İsyan ediyorum artık-Özgür Kardeşim

1K 26 8
                                    

sevgili değerli kuyucular.Çok resmi oldu :) Okuyan kiiler sizi çooooooooooook seviyorum neden bu kadar üşengecim çok az o oldu ooooooo .5 günde tarih kurguda 33 ten başlayıp 19 ua geldik .Hatrika mı hayır bizim için harika mı evvvvvvvet.Sizi çooook seviyorum .

bu bölümün ithafını daha yapmıyıcam.Eğer yorum yapan ilk kişi kimse onun olsun hı?OLmadı 10 kişi olursa ki hayyallere daldım sırasyla yaparım buda eşittir.

Ne kadar yorum=O kadar bölüm .

"Aniea.Uyan tatlım."

"Kabus mu görüyorum yoksa adi herifin teki olan Chritian beni uuandırma çabalarına mı giriyor."
"Kabus değil Aniea hadi daha fazla işim var."

"Kabus değilmiş ölücem.Ah daha fazla işin vardır biri ile iş pişirmek dimi seni adi herif."

"Onu demeyi kes annem duyarsa o kızın değil benim kellem elinde olucak."

"Mutlu olurdum ama Bizans a yem olmaya meraklı değilim."

"Onlarda çöküyor. Biliyorsum dimi?"

"Biliyoru şimdi izninizle üzerimi değişitricem çıkar mısını?"

"Arkamı dönsem."

"Çık odadan pis sapık ben o kız değilim."

"Ona o kız demeyi kes.O kızı seviyorum."

"Seviyorsan rolünü iyi yap.Birdaha Diane Lana ve Luna ya bir şey yaptırmakla tehtid edersen işte o kız o zaman doğmamış olmayı diler."

"Emrini olur majesteleri."dedi ve çıktı.Bu Prens mi yoksa ucube mi çözemiyorum.Şu zaman a kadar bir çok prens sarayıma geldi ve hepsi de kibarlıktan başka bir şey bilmiyordu.Bana evlenme teklifi eden bile olmuştu ama ben ne yazık ki kötülerin en kötüsüne denk düşmüştüm.

"Aniea hazır mısın?"

"Bekle şumu bağlıyorum kapnmıyor."dedim ve içeri gidei ve hemen kurdeleyi eline alıp bağladı ve fermuarı çekti.

"Hadi gidelim."dedi.Ve kolunu uzattı bende doğal olarak girdim ve devam ettim.

"Günaydın Aniea."

"Günaydın Jane."dedim ve oturdum kahvaltımı etmeye başladım.
-----------------------------------------
CHRİSTİAN

Nasıl bu kadar sakin kalabiliyordu anlamıyorum.Anlayamıyordum.Eğer ben onu biriyle öyle görsem ilk günden kellesini o saniye kesmiştim belki de tüm ailesinin ama o.O beni aşt edebilicem olması a ramen sadece ikincide demişti.Hala o etrafa o tanımlayamadığım bakışlarıyla bakıyordun.Gri gözleri etrafı tararken simsiyah buklelleri ise ışık saçıyordu.Tanıdığım tüm kızlardan daha güzeldi ama bir o kadar da inatçı olduğunu biliyordum.

"Christian."

"Evet annecim."

"Diyorum ki haftaya evlenin."

"Bakın buraya geldim Christian ile vakit geçiriyorum tamam ama evlenmk mi şimdi değil."dedi Aniea arkasını dönüp gitti.

"Ona ne yaptım anlamıyor her dediğini yaptım.Kendi sarayında büyüttüm ama neden hala bu kadar inatçı seninle evlenmek için."

"Anne o çocukluğunu yaşadı mı ?hiç annesini tanıdı krallığına gittimi ?hiç özgür oldu mu?Bundan benden nefret ediyor.Malımmış gibi olduğundan.Babamın intikamını ynut bir süre.Çünkü babamı o öldürmedi"dedim ve bende hızla ayağa kalkıp yemek salonundan. çıktım.Aniea nın odasına yöneldim ağlıyor olmalıydı.İçeri girdim.Yoktu.

Odada yoktu e o zaman bu kız nerede olabikirdi.Yoksa kaçırılmışmıydı.Bu sefer Fransaya kimün garezi vardı ya da bana.

"Prenses nerde!"dedim muhafızlara illa bir şey görmüş olmaları gerekiyordu.

"Dışarı çıktı efendim."

"Dışarı mı çıktı?Nereye?"

"Dediki eğer o değerli prensiniz gelirse diyin ki gitsin birini becersin "

"Kellene mi susadın sen."

"Efendim aynen bunu dedi fakat üzerini değiştirmiş ve elinde oklar vardı."

"önce söylesene bunu adam."dedim ve odama koşmaya başladım.Aniea bana bunları bile yaptırıyorsun ya ...




ANIEA

Evlenicekmişim.

Ben?

O ucubeyle?

Hayal görüyorsun kraliçe öyle bir şey olmaktansa kendimi öldürüm daha iyi.

Ah bi ses geliyor.Hemen arkamı döndüm ve yayı doğrulttum.

"Sen bu ormanda dolaşmak için küçk değil misin?"

"Bana hesap sorucak kadar büyük müsün?"

"Belki nerden biliyorsun."

"Biliyorum.Ve küçüksem küçüğüm aynı zamanda bu oku kellene nün tam ortasına atabilicek kadar da büyüğüm"

"Aniea nerdesin seni arıyorum."dedi Ucube nefes nefese ve ter içindeydi aa bir Prense yakışır mı bu?

"Ben en son muhafılara gitsin bir kızı becersin demedim mi yoksa işin erken mi bitti."


"Aniea hadi saraya dönelim."

"İstemiyorum ucube şimdi gider misin?"

"Hayır benimle geliyorsun Aniea ."

"İstemiyorsa rahat bırak"dedi tanımadımğım adam.Sevmeye başladım tanımadım adam seni.

"Sen de kimsin hadi ama intikamını bu adamla mı alıcaksın güldürme beni."

"İntikam aldığım falan yok şimdi sen saraya geri dön."

"İstemiyorsa gider misin kibar bir dille diyorum boynuna kılıcı dayamak istemiyorum."

"Sen benim kim olduğumu biliyor musun?"

"Hayır ya sen beni."

"Ben tanıtıyım ben I.Christian Fransa Prensi ve yanında duran kızın evleniceği kişi."

"Hımm epey de makamın varmış.Yanımda ki kız kim?

"Ben I.Aniea Fransa Kraliçesi ve doğduğu andan itibaren İngiltereye satılan kişi bu da evlenmeye zorunda olduğum kişi.Ne oldu Chirstian ben gidince annenle düğünün nasıl olucağını mı konuştunuz yoksa kangi kızları becersiğini mi?"

"Hayır senin için annemle kavga ettim  bir muhafıIn kellesini aldım hadi gidiyoruz Aniea sen isimsiz senin kellen sonraya ama o da elimde olucak."

"Bir Kralın kellesini elinize almaktan umarım hoşlanırsızınız."dedi ve arkasını dönüp gitti adam.

"Beni rahat bırak Christian."

"Aniea hadi hiçbir yere gitmiyorum çünkü."

"Senden nefret ediyorum adi herif geldiğim anda bir kız becerebiliyorsu. Da şimdi mi becermiyorsun."dedim ve arkamı dönüp saraya gitmeye başaladım...

ANIAN

Ben geldim kardeşim senin için senin intikamın için.Alıcam onların elinden seni hiç şüphen olmasın.Onun kellesi elinde olucak.Kurtulucaz.Senünle tanışmadan önce anllaşmayı inceledim aynen Anlaşma şu şekildeydi

Fransızlar ölürse Kraliçenin doğucak çocuklarından biri eğer kızsa İngilizlere 15 yaşında evlenmek üzere verilicek eğer erkek ise savaş 15 yıl sonraya ertelenip 15 yıl sonra iki ülkenin genç kralları ile yapılıcaktı.

Ama biz ikiz doğduk.Herkes beni öldü sanıp seni verdi.Oysa ki ben seni kurtarıcaktım:Kaç yıl gizlice büyütüldüm.Artık seni kurtarıcam ve o çok bilmişe benzeyen kralın kellesini alıcamdiye.Şimde ise yanındayım kardeşim.

O kraliçeninde çocuklarında sende kalıcak bu şekilde.İngilizler ölücek.Herkes Fransızların büyüklüğünü öğrenicek.Asla bir barış anlaşması olamıyocak kadar güzelsin sen kardeşim.Şimdiden seni orda bekleyen biri var.Eğer istemessen istediğin kişi ile evlenebilirsin.Kraliçeliği sana yük miyicekler artık.

Haklarını bana verip istediğin gibi yaşıyıcaksın.İstediğin gibi olucaksın.

HÜKÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin