El te va ține în siguranță .
Fereastra deschisă a făcut aerul din camera mea într-adevăr rece , dar pentru un motiv am nevoie de el. M-am așezat pe pervazul ferestrei mele și savuram dansul fulgilor de zăpada care pluteau prin aerul rece. Am văzut-o pe doamna Barker , o femeie de treizeci de ani . Niciodată nu m-a plăcut și niciodată nu am plăcut-o. Cînd treceam pe lîngă ea , niciodată nu-mi zicea nimic , nici un simplu "Bună" . De fapt , pot spune că nu i-am auzit niciodată vocea .
M-am uitat la apartamentul care a fost cel de lînga al ei . Ca de obicei , l-am văzut pe domnul Jeckson , care lucra în camera sa de fitness. El a fost foarte ocupat cu exercitarea , la fel ca întotdeauna . De fiecare dată cînd l-am văzut el era sau în camera de fitness , sau făcea jogging pe stradă . Mereu a fost opsedat de sport .
Am auzit dintr-o dată un motor. M-am uitat la parcare în direcția în care se auzea zgomotul . Ușa unui camion s-a deschis și a ieșit un bărbat cu părul cărunt . El a ieșit și a mers pe jos pînă la partea din spate a camionului . A deschis-o și a strigat ceva ce n-am auzit . Omul a luat cîteva cutii și apoi cineva a apărut.
El a avut bucle maro și purta doar pantaloni scurți și un tricou . Mă tot întrebam de ce poartă aceste haine , dacă afară e o vreme rece . Băiatul a luat cîteva cutii și a intrat în clădirea mea de locuințe . Omul l-a urmat și atunci cînd au intrat în clădire , am ieșit din cameră și am fugit la ușa din față. M-am ridicat pe degetele de la picioare și mă uitam prin vizor ... L-am văzut pe băiatul cu bucle . El a trecut pe lîngă ușa din față a apartamentului de lîngă mine și l-am văzut pe celălalt bărbat , care am presupus că era tatăl său . Mă tot uitam la băiatul cu bucle și am văzut că sprîncenele lui se încruntau în timp ce aștepta.
Dintr-o dată el s-a uitat la ușa mea . Atunci inima mea bătea într-un temp mai rapid decît de obicei. Din fericire el nu mă putea vedea . Sprîncenele sale erau încruntate în timp ce se uita la ușa mea pentru cîteva secunde , ca și cum m-ar fi putut vedea . Ușa din noul apartament a fost deschisă și a mers în interior .
Mi-am odihnit picioarele și am avut un sentiment ciudat.
Dar ceea ce nu am știut atunci , a fost că acest băiat a fost de gînd să mă ducă în multe pericole.