Kafam sızlayarak yataktan kalktım.Gözlerimi buruştutuordum.Açmak gerçekten çok zor geliyordu.Oysaki bunu her sabah rahatlıkla yapabilirdim.Gözlerimi açınca ayağa kalkmayı denedim.Ama denemem deneme olarak kalmış ve başarılı olamamıştı.
Çünkü şu an yerde serili bir şekilde duruyordum.Sarayın duyabiliceği bir şekilde çığlığı basmıştım.Ağlıyordum.Daha nerde olduğumu bile bilmiyordum.Fransadamıyım yoksa İngiltere'ye geri mi dönmüştüm.
Gözümdeki damlalar artık yere düşmekten bir melodi çıkarmyı bile başarmıştı.Ani gelen güçle yatağa tutunarak kendimi yukarı kadldrımayı denedim.Önce ellerimi yukarıya.Yatağıma doğru uzattım.Tutunmaya çalışarak kendimi yukarı doğru çektim.Yani çekmeye çalıştım.Yine güçsüzlüğüme denk gelerek yere düşmemi sağlamıştı.
O sırada Chris içeri girdi.
"Aniea."dedi endişeli başkışlarıyla.Ben ise yalvarn gözlerimle ağlamya devam ediyordum.Çünkü olan şeyi hala çözemiyordum.Elimi bacağıma dokundurduğumda.Onları hissedemedim.Bunun üzerine ağzımdan bir hiçkirik çıktıktan sonra daha şidetlenerek ağlamaya devam ettim.
"Ne oldu Aniea ne oldu."dedi elimi tuutarak.
"Bacaklarım,Bacaklarım onları hissedemiyorum.Üzerine basamıyum Chris."dedim ve ağkamaya devam ettim.Ve ona istemsizce sarıldım.Başta bana sarılmasada o da sarıldı.
"Bana ne oluyor Chris?Ne oluyor?"dedim soru sorarcasına.
"Fransaya Saraya geldiğinde bayılmıştın.Kafanı çok sert çarpmıtın.Fark etmedik.Sen, getiren adamla tartışmaya öyle bir başlamıştım ki.Frkedemedim Aniea.Senin ölümün farkedemiedim."dedi gözünden bir damla gelerek."Çok üzgünüm." dedi sesii kısarak.
"Eğer o adama değil de sana baksaydım bu halde olmazdın.Doktor çok kan kaybettiini söyledi ve geçici olarak ayklarını kullanamıyıcağını.Ama geçici olarak edi Aniea.Geçici olarak."gözleri bana yalvarır gibiyken ben isa ne olduğunu hala çözlemye çalışıyordum.
"Ge ge geçici olarak mı Chris.E eee in miisni?Ne ne ne kadar Chris." çıkarabildiğim kadar sesim le bunu söyleyip ağlamya deva ettim.o sırada Chris elini yumruk yapmış daha da çok sımmaya başlamıştı her saniye.Sonra bir anda duvara geçirdi.
Korkmuş olan halimle sesi duyduğum gibi bir çığlık daha atarak daha şidetli bir şekilde ağlamya başladım.Engel olamıyordum hiçbir şeye engel olamıyordum.Ağalmamı durduramıyor.Kormamı engelleyemiyor.Chris'i yatıştıramıyor.Ya da onun suçu olmadığını bile söyleyemiyordum.Tek yapabildiğim ağlamaktı.
"Sakinleş Aniea hepsi geçicek."dedi bana sarılarak.
"Sen uyurken çok şey yaşandı Aniea.Benim fransaya saldırmam üzerine Fransalı casuslar annemi öldürdü."dedigözünden istemsiz bir yaş düşerek.
"Taht bana ait tamamaen artık.Ama kraliçe olarak seni akbul etmiyorlar.Sakat olduğunu ve varisimin olmıyıcaüını söylüyorlar.Ve bir Fransızın annemi öldürmesinden sonra bir Fransızı Kraliçe yapma izin vermiyorlar.Denizyorm heş şeyi deniyorumamam olmuyor Aniea."dedi gözünden bir damla daha düşerek.
Ona daha çok sarıldım.
Bir anda kıkırdamya başladı daha sonra yüksek sele gülmeye başlsdı.Delirdi mi diye düşünmeye başladığımda
"Sen de hemen şakaya kandın.Sakat falan değilsin.Ama Kraliçe olma konusunda cidiydim.Seni temiz çıkarmak için elimden geli yaptım.Sonuç olarak piskolojik bir ceaya çarptırıldın.Normalde bu cealar sen delirene kadar yapılırken.Gelicekte deli bir kraliçe istemiyorlarsa kısa bir şey olmasını söyledim.İşin sonucunda bu oldu.Bir ilaç seni sadece 1 saat sakat bırakıcak.Senden önce bir kaç ikiş üzerinde de denedi"
NE NE NE DİYORDU BU ADAM
"Se se sen ne diyorsun Christian."
"Zorundaydım anlamıyr musnu?İşin ucunda ölümün vardı.Şu an olan ise ufak bir kandırmaca oyunu ve senin küçük bir fiziksel ve biraz da ruhsa bir şekilde inilmen.Ölümene bunu tercih etmek zorundaydım.
Kaç part olucağından en ufak bir fikrim yok sadece deniyorum.Gerçekten önümde çok fazla fikir var ve seçemiyorum.Şu an ki bile karman çorban bişey olmasına ramen okullar açılmadna yayınlamak istedim.Tahminimce bir bölüm daha gelir okullar açılmadna ama beli olmaz çünkü kitap baştan itaibaren düzenlenicek
:)
:)
:)
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜKÜM
Historical FictionÖncelikle kendimi tanıtmalıyım senırım.Ben Aniea.I.Aniea.Doğduğu and Fransa Kraliçesi İlan edilen küçük masum kız.Ya da damarlarında ail kan taşıdığı zannedildiği için kraliçe olan kişi. Evet görünüşte kraliçe olmak kolay gibi dimi? Sadece ünvanım...