bu kısmı o kadar uzun tütmıyıcam ama altı kesin okuyun eğer altı okumassanız karakterlerin adları yanlış söyler ve Aniea nın ve Anian ın adlarının uzun halleri söylendiğinde anlamazsınız.
:)
:)
:)
Christian
"Onun nerde olduğunu biliyorum."dedi ama kimdi.Arkamahemen döndüm.
"Onu onları gördüm her şeyi gördüm izledim.Saraydakızım kalmıştı onun için geldim.Ve her şeyi gördüm."dedi kadın ben ise şaşkınlıktan ölüyordum.
"O o Aniea .Prenses Aniea öldü ü?Nerde nerde o ?"dedim kadına kadın ise bana baktı.
"Prenses.Sen nasıl br aşıksın ?"dedi
"Bakın leydi Prenses nerde?"Bu kadın beni çıldırtmak istiyordu.
"Eğer gerçek bir aşık olsaydın içerdeki cesedin presnse değil benim kızım olduğunu anlardın."dediğinde ise benim yüzüm onun yüzü gibi br an hüzün toplamıştı.
"Kaçırdılar.Fransa.Fransa onu kaçırdı.Tüm suçu prens Seastian ın üzerine attılar.Seni ise onun yanında olmadığından dolayı suçlu buluyorlar.Fransadan bir adam geldi.Tüm muhafızları öldürdü.Odayı ateşe verdi.Muhafıların hepsi Fransıs Muhafızlarıyıd sadece kılık değiştirmiş.Anian ı Henry haçırdı.Aniean ın yani prensesin ikizi."dedi kadın
ben ise şışırmış bir şekilde ona bakıyordum.Bunların hepsi akıl almıyıcak şeylerdi.Presesin ikizi yoktu ki.Ya da Fransa onu kaçıramazdı.Muhafızlar mı onların ölmesi bile bir mucizeyken nasıl kılık değiştirmişerdi ki.Aniea nın odası için gitmeden önce ne iyi muhafızları seçmiştim.Hayır hayır Sebastian seçmişti.Ah
"Daha bitmedi prensim.Bunun sizden saklı kalnınması istenmişti.Ben fransalıyım.İşin aslı fransadan buraya prensesi korumak ve kaçırılması için gelmiştim.Kraliçenin saç kolu olduğumu söyleyebiliriz.Ama onlar kızımı öldürerek çok ileri gittiler bundan dolayı size sırları söylemek zorundayım."dedi
"Hangi sırlar hagı sırlar?édedi kızgın gözlerle.1 dakika içinde tünyam şekilden şekle duygularım ise soytarının elindeki topar gibi dönüp duruyordu.
"Anian.O prensein ikizi yaşıyor olmasına inanmadığınızı biliyorum ama .Kraliçe ikiz doğurdu.Bir daha sava olmaması için ingiltere kızın yaşamassı ve oğlanın ölmesini tercih etti fakat Kraliçe oğlunun ölmesini istemediğinden oğlunu sarayın en derinlerine sakladı ve başka bir oğlanı kurban etti.Dqaha sonra Anian bunn için yetiştirildi savaş için ama Aniean ın gözü en baştan tahtayı bundan en kısa yol olarak onu kaçrıdı ve şimdi ise onu zorlıyıcak onun tahtaki tüm haklarını ona devretmesii için.Aksi taktirde onu öldürücek."
"Hayır hayır bunu yapmaz kraliçe buna isin vermez."
"Bakın krealiçe kralın ölümünün intikamının alınması için her şeyi yapabilir."
"Ya Sebasitan onun ne suçu varr?"
"O onun en büyük suçu Aniea ya aşık olamk.Fransa onu kandırdı.dedi ki eğer Aniea nın kaçırılmasına yardım edersen Prenses Aniea Prens Christian ın değil senin olur bunun zerine o da yardım etti ama Fransa onu süçü üzerine atmak için kullanıyor."dedi kadın
Artık tüm gerçekler ortaya çıkmıştı.Hazırlan Aniea ben geliyorum.
Aniea
"Beni bu odadan öıkar dedim sana." diye belki on belkin yüz bininciye bağırıyordum.
kalan zamanda ise közlerimi kaptıp yatağa uzanımp birnin beni burdan kurtarıcağını düşünüyordumAm bilimiyorum her seferinde o kahramna Chris oluyordu.Neden ben neden onu düşünüyorum?İçimde garip değişik bir his değilişk bir duygu var?Ama bu duyfunun ne olduğunun çözemiyorum.
Evet size soruyorum neden Aniea hep onu düşünor.O garip duygu da ne?
yorumlarda bekliyorum.
Bu arada önceki bölümde olan tüm tehditler bu bölüm için de geçrli
Sınır
+100 okuma +25 vote +3 yorum yorum sayısını gayet az bir sınır koydum ne olur bu sefer daha çok yorum olsun
iyi not:Bu arada haftalık okumalar gör son iki haptada geçen haptana bu haftaa 106 okuma bu haftanın başından bugüne ise 200 okuma var iki haftada 306 okuma iyiye gidiyoruz :)
ek bilgi: Hikayedeki kişilerin kısalmaları ve uzun adları ve ikisininde okunuşları ileriki bölümlerde Aniea nın adını görünce şaıırmayın.
Aniea,(ania):Anelliea(Aneliya)
Anian(aniyın):Andrian(Andriyın)
Christian(krisçın):Chris(Kris)Christ(krist)
Sebastian(sebasçın):Seb(seb)Bash(beş)
-bu kadar ileriki bölümde görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜKÜM
Historical FictionÖncelikle kendimi tanıtmalıyım senırım.Ben Aniea.I.Aniea.Doğduğu and Fransa Kraliçesi İlan edilen küçük masum kız.Ya da damarlarında ail kan taşıdığı zannedildiği için kraliçe olan kişi. Evet görünüşte kraliçe olmak kolay gibi dimi? Sadece ünvanım...