Karakterler ve bazi bilgiler

1.9K 17 14
                                    

ARKADAŞLAR YANDERE SIMILATORUN GERÇEKLERİNİ DE YAZACAĞIM AMA İLK ÖNCE YENİ BAŞLAYAN VARSA TANITMAK İSTİYORUM HER ŞEYİ HERKESİ İYİ OKUMALAR :3                                          Senpai: Kişilik yanlız. Clübü ve sevdiği yok.                                                                                                               Kokona Haruka: Kişik sosal kelebek ( o ne demek amk ghjk) sevdiği Senpai ( Kill Kokonaaaaa) clubu yemek clubu, kuvveti kendini savunmaktan aciz.                                                                                      Oka Ruto:  Kişilik korkak, sevdiği Senpai, Club occult. Occult clubun başkanı, Basu kız kardeşler efsanesini takip ediyor onların bir tür succubus, ve vampir olduğunu düşünüyomuş ama buna sadece bir aptal inanırmış. Arkadaşlar burada Yandere Dev kafa karıştırmaya çalışmış ghjkkjftyuı bence öyle bişey var çünkü Sakyu Basu'nun yüzüğünü çalıp ağacın oraya gidersek o yüzük diye bir ses çıkıyor hayaletten kandıramazsın bizi Yandere Devv!!                                                                            Supana Churu: kişilik yanlız, yaş on yedi, sevdiği yok, kuvvet kendini korumaktan aciz. İsmi Japonca da Doğa üstü demekmiş, Oka 1. Shin 2. Supana da 3. occult clüb üyesiymiş. Görüşü bozuk diye taktığını söylüyormuş ama bu yalanmış.                                                 

Dakyu Atsu: Clüb occult, yaş on altı, ismi Japonca da karanlık işler demekmiş, gözünün nedenen kapalı olduğu belirsiz.

Chojo Tekina: Clüb occult, yaş on yedi, gücü yok, sevdiği yok, sağa gözü nedensiz bir şekilde kapalı. İsmi Japonca da paranormal demekmiş.

Kokuma Jutsu: Clüb occult, kişilik yanlız, sevdiği yok, gücü de yok. Japonca anlamı Kara büyü demekmiş, Okulun ilk başladığında hayvamnın kendisine saldırdığını bunun için kör olduğunu söylemiş ama bu yalanmış, insanlar onun ailesinden biri tarafından saldırıya uğradığını söylüyorlarmış.

Shin Higaku: Kişik öğretmenin hayvanı , sevdiği belli değil , Clüb occult, Oka'nın güvenilir adamı zxfyuıolö

Budo Masuta ( en sevdiğim artistim benim yuıolö) : Yaşı on sekiz, kişilik kahraman, sevdiği belli değil bizi seveceği söyleniyor ama bilemem, güç dövüş sanatları ustası, ayrıca Japonca da dövüş sanatları ustası demek. Eğer ölürse clüb kapanır ( Oka içinde geçerli) Eğer cinayet işlediğimizi biri görür ve ona söylerse clüpten kovar bizi, küçük yaşlardan beri dövüş ile uğraşıyor, çok güçlü birisi aşkım bnxcftjl

Sho kunin: yaş on yedi, sevdiği yok, güç güçlü, Budo'nun iyi öğrencisi, ismi Japoncada uslu dmekmiş. 

Juku Ren: yaş on altı, kişilik öğretmenin hayvanı, sevdiği yok, gücü baya güçsüz bu eskiden kahramanmış sonra öğretmenin hayvanı olmuş ( yazık :d ) 

Mina Rai: yaş on yedi, sevdiği yok, baya güçlü. Budo dan sonra en usta kişiymiş bu. 

Shima Shita: On altı yaş, sevdiği yok, zayıf bunu tanıtmama çok gerek yok.

Arkadaşlar renkli saçlıları tanıtmaya gerek duymuyorum az çok biliyorsunuzdur. 

Midori Gurin: Midori yeşil demek çok isabetli olmuş kız lahanaya benziyor fghjk yaş on altı sanırım. insanlara aptalca sorular soruyormuş bu yüzden sevilmiyormuş, hani telefonun yanına gidince bir sesler geliyor ya oda Yandere Deve attığı emailerin şeysiymiş, neysiymiş? sdfghjkl

Sakyu Basu: kontak lens takıyor, kız kardeşi ile takılmayı seviyor, bir tür succubus ( şeytan) gibi bişey olduğu düşünülüyor.

Inkyu Basu: kontak lens takıyor, ablası ile takılmayı seviyor, vampir olduğu düşünülüyor.

ARKADAŞLAR ŞU ÇEŞMENİN ORADAKİLERİ YAZMA GEREĞİ DUYMADIM ZATEN ÇOĞU AYNI İŞLEVE SAHİP, ONUN DIŞINDA MEİ MİO LACİVERT SAÇLI KIZ İLERİDE GÖZLÜKLÜ OLUCAKMIŞ, OSANA İLE SENPAİ ÇOCUKLUK ARKADAŞIYMIŞ SENPAİ VE KARDEŞİ İLE KÜÇÜKKEN OYUNLAR OYNARLARMIŞ ( SİNSİ SENPAİ'NİN KARDEŞİNE YAKIN OLMAYA ALIŞIYORR), OKA'NIN GÖZLERİNİN ALTININ ÜSTÜNÜN MÜYDÜ? HERNEYSE ALTININ VEYA ÜSTÜNÜN GÖLGELİ OLMASININ NEDENİ HER GECE YATMADAN ÖNCE CREEPYPASTA OKUMASIYMIŞ ( BUNA PEK İHTİMAL VERMİYORUM AMA OLABİLİR), SENPAİ'NİN KEDİLERE ALERJİSİ VARDIR. Devamı da öbür bölüme çok uzun sürdü kusura bakmayın bye <3

YANDERE SIMULATÖR VE BİLİNMEYENLERİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin