EVET HEPİNİZE TEKRAR MERHABA BU BÖLÜMDE DÜNDE DEDİĞİM GİBİ KENDİ TEORİLERİM VE DUYDUĞUM TEORİLERİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR <3
1. Info Chan gazetecinin kızıdır.
2. Megami gizemli bilgisayar kızıdır.
3. Osana yani rival de diyebilirsiniz işte Osana Info Chan'ın gerçek kimliğini biliyordur bu yüzden Osanayı öldürmek istiyordur, çünkü birine söylemesinden korkuyordur. ( bana çok mantıklı geldi)
4. Oka'nın karanlık bir sırrı vardır.
5.Info Chan tüm olan ve olacak rakiplerimiz ile bir tarihe sahiptir ( mantıklı geldi)
Şimdi ben bir şeye şaşırıyorum bu Occult Club'un 4 üyesi'nin gözünün kör olduğu bir şeytanın onlara sinirlenip sözlerinin kör ettiğinden kaynaklandığı söyleniyor ama aklım bir şeye şaştı şeytanın sayısı 6 dır yani bunların şeytan çağırabilmesi için 2 kişiye daha ihtiyaçları yok muydu? Yani Shin ve Oka neredeydiler? Benim düşüncem Shin ve Oka bu olay gerçekleşirken kaçtılar diye düşünüyorum, yani bu öbür alemdeki şeytanlar Oka dan intikam almak istiyor bence hani zaten şu koca ağızlı şey intikam gerek falan diyor ya acaba Oka dan mı bahsediyor? Ben öyle düşünüyorum valla eğer sizinde bu konu ile ilgili bir düşünceniz var ise benimle paylaşınn.
İŞTE BAKIN OCCULT CLUB DEKİ OKUDUKLARI KİTABIN YAKINDAN GÖSTERİLİŞİ BENCE İNCELENSE BAYA BİR TEORİ BULUNUR BU KİTAPTA ŞU DEĞİŞİK YAZILAR FALAN ÇÖZÜLSE :D HER NEYSE BU KİTAP HAKKINDA DA TEORİLERİM VAR BU ŞEYİN KOLLARI PARÇALANMIŞ HANİ O SATANİST YILDIZININ İÇİNDE ALTI KİŞİYİ TESTERE İLE KESİNCE ELLER ÇIKIYOR YA ONU BUNA BAĞLADIM AMA O ÇIKAN ELLER KADIN ELLERİYDİ O YÜZDEN TAM EMİN DEĞİLİM PEKİ SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ BU KİTAP HAKKINDA?
EVET ARKADAŞLAR BU GÜNLÜK BU KADAR BELKİ ŞİMDİ YİNE BİR BÖLÜM YAZARIM GECİKTİĞİM GÜNLERİN YERİNE. EĞER BEĞENDİYSENİZ VOTE VERMEYİ UNUTMAYINIZ SİZİ SEVİYORUM <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SIMULATÖR VE BİLİNMEYENLERİ!
Genç Kız EdebiyatıYandere Similatör sevenleri beklerim. Teoriler, bilinmeyenler ve benzerlerini kitabımda yazmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz kitabımı iyi okumalar <3