Bilinmeyenler!

1K 21 95
                                    

BU BÖLÜMÜMDE SİZLER İLE YANDERE SIMULATORUN BAZILARINIZIN BİLİP, BAZILARINIZIN BİLMEDİĞİ GERÇEKLERDEN BAHSEDECEĞİM. BENCE ÇOĞUNUZ DA BİLMİYORSUNUZDUR BENDE ÇOK ŞAŞIRDIM ÇÜNKÜ :D BU BİLGİLERİ INSTAGRAM DA BİR YER BULDUM KIZIN DA ÇOK TAKİPÇİSİ VARDI BENDE PAYLAŞTIKLARI GERÇEKTİR DİYE UMUYORUM Kİ BENCE ÖYLE BAZILARI DA KENDİ BİLDİKLERİM BAZILARI DA ORADAN BAKTIM. NE DEMİŞLER YİĞİDİ ÖLDÜR HAKKINI YEME IFJEKRF NEYSE İYİ OKUMALAR :3                                                                                                                                                            

1. Info Chan'ın gerçek adı Gary dir.                                        

2. Senpai'nin kedilere alerjisi vardır.

3. Mei Mio ilerleyen sürümlerde gözlüklü olacaktır.

4. Megami şu gizemli bilgisayar kızıdır diyorlar. 

5. Finalde oyununda Occult Clüb kızları siyah çoraplar giyeceklerdir ( Yandere sımulator Turkey den bu )

6. Oka'nın göz altlarının siyah olmasının nedeni her hgece creepypasta okumasıdır bunu çok sanmıyorum hepsinin göz üstü falan siyah çünkü. 

7. Info Chan kedileri sever. 

8. Budo düşük atmosferde normal davranan tek karakterdir hani diğerleri azıcık korkmuş gibi duruyor ya. 

9. Yandere Deve göre Oka'nın şirin bir rakip olduğunu düşünüyormuş en şirin, en tatlı, en güzel Ayano bir kere yandere devv!!

10. Senpai hentai adında bir kitap yazmış sonra bu kaldırıldı diyorlar ne derece doğru bilmiyorum pekte önemli bir şey değil zaten.

11. Senpai'nin kız kardeşi ölürse Senpai aklını yitirir. 

12. Senpai kız kardeşi ölürse intihar edeceği söyleniyor.

13. Yandere sımulatora 1989 mode geleceği söyleniyor, o modda da annemizi görebilecekmişiz. 

14. Delinquentsler okulun en güçlü öğrencileridir bu zaten bilindik bir şey.

15. Yandere Sımulator de açık bir dünya olacağı söyleniyor. ( Bu bana çok saçma geliyor.)

16. Eğer cyborg modu etkin hale getirirseniz öğretmenlerin sizinle konuşacağı söyleniyor ben denedim ama olmadı isterseniz bir de şu şekilde deneyin reputationuzu ( yanlış yazmış olabilirim) yükseltin sonra debug menüden s ye basın bakalım takip falan edecekler mi bilmiyorum ama deneyin işte. 

17. Hayalet kızın bize rakip olacağı söyleniyor bu bana çok saçma geldi ölmüş biri bize nasıl rakip olsun Senpai o kızla çıkar mı hiç hıh. 

BENDEN ŞİMDİLİK BU KADAR DAHA ÖĞRENEBİLİRSEM YAZACAĞIM SİZE BÖLÜM BİRAZ GECİKTİ ÇOK KÖTÜ GRİP OLMUŞUM UMARIM İYİLEŞİRİM, GERÇİ İYİLEŞMESEM BİLE YAZACAĞIM CANIM SIKILDIKÇA YAZMAK BANA EĞLENCELİ GELİYOR YARIN TEORİ BÖLÜMÜ GELECEK EĞER BEĞENDİYSENİZ VOTE VERMEYİ UNUTMAYINIZ İYİ GECELER :3

YANDERE SIMULATÖR VE BİLİNMEYENLERİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin