-Oh, Doamne, Kenzie! Trebuie să-ți spun ceva. Taylor a strigat. Profesorul nu a apărut încă, așa că a trebuit să aștept. Am auzit tocurile clicăind pe podea și îndreptîndu-se la masa de lîngă mine, unde Kenzie stătea.
-Ce e? Kenzie a întrebat cu expresia furioasă a feții. Taylor se așeză lîngă ea și se uita la mine cu o privire sfîșietoare. Eram pe cale să mă afund în gîndurile mele din nou în timp ce mă uitam pe geam afară, dar m-am oprit cînd Taylor a vorbit.
-Știi, cu cîteva nopți în urmă, l-am văzut pe acel zeu al sexului mergînd. Ea a spus și a bătut din palme.
-Oh Doamne, cum arăta?! Kenzie a întrebat și a clipit de câteva ori din ochi.
-Buclele lui erau de culoarea ciocolatei, buzele de un roz închis și el era foarte înalt! Și prin tricoul lui alb, puteam observa abdomenul bine lucrat. Taylor a declarat și s-a uitat la tavan, visînd cu ochii deschiși la el. Am repetat ce a spus Taylor în capul meu, înainte de a ajunge la concluzia că vorbea despre Harry.
-De ce nu m-ai sunat cînd l-ai văzut? Com poți fi atât de nesimțită? Trebuie să-l găsesc cât mai repede posibil.
-Știu, dar există doar un singur lucru neînregulă cu el. A declarat Taylor și i-am văzut ochii țințiți asupra mea.
-Ce? Kenzie a întrebat și am văzut-o clipind la cîțiva băieți înainte de a reveni la Taylor.
-El a fost la târg cu asta. Taylor a declarat cu o voce extrem de enervată și a arătat degetul spre mine. M-am prefăcut că nu am văzut și nu am auzit, continuînd să mă uit pe fereastră.
-Cu ciudata asta grasă? Kenzie a întrebat uimită, iar inima mea s-a rupt într-o o mie de bucăți. Sunt grasă?
-Clasă, bine... îmi pare rău că a durat atât de mult, dar sunt aici în cele din urmă. Taylor, du-te înapoi la locul tău, chiar acum. Profesoara a spus și și-a pus lucurile pe catedră.
-Desigur. Taylor a spus cu o voce dulce, iar eu i-am mulțumit mintal profesoarei că în sfîrșit a ajuns. M-am uitat în jos la burta mea și am pus mîna pe ea. Mi-am mușcat buza și am apucat o parte din piele. Mi-am putut simți lacrimile prelingîndu-se pe obraz. Aveau dreptate.
------------------------------------------------------------------------
-Mamă, sunt acasă! Am strigat în apartament, de îndată ce am ajuns, dar nu am primit nici un răspuns. M-am uitat deja la ceas și am văzut că era deja ora 06pm. Am aruncat geanta în colțul holului și am intrat în camera de zi. Am sărit pe canapea lovindu-mi picioarele. Mă tot întrebam unde ar putea fi mama mea atâta timp. M-am uitat la tavan, aproape adormind, dar mormăitul stomacului m-a oprit. M-am așezat mai confortabil și mă tot gîndeam dacă tot trebuia să o fac.
Am oftat din greu. M-am speriat cînd dintr-o dată am auzit soneria sunînd. Am oprit televizorul și m-am îndreptat spre ușa din față. Am deschis ușa fără să mai întreb cine e. Era băiatul cu bucle, purtînd un tricou murdar și o pereche de pantaloni scurți pînă la genunchi. El a privit în sus cînd am deschis ușa și am văzut pielea întunecată sub ochii înjectați. Se uita foarte obosit.
-Bună! A spus el cînd m-a privit în ochi și mi-a zîmbit.
-Bună! I-am răspuns înapoi, dar nu i-am zîmbit înapoi. Ne-am privit în ochi pentru cîteva secunde și am rămas tăcuți. În cele din urmă am decis să deschid ușa mai mult ca să-i dau voie să intre înăuntru.
-Trebuie să-mi dai voie să intru. Harry a spus încet uitîndu-se în jos. E casa ta.
-Ce se întîmplă dacă nu fac asta? L-am întrebat. Nu poți să intri? Te împiedică ceva?