WHAT'S NEXT FOR YANDERE SIMULATOR?

721 10 6
                                    

 MERHABA YANDERELER BUGÜN DE VİDEO ÇEVİRİSİ YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM ŞU YANDERE DEV'İN YENİ KOYDUĞU VİDEO'NUN ÇEVİRİSİNİ YAPMAYI DÜŞÜNDÜM. İYİ MÜ DÜŞÜNDÜM KÖTÜ MÜ BİLMİYORUM NEYSE JRJFKRL

İŞTE O VİDEODA DENİLENLER: Yandere Sımulator'un rakipleri elemek ile ilgili olması gerek. Fakat 30 aydan beri oyunun resmi bir rakibi yok. Neden? Anlatayım. Oyuna rakip eklemek ve görüntüsünü değiştirmek ölüm üzerine bir sahne eklemek kadar kolay değil. Bir rakip bundan daha fazla olmalı. Rakiplerin normal insanlardan daha çok daha farklı olması gerekir. Rakiplerin gerçekten dikkatle hazırlanmış bir rutine ihtiyaçları vardır. Senpai ile bayağı yakın olacaklardır. Veya etrafta bir sürü tanık olacaktır. Direk öldürmek diye bir şey yok. Rakibin Senpai ile özel etkileşimlerde bulunması gerek. Bu etkileşimler normal insanlarınkinden farklı olacaktır. Daha farklı bir şey olmalı ki Yandere onların konuşmalarını engelleyebilecek. Rakibin kendisine ait bir hikayesi olması lazım. Böylece Yandere rakibinin sırlarını öğrenebilir. Rakibin farklı bir kişiliği de olması lazım. Diğerlerinin göstermediği animasyonları göstermesi lazım. Rakibin Senpai'ye aşkını itiraf ederken özel bir sahnesi olması gerek. Ve bir de reddedilirse onun içinde bir sahne olacak. Rakipler oyunun odak noktası.  İlk resmi rakibi eklediğimde insanları diğer sürümlerden daha çok heyecanlandırmalı. Yandere Sımulator için 10 farklı rakip tasarlandı. İlk rakibi elemek eğlenceli olmalı. İnsanlar bunu tekrar tekrar denemek islemeli. Bir önceki videomda tüm eleme metotlarını tasarlamıştım. Oyuna yeni bir eleme metodu eklemem. ta ki gerçek bir rakip ekleyene kadar. Osana'yı oyuna eklerken çok dikkatli olacağım. Baya hızlı ve güçlü olmadan onu öldüremeyeceğimiz özel bir rutin ekleyeceğim. Senpai ile etkileşim geçeceği beş olay tasarlıycam. Ve hepsini elimine etme özelliği ekleyeceğim. Osana'ya özel bir hikaye ekleyeceğim. Osana'nın kendine ait bir animasyonu olsun diye animasyoncular ile konuşacağım. Bide ses sanatçılarıyla. 30 ay boyunca Yandere Sımulator'u iki haftada güncellemek için elimden geleni yapmaya çalıştım. Ama bu iki haftadan uzun sürecek. Yeni animasyonlar eklemek için. 1 ay alabilir belki de fazlası. ( ama nedenn!) İhtiyacım olanları beklerken ne yapacağımı biliyorum. Oyunda geliştirmem gerekenleri düzelteceğim. Oyundaki bazı olaylar yarım kalmış bir biçimde bekliyor. Mesela bazı ders bonusları işe yaramıyor, oyunu kaydedemiyoruz, bazı okul binaları hala tam olarak gelişmiş değil ( spor salonu) İntro ekranı hala siyah. Öğretmenler ile konuşmak hala imkansız. Öğrenciler kana ve silaha tepki vermiyor. Okul hemşiresi hala hareket etmiyor. Okulun nüfusu olması gerekenin yarısı. Öğrenciler çok çeşitli animasyonlar yapmıyorlar. Hala bir intihar sahnesi yok. Ayak adımlarından sesler çıkmıyor. Düşük FPS den bahsetmiyorum bile. Birde oyun kodları var yeniden yazarsam faydalı olabilir. Bunlar sadece bir kaçı. Bir tarafım Osana'yı eklemek bile istemiyor. En azından bunlar düzelene kadar. Osana'yı yok etmeye çalıştığınızda sanki gerçek final oyunundasınız gibi hissetmenizi istiyorum. Osana tasarlandığında sanki finaldeymiş gibi bir his yaşamanızı istiyorum. Yarım kalmış bir Osana eklemek istemiyorum. Osana'yı tasarlamaya başladığımda yüzde yüz tamamlanadan yeni sürümü göremessiniz. Osana'yı oyuna eklemek için ne yapmam gerektiğini düşünmek 1 ayımı alır. 1 ay boyunca sizi sıkmayacak bir sürüm olsun isterim. Bu süre içinde canınızı sıkmayacak modlar tasarlamak istiyorum. KGFTBZ Yandere için modlar tasarlıyor. Belki ben de bu modları oyunun bir parçası yapabilirim. En azından Osana'yı ekleyene kadar eğlenceli olur. Osana'yı tamamlamak için elimden geleni yapacağım. Cadılar bayramı da yaklaşıyor. Cadılar bayramını es geçersem olmaz. Geçen sene Yanvania eklediğim gibi. Ve 1 yıldır tatile çıkmadım bir mola vermek iyi olurdu. Kasım yarısı gibi. Bu zamana kadar Osana'yı ekleyebileğimi söyleyemem. Belki beklediğimden de kısa sürer. Belki de sürmez.. ( Ne demek sürmez!?) Benim tek isteğim 2017 ye kadar olan amacım Osana'yı sağ salim oyuna eklemek. 

BENCE ŞU POZ MODU ( KGFTBZ) GELİRSE ÇOOOK HARİKA OLURDU! EN AZINDAN OSANA GELENE KADAR BENİ BAYAĞI İDARE EDERDİ SİZİ BİLMEM AMA KŞLMBG YANDERE DEV'E DE KIZAMIYORUM ADAM BİR YANDAN DA HAKLI BU KADAR ŞEYİ TASARLAMAK BİR ANDA ÇOK ZOR OLURDU. HEM SES SANATÇILARIYLA GÖRÜŞ, HEM ANİMASYONCULAR İLE HEM İŞİNİ KUSURSUZ YAPMAYA ÇALIŞMAK BUNLAR BEDAVA DEĞİL Kİ. AMA BEN YİNEDE OSANA'NIN GELMESİNİ İSTİYORUM ÜHÜĞÜÜĞÜ OLSUN BE ŞU POZ MODU GELİRSE ÇOK EĞLENİRDİK. OYUNU GELİŞTİRMEYE ÇALIŞMASI BİR YANDAN GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI. İNŞALLAH ÇABUK GELİR OSANA DA BİZDE ONU GEBERTİRİZ! NEYSE BİRAZ UZUN SÜRDÜ YAZI UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR HOŞCAKALIN <33

YANDERE SIMULATÖR VE BİLİNMEYENLERİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin