Park Jimin
Elleri her yerimdeydi. Ağız şıpırtıtılarımız odada yankılanıyordu. Ve ben ilk defa bu duygular içeresindeydim. T-Shirtimün eteklerinden tutup üstümden çıkardığında direk boynuma yöneldi. Her bir hattına izler bırakıyordu.
Ağzımdan çıkan minik inlemeyle daha da hızlanmıştı.-Jimin*nefes*bunu istediğine emin misin?
Nefes nefeseydi. Bu soruyla karşılaşacağımı adım gibi biliyordum.
Dudaklarımı onu dudaklarına bastırarak;
-Evet Yoongi senin her şeyinle hissetmek istiyorum.
Bu sözler benden çıkıyordu.Üstündeki t-shirtten kurtulduğunda onu altıma aldım bir çırpıda.
Direk boynuna yöneldim. Hem öpüyor hemde ısırıyordum. Ağzımdan çıkan küçük iniltiler ile yarım ağız gülümsedim.Ellerim pantalonuna doğru gitti ve ince bacaklarından hemen sıyırdım.
Minik kumaş parçasından kurtulduğumda tüm benliği ile karşımdaydı.
Dudaklarımı hafif ıslayarak kalça kısmına doğru indim.
Hafifçe ıslattım ucunu. Başını geriye atmış olucaklardan bir haberdi.
Ağzıma aldığım uzunluğuyla hafifçe inledi ve kırmızı saçlarıma tutunmaya başladı. Hareketlerini hızlandırırken beni birden durdurarak yerimizi değiştirdi.
-Hemen gelmemi istemezsin öyle değil mi Jiminie.
-Yoongi beni korkutuyorsun.
-Sakin ol küçüğüm.
Pantolonumdan kurtuldu ve ondan sonra o seri hareketlerle herşeyi çıkardı.
Biraz korkmaya başlamıştım. Ve bu biraz benim hatamdı.
Parmaklarını bana doğrulttu. Ağzıma alarak yaladım üçünü.
İlk bir tanesini deliğime konumlandırdığında hafifçe inledim.
İkincisi girdiğinde;
-Hyung-agh biraz yavaşla!-Neden bu kadar azdırıcısın Jiminie.
İki parmağı ile makas hareketleri yapıyordu. Ve bu çok katlanılmazdı. Tatlı noktamız doğru baskı yapıyordu.
Üçüncüsü ile odadan küçük çaplı bir inleme sesi daha yankılandı.Penisinin ucunu deliğimde konumlandırdığında derin nefes aldım. Birden içime girdiğinde gözlerim yuvalarından çıkacak gibi oldu. Bana sarılarak tırnak izleri mi sırtına geçirdim. Bunu hak etmişti.
-Yoongi-ah!! Argh....
-Şşş sakin ol birazdan zevk alacaksın.
Yavaşça hareketlenmeye başladığında acı zamanla yok oluyordu. Ama yarın sabah yok olmayacak acılar çekecektim .
Daha da hızlanmaya başladığında özel bölgemde o vuruşlar yapmaya başlamıştı.
-Argh Yoongi - Ah! Daha da hızlan! Ah daha fazla daha fazla!
Vuruşlarını hızlandırırken benim penisimi çekiştirmeye başlamıştı.
-Hyung ah sen müthişsin. Daha hızlı daha hızlı...
-Jimin bu sen misin?
Dediği şeyle hafifçe sırıttım. Son kez girdiğinde darlığım menileriyle dolmuştu.
Yüzüme doğru çökerek kulak mememi ısırdı.
-Hayatımın en iyi anlarıydı Jimin.-Yoongi seni seviyorum.
-Bende seni seviyorum Jimin.
Dudakları dudaklarımı tekrardan öptüğünde bir anda beni ters çevirerek arkama dönmemi sağladı.
-Hyung?
-Tek bir taneyle kalacağımı mı sanıyorsun Jiminie? Gece yeni başlıyor.
Psikopat bir şekilde gülümserken yarın çekeceğim acı geldi o anda.
(Psikopat civciv kxkx tamam nys)Hemen arkamı dönüp onu altıma aldığımda.
-Belki de bir kerecik değişik yapmalıyız Yoongi? Ne dersin?
Deliğini hazırlamadan içine girdiğimde gözleri yuvalarından çıkmak üzereydi.
-Jiminie-argh hazırlamadın bile?
Kulağına doğru eğilip;
-Üzgünüm Hyung unutmuşum.Bu daha başlangıçtı benim için. Ve bu gece hiç bitmeyecekti bizim için.
》》》》》》》》》》
Bedenlerimiz yorgunluktan harap olmuş bir biçimde yatıyorduk. Günün ışıkları odaya hafiften doluyordu.
Gözlerim kapanmak üzereydi. Bu gece benim için unutulmazdı.Yoongi yorgun bir şekilde bana döndü.
-Jimin seni her zaman seviceğim ve her zaman koruyacağım. Söz veriyorum. Her kimden olursan ol sen benim için her zaman farklısın.
Dedikleri beni mutlu ederken bir yandan duygulandırmıştı.
-Yoongi bende seni çok seviyorum ve her ne kadar beceremesemde seni koruyacağım.
Gözümden akan yaşla dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
-Hadi uyu artık küçüğüm.
-Sarılarak uyuyalım Yoongi.
Tamam anlamında kafasını sallarken. Örtüyor biraz daha çekip kolları arasına aldı. Beyaz tenine daha da yakındım. Sonsuz bir mutluluk içeresindeydim.
Kollarında huzura kavuşurken göz kapaklarıma yenik düşüp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Bölüm Sonu
Her yazar ya da smut bölüm yazdıktan sonra olmadı derdi jdkdkd bende olmuş işte neyin kafası derdim. Şimdi anlıyