Třetí kapitola

674 55 2
                                    

Ráno nás vzbudily silné údery do něčeho kovového.
,,Vstávat bando ospalců!" pochodovala z koleje na kolej blonďatá, malá dívka.
*Musím říct, že jaký to je skrček, tak ječák má tedy pořádný.* zývla Niko a já vstala.

Když se všichni seskupili, přišel Keith.
,,Dnes započne test způsobilosti!" vytáhl si z řady pět kadetů, jenž připoutali ke kůlům, které měli simulovat pohyb s 3D manévrovací výstrojí.
,,Udržujte balanc. Kdo spadne i po druhé, končí!".

Po více jak hodině na mě konečně došla řada.
*Drž se!*

Zahákli mě za dvě kovová lanka, která byla upevněna ke kůlům a vyzvedli mě.
Lehce jsem zavrávolala, ale jinak to šlo vcelku v ,,pohodě".
+Nezdá se to, ale je to sranda.+
*Hele bacha Levi! Za tebou...* vykřikla Niko a já se pochopitelně otočila, zavrávorala a spadla hlavou na zem.

,,Zmije jedovatá!" křikla jsem.
*Hehe...*
Jakmile jsem to zakřičela přišel ke mě Keith.
,,Co to tady děláš?!" zakřičel.
,,Omlouvám se pane!" spustili mě na zem, já se postavila a znova mě vznesli.

,,Tentokrát to dám!" bez hnutí jsem visela a hypnotizovala jeden kámen na zemi.
*Myš! A obrovská!*
+,,Už nenaletím! Už ne...+
*Levi! Vážně Levi!!* začala hulákat.
+Dobrý pokus, ale opakovaný vtip už není vtipem."

Když už všichni krom mě, měli hotový test způsobilosti, jejich zraky se upínaly na mě a na hypnotizujícího Keita, který ze mě nespustil zrak.
,,Nechápu proč jsi poprvé spadla." zakroutil hlavou a dal povel aby mě sundali.

Zařadila jsem se a Keith začal mluvit: ,,Všichni co tu teď stojíte, jste prošli vstupním testem! Nyní jste vojáci ve výcviku!" zakřičel a dal rozkaz si vzít zbytek 3D manévrovací výzbroje spolu s čepelema.

Vyrazili jsme do lesa, kde jsme měli úkol se dostat z bodu ,,A" do bodu ,,B" a nespadnout či nenarazit do stromu.
Keith jel na koni a pozoroval mihotající se vojáky.

Za nějaký čas jsme prosvišteli celý les, který na nás líčil nejednu nástrahu, ať už v podobě větví či dřevěných a falešných titánů.
,,To už by stačilo! Zpátky ke kolejím. A rozchod!" zakřičel do korun stromu, shromažděného chumlu.
,,Rozkaz!" každý zasalutoval a během chvíle zmizel v korunách stromů.

*Gratuluji...* zasmála se.
+Nebýt tebe, dala bych ten vstupní test napoprvé.+
*Přece se nezlobíš.*
Protáhla jsem se a šla ke své koleji.

+Další odpadlíci...+ koukla jsem se na vůz který vezl nejméně osm lidí.

,,Povídá se, že už výcvik skončilo 250lidí." začala si před dveřma na kolej šuškat skupina dívek.
,,Je dobré vědět, kde je tvá hranice a skončit výcvik dřív, než se střetneš s doopravdovým titánem tváří v tvář." proplula jsem mezi nimy, načež jsem si od nich vysloužila pohrdavé pohledy.
***

Večer jsem se sebrala a šla se najíst.
Vzala jsem si tác s jídlem a šla si sednout na místo jako včera, kde už seděl Reizo.

,,Ahoj Chiko." pozdravil.
,,Zdravím." usmála jsem se a začala jíst.
,,Dobrou chuť."
,,Dobrou, dobrou." popřál.

Když jsme oba dva dojedli, mlčky jsme se rozešli, každý do svých kolejí.

+Udělala jsem něco?+ zeptala jsem se.
*Ne, možná má jen špatnou náladu.*
+Zítra se ho kdyžtak zeptám.+
Došla jsem na svou kolej, ke své posteli, kde jsem se svlékla z popruhů a lehla si.

*Dobrou noc...*
+Dobrou.+ zavřela jsem oči a usnula.

Self-Destruction(Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat