BÖLÜM ÇOOOOK GECİKTİ VE ÇOOOK ÜZGÜNÜM FAKAT DENEME SINAVIM VARDI VE BİR HAFTADIR AMELE GİBİ ÇALIŞIYORUM LKNFKHG UZATMADAN BAŞLAYAYIM BUGÜN BELKİ 3 BÖLÜM YAYINLARIM AMA BELKİ.
Yandere Dev sitesine bir şeyler koydu bu yanlış anlaşılmasın çünkü bu bizim Yandere Sımulatör ile ilgili bir şey değil aksine bir başka oyunun tanıtımı oyunun adı CRUSH CRUSH indirmek isterseniz linki:https://steamcommunity.com/app/459820 bu oyun nasıl desem böyle hani tavlama oyunu gibi evet evet bana göre öyle jcjfhıh Dört ay önce bu oyunun kurucuları ( Crush Crush'un) Yandere Dev ile iletişime geçmiş oyuna Ayano'yu sa eklemek istediklerini falan söylemişler ayrıntıya gerek yok Yandere Dev de kabul etmiş işte lkjvkv Artık o oyunda Ayano da var! Bu Crush Crush neymiş ne değilmiş anlatayım hani Yandere Sımulatör'e gelen çöpçatanlık metodu var ya buda ona benziyor onu kızdırabiliyor, özür dileyebiliyor, hediye falan verebiliyormuşuz. Tıpkı çöpçatanlık metodundaki gibi. Komik diyaloglar varmış falan filan. Ya arkadaşlar bu oyun ile ilgili çok bir şey uzatma gereği duymuyorum bir oyunun reklamı işte alt tarafı. Osana ile ilgili bölüme gelince hala düzenlemeler yapılıyormuş ben sabrımın bittiği yerdeyimm :ı 1 Kasımda bazı iyileştirmeler ve hata düzeltmeleri yapmayı planlıyormuş. Cadılar bayramı için çok özel bir süprüz üzerinde çalışıyormuşşş! Yaşasın Devpaii!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SIMULATÖR VE BİLİNMEYENLERİ!
ChickLitYandere Similatör sevenleri beklerim. Teoriler, bilinmeyenler ve benzerlerini kitabımda yazmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz kitabımı iyi okumalar <3