Yandere Skinleri!

425 13 7
                                    

BU BÖLÜM ÇOK TATLIŞ BİR KONUYLA  İLGİLİİİ ^-^ ŞİMDİ İLK OLARAK NEDİR BU SKİN, SKİN DERİ DEMEK AMA BURADA ÖYLE TEN RENGİ GİBİ DERİ DEĞİL MULTİDEKİ GİBİ TATLIŞ KIYAFETLER GÖZ RENKLERİ SAÇLAR KISACASI OYUNUN KENDİSİNDE OLMAYAN KIYAFETLER OLUYOR. SADECE TATLIŞ ŞEYLER YOK KORKUNÇ KIYAFETLER, YA VE BENZERİ İŞTE BAKARSINIZ UYGULAMASI ÇOK KOLAY İLK BEN DE YAPAMIYORDUM AMA SONRADAN YAPTIM OLDU.

İlk olarak bu skinleri nereden bulabilirsiniz bunlar DeviantArt'ta bulunuyorlar çok şeyitli skinler var ilk başta siteye girdiğinizde sadece iki sayfa var ama mesela bir skine tıklıyorsunuz yanda başka sitede görünmeyen skinler de çıkıyor. Peki nasıl indireceksiniz? Yanda Download yazar ordan hemencecik iner kzxcbn ama bazen altta Mediafire linki veriyorlar oradan da indirebiliyorsunuz. 

NASIL UYGULANIR: İnince skinler açılır oradaki fotoraflara falan dokunmayın oynamayın ben ilk yapmaya çalıştığımda bayağı karıştırdım. Oradaki skin fotoğraflarını Data'da bulunan Streaming Assets dosyasına fotoğrafları atıyoruz. Ve bu kadar skinler Ayano'nun evinde de görülüyor yinede görünmezse okulda görünür belki. Eğer eski haline getirmek iserseniz dosyayı siliniz.

YİNEDE EĞER YAPAMAMIŞSANIZ BURAYA ÇEKEN BAZI KİŞİLERİN VİDEO LİNKLERİNİ KOYAYIM EN İYİSİ: https://youtu.be/01mmiZFktBg?t=4     2.  https://youtu.be/QZUkFx5Q8yk      3. https://youtu.be/gLd7avsBgQQ?t=2

İşte bu 3 kişiden başka biri çekti mi bilmiyorum benden anlamamış olabilirsiniz çünkü ben de videosunu izlemeden önce yapamamıştım. 

YA O KADAR GÜZEL ŞEYLER VAR Kİİİ! BU ARADA DEVİANTART'IN LİNKİNİ VERMEMİŞİM: yandere-skins.deviantart.com/    HARİKA ŞEYLER VAR YA ÇOK GÜZEL ANLATA ANLATA BİTİREMİYORUM! ADI DA BİR TUHAF HEHEH NEYSE UMARIM YAPARSINIZ <3

YANDERE SIMULATÖR VE BİLİNMEYENLERİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin