January Osana Progress Report-Part 2

417 31 8
                                    

Biliyorum biliyorum bunu dün yayımlamam gerekti ama dün sadece yarısını yazabildim bazen evdeki hesap çarşıya uymuyor Ama bugünde yarısını yazarak tamamladım. Bu video ilk videonun devamı bundan önceki yazımda da paylaştığım gibi o video çok uzun olduğu için iki bölüm halinde gelmiş bu da benim işimi daha çok zorladı ama neyse değerdi fjalcçx bir de yazmaya ilk başlarken ki yazıları uzatmayı sevmiyorum açıklayacağım şeyleri yazının sonunda not alarak yazıyorum iyi okumalar <3 

Şimdi yukarıda bahsettiğim gibi Yandere Dev'in paylaştığı video ikiye ayrıldı bu da 2. video. Videodan bahsedelim: İlk videosunda Senpai ile Osana arasındaki etkileşimi bozmak içim emetik zehiri koymak falan anlatılmıştı. Emetik zehiri koymak rakibimizi kötü bir duruma sokar . Aynı zamanda emetik zehir alınabilecek tek zehir değil. Çlümcül zehir diye bir şey de var ama sadece Info satıyor ( Ayh bu ne bedeli fazla 20 iç çamaşırı eğer hile kullanırsak 3 tane çekmemiz gerek ben çok üşeniyorum khfvçak) İleride belki bu zehiri kullanabileceğimiz bir eleme metodu getirilebilirmiş iyide zaten kullanamasak ölümcül zehirin ne anlamı var? Senpaiye karşı zehiri kullanamayız ama Osanaya karşı kullanabiliriz böylelikle Osana ölür. Ama orası da o kadar kolay değil bunu yapmamızın bir mahsuru var Senpai sayemizde çocukluk arkadaşının ölümü izlemek zorunda kalır. Aynı zamanda çok önemli bir haber daha var bize daha önce anlatmadığı bişiymiş. Ayano'nun akıl sağlığı ölçeği var bir cinayet işlediğinde bu düşüyor fakat aynı ölçek sadece Ayano'da yok aynı zamanda Senpaide de var ( e zaten tahmin ettik kardeşi ölünce delireceğeine göre var demektir salak sanıyor bu adam bizi ayol :d) Senpai'nin aklı kötü bir şey gördüğünde düşer. Kan gölcükleri ve kan izli silahlar Senpai'nin akıl sağlığını hafiften etkiler. Bir ölü gördüğünde daha fazla etkiler. Küçüklük arkadaşının ve kız kardeşinin öldüğünü görse dahadaaa etkiler. Ve onlar ölürken bir şey yapamasa çok çok daha kötü etkiler. Yandere Chan'ın varabileceği bir sürü son var.  Ulaşacağınız sonu pek çok neden etkileyebilir. Kaç kişiyi öldürdüğünüzden tutun da nasıl öldürdüğünüz kimi öldürdüğünüz dahi etkiler. Senpai her şekilde çıldırır yani ( Ne hassas çocuk kjenhl) Rakiperinizi elediğiniz yöntem Senpai'nin karakterini etkiler. Eğer tüm kadınlar ile iletişimini keserseniz kadınlardan nefret eder, eğer tüm kızları başkasına aşık ederseniz Senpai hiç sevilmeyeceğini düşünür vee... belkide... gay olur.. bizdee biteriz... Eğer tüm kızları katlederseniz Senpai üzerine bir lanet geldiğini düşünür. Bu yanlızca üçüymüş oysa... Rakiperinizi eleme tarzınıza göre Senpai'nin akıl sağlığı düşer. Eğer Senpai'nin akıl sağlığı çok düşerse ve delirirse bizim içinde hayırlı olmazmış banane canım Budo'da bize kalır rıjrnew Eğer Senpai tüm sevdiklerini kardeşini çocukluk arkadaşını falan sizin katlediğinizi bilseydi ne yapardı..? Söyleyeyim kendini gebertirdi bdjsa kıyamam ama :ı Ama merak etmeyiniz sevgili hemcinslerim Senpai'nin akıl sağlıyla oynadığımız gibi bir şekilde de düzeltebiliriz ileride, masasına hediye ve dolabına not bırakabiliriz ama şimdi değil. Eğer bunu yaparsak Ayano hem kötü sondan yırtar hemde Senpai bizim iyi birisi olduğumuzu düşünür. Rakiplerimizin hepsinin farklı bir izlenim vermesi için seslerin ve animasyonların hepsinin bitmesi gerekmiş. Mesela Senpai bir yakının tanığının cesedine diğlerlerinden daha farklı bir tepki vermesi gerekir bu da rakipleri oyundaki diğer öğrencilerden ayıran bir özelliktir. Birde normalde bu diyologların falan daha kısa bir sürede tamamlanacağını düşünüyormuş ama bir sürü şey bulmuş Yandere'nin onları dinlemesi gibi, emetik zehir gibi, bahçe kulübü lideri gibi ve diğer bahçe kulübü öğrencileri gibi daha çok şey bulunduğu için bunları yapması o kadar kolay olmazmış falan. Ama merak etmeyelim diğer haftaların diyologlarını yapmak bu kadar uzun sürmezmiş oh! Yinede daha pek çok şey hazırlanacağı için diğerlerini de ne kadar kısa sürede yapabilirmiş bilinmiyor. Eskiden Osanayı bir ayda ekleyeceğini düşünen Devpai daha çooook var diyormuşş. Yenilikler yapacakmış ama Osana hazır değilmiş. He bu arada artık eskisi gibi Osana'yı istediğimide ekleyemiyoruz artık eklediğimizde bir başka sürpriz bekliyor. Kimse Osanayı yarım yamalak görmek istemezmiş falan fistan. Osana ile daha ilgilenecekmiş hep bildiğimiz şeyler geçen sene önemli konular ile ilgili videolar atmıştı bu senede atabilirmiş ama bu Osana'nın gelmesi için bir engel oluşturmazmış.

EXTRA*: Senpai'nin Osana ölürken yaptığı konuşmanın çevirisini de buraya yazayım dedim Senpai: Osana iyi misin? Yardıma ihtiyacın var mı! Osana! Aman tanrım! Cevap ver! Uyan lütfen bunu yapma! Oh Tanrım bu olmaz! hayır!

Not: Bir şey söyleyeceğim ama yanlış anlamayın ben kelimelerinden tutun da diyologlarına kadar yazıp anlatmaya üşenmiyorum da siz neden bir vote vermeye üşeniyorsunuz? Bu bazı okuyanlarım için geçerli değildir ama ben bu kadar yazıp anlatıyorum üşenmiyorum lütfen sizde vote vermeye üşenmeyin sizi seviyorum ^-^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YANDERE SIMULATÖR VE BİLİNMEYENLERİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin