Osana Progress Report and Mission Mode Update!

344 12 6
                                    


ÇOOOK UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR MERHABA BİLİYORSUNUZ YANDERE DEV TATİLE ÇIKTI VE O SIRADA BİR YARIŞMA YAPTI YENİ BİR ŞEY KOYMADI YARIŞMAYI DUYURMA GEREĞİ DUYMADIM ÇÜNKÜ ZATEN DUYURULACAK BİR TARAFI YOKTUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BEN İLLAKİ BİR BÖLÜM YAYINLARDIM AMA DEDEMİ DE KAYBETTİK. CENAZE DOLAYISIYLA UZUN BİR ZAMAN YAZAMADIM ORTALIK YENİ YENİ SAKİNLEŞİYOR YAZAYIM DEDİM. UZUN BİR SÜRE YAZMADIM ZATEN UZATMADAN BAŞLAYAYIM.

Şimdi Yandere Dev ne zaman yapacağım dediği bir şeyi yapmadı Allah aşkına? Yandere Dev aşkım demişti ki belki bir düşman koyarım bu görev moduna demişti veee koyduuu hatırlatırım ki poz modunu da belki koyarım demişti onu da koydu uzun zaman yazmadı ama sonunda bize bu güzel sürpizi yaptığı için ona çok tşkler ufbwıl 

