman edilmiş ve yanmış bir şekildeydi.O içerde yatan bedenin sen olmadığını anlarlara sen kaçtığın ve muhafızları öldürdüğü için hain olursun ve."durdu yutkundu ve devam etti"Eğer o bedenin sen olduğunu düşünürşerse ise tekrardan yaşama döndüğünü düşündükleri için cadı olursun ve her iki harküalda."tekrardan durdu durdu ve durdu.Sonra gözlerime baktı ve gözlerini kıstı.
"Ölürsün."dedi gülerek.Ve gülmeye başladı.
"Sen sen bunu nasıl yapabilirsin."yapamazdı.Ben yaşıyordum urdaydım işte.
"Ve unutmadan sevgili prensin Sebastian ise asılıcak tahminen.Özel eşyaların onda olduğundan.Chriastian ise kısa bir süre içerisinde evlencektir.Ne de olsa kral olmak zorunda."
"Hayır hayır hayır hayır."diye bağırmaya başladım.Ama adam hala bna gülüyordu .
"Ya da burda kalır uslu bir prenses olarak tahtaki bütün hakları bana verdiğini ve Senin kaçırıldığını söyleriz."
"Bunu neden yapıyorsun benden ne istiyorsun."
"Hiç bir şey bilmiyorsun dimi?Ben senin kardeşinim.Kaç yıldır seni bekliyorum.Ben annem Fransa.Herkes sni bekliyor küçk kız.Sen tek umutsun.Yıllar önceki savaş tekrardan tekrarlanıcak.Ama ondan önce benim kral olduğumu kanıtlamamız lazım.Ne yazık ki kıssa bir doğum lekesinden daha fazla bir benzerliğimiz yok ondan dolayı bana şu taht haklarını devrettiğini ve bu evliliğin gerçekleşmiyiceğini tüm Fransaya İngiltereye duyur.Sebastianın bir Hain ve Christianın ise seni aldtığını söyle ve Fransa adalete kavuşsun.Babamız adalete kavuşsun.
CHRISTIAN
"SEBASTIAN PRENSES NERDE.ANIEA NERDE ONA NE YAĞPTI YA SÖYLERSİN YA DA KELLEN GİDER ŞİMDİ SÖYLE PRENSES NERDE." kükrüyordum hatta yırtınıyordum.Belkide tüm İngiltere beni duyuyordu şu an umurumda değildi.Sebasitan Aniea yı almış ve bir şey yapmıştı kaçırmıştı.Bir şey olmuştu çünkü o o ölemezdi.
orda yatan cesedin aniea olmadığı çok barizdi çünkü yangının yrni başlamasına ramen cesed.O o değildi olsa bile kabul etmiyicektim işte.Nedenini bilmiyorum ama o gittiğinden beri onu sevdiğimi farkettim.Bu ne fretten farklı bir şeydi.Ama anamıyordum ki onun yandığı ya da kaçırıldığı an.
Neden neden onunyerine başka bir kızdı vardı yanımda.Ya da Sebastian neden aniden saraya geri dönmüştü.Yoksa dünya tersine mi dönmüştü?
"Onun nerde olduğunu biliyorum."dedi.Ama kim?
Üsteki yazıyı okudunuz mu bilmem okumadıysan acil oku yoksa hikaye bitiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜKÜM
Historical FictionÖncelikle kendimi tanıtmalıyım senırım.Ben Aniea.I.Aniea.Doğduğu and Fransa Kraliçesi İlan edilen küçük masum kız.Ya da damarlarında ail kan taşıdığı zannedildiği için kraliçe olan kişi. Evet görünüşte kraliçe olmak kolay gibi dimi? Sadece ünvanım...