Şimdi asıl kısma geçelim Yandere Dev video koydu biraz videodan bahsedelim Osanadan bahsetmek gerekirse Yandere Dev videoda Osanayı biraz yavaş ve geç ilerlettiğini söylüyor animasyonların çoğu hazırmış ama merak etmeyin. Bu işleri hallederken grafik hızını da geliştirmiş yeyy! Artık çoğu şey hazır olduğu için Osana ile daha yakından ilgileneceğini söylüyor ama sende Yandere Dev getir şu Osanayı yaa! Herneyse az daha sabır edin gelecek İnşallah... Diğer rakiplerin yapımı bile Osanadan az sürecekmiş pek inanmadım ama hayırlısı. Yandere Dev Delinquentsleri okul etrafında dolaştıracağını ve şu müdür yardımcısımıdır nedir rehber öğretmenmidir kısacası yaptığımız her hunharlığa, zorbalığa, merhametsizliğe ve cinayete sesini çıkarmayan şu kadını geliştircekmiş jfdhböjs ama ilk rehber öğretmeni sonra serserileri geliştiredebilirmiş. Osanayı 1 Ocaktan önce bitirirsem bu Osananın Tövbe Bismillah, bozuk, değişik, yarım yamalak bir hali olur bunu da kimsecikler istemez diyor Ayano dışında tabi o ister, bende istiyorum nvjkdfsç bide bizi bazı yeni sürpirizler bekliyor sanırım bulanık fotoğraflar var orada, gizli işler karıştırıyor yine Yandere Dev :d Şimdi dee gelelim asıl konuya... Bildiğiniz gibi Mission Mode ye yeni gelen özelliklerden bahsedelim yazı tipi değişti. Bu modda sizin itibar seviyenizi kimse umursamaz bunun için itibar ölçeği ile farkındalık ölçeği yer değiştirdi. Fakat biri sizden şüphe duyarsa okulda yaşanacak olan cinayetin kimin işlediğine dair biraz daha fikri olur. Eğer farkındalık ölçeği 100'ü geçerse herkes anlar ve görev biter. Rondom mission bölümü geliştirildi artık kurbanınızın yüzünü daha yakından görebiliyorsunuz ve nasıl silah kullanılması ne giyilmesi gerektiğini söyleyen yazılar geldi, iyide bu zaten vardı udcwx bide beş zorluk şartı daha ekledim öğrenciler şüpheli bir şey görürse bitersiniz, güvenlik kameraları sizi şüpheli bulursa bitersiniz, dedektörden bir silahla geçerseniz yine bitersiniz her koşulda bitersiniz ıhdşq  diğer karakterler ile görüşme hakkınız kalktı, kurbanı ortadan kaldırmak bir yana farklı bir görev daha var bir kasa anahtarı bulmalı ve kasanın içindekileri çalmalısınız. Kasa kolay bir yerde fakat kendiniz bulun. Ve gelelim asıl zorluğa ve eğlenceli kısmaaa, Düşman. Bu düşman göreviniz boyunca sizi takipte olacak ve öldürmeye çalışacak olan kişi. Onu direkman öldüremezsiniz onu öldürmek istiyorsanız arkadan sinsice yakalamanız gerek. Fakat koşarsanız düşman sizi duyar. Sessizce yakalamak için yürümeniz, sürünmeniz ya da çömelerek yürümeniz lazım. Eğer istemiyorsanız düşman kaldırabilirsiniz görev tasarlayacağınız yerde düşman olsun veya olmasın seçebiliyorsunuz ama zaten düşmansız ne zevki kalır ki?? Zorlaştırmak için onu ölümsüz de yapabilirsiniz, olmaz efendim öyle şey delik deşik edeceğiz onu değil mi ama dnqxl Dahada bir zorlaştırmak istiyorsanız başka bir kız öğrencinin bedeninde yapabilirsiniz, bakın işte bu harika! Zaten birisinin yerine geçmezse bellidir saçları kıvırcıktır, siyah bir eldiven giyer, gözleri kısıktır ve ellerini yumruk yapar. Fakat eğer başka kılıktaysa onu tanımanız zordur herkes olabilir. Eğer düşman Yandereyi saklandığı her yerde bulacak olsaydı görev modu olmazdı ama hep gezinseydi de heyecanı kalmazdı dengede tutmaya çalıştım diyor yani vet tehlikeli olacak ama hemen oyunu bitirip de sizi bulacak kadar ürkünç olmayacak. Eğer bu size yeterince savaşçı gelmiyor ise ilerleyen zamanlarda ona da bakarım diyor. Düşük seviyelerde düşman o kadarda korkunç olmaz hatta onunla dalga bile geçebilirsiniz peşinizde döndürebilirsiniz fakat yüksek zorluk aşamasında ise süre kısalıyorsa bir sürü zorluk varsa ve düşman size git gide yaklaşıyor ise bu daha önemli bir tehlike olur. Ve iki ley daha eklemiş artık kendi görevini kendiniz tasarlayabilirsiniz koşulları seçebilir ve zorluk aşamalarını seçebilirsiniz siz bunları tasarlarken altta bir takım sayılar çıkar bu sizin görev ID'nızdır. Ayrıca başka bir oyuncunun tasarladığı görevi de oynayabilirsiniz. Load Mission bölümüne gidip bir görev ID'ı yazarsanız o ID'a karlılık gelen görev çıkar. Belki bu özellik en fazla Youtuberlerin işine yarar. İzleyicilerinden gelen görevleri falan yaparlar. Daha bu moda eklemek istediğim bir çok şey var (Bitir şu Osanayıı!) Ama beklemek zorunda. Önümüzdeki haftalarda hep Osana ile ilgileneceğim. Animasyonlar tasarlanmaya devam edecek o kadarda uzun sürmeyecek. Noel için geçen sene yaptığım gibi özel bir şey yapmak istiyorum ama bu biraz aman alır çünkü Osana ile ilgilenmem gerek. Bu yüzden yirmi beş aralıkta benden birşeyler beklemeyin ( yirmi beş aralık benim doğum günüm cry sudgh) 2017 yılının ocak ayında 2016 ocak ayında yaptığım videoları gözden geçirmek istiyorum. Oyunun geçmişi ve geleceği hakkında, oyunun Twitchte engellenmesi hakkında ve diğer önemli konular hakkında konuşmak istiyorum. 

OHHH YAZDIM SONUNDA İŞTE BUNLARDAN BAHSETTİ BENCE YETERİNCE AÇIKLAYICI AMA BİLEMİYORUM BİR ŞEYİ ATLADIYSAM AFFEDİN. SİZCE DE HARİKA OLMADI MI BU YENİ DÜŞMAN GÜNCELLEMESİDİR, KAMERALARDIR İŞTE DEDEKTÖRLERDİR FALAN MÜTHİŞ OLDU BENCE SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?? BEN ONUN DIŞINDA ŞU NOEL SÜRPİRİZİNİ AŞIRI MERAK EDİYORUM OYLAR YANDERE DEV'E GÜVENİYORUZ ONA GÜZEL BİR ŞEY YAPACAK JDHBJX EĞER BEĞENDİYSENİZ VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN O KADAR YAZDIM BAK BCHMJ İYİ AKŞAMLAR <33

YANDERE SIMULATÖR VE BİLİNMEYENLERİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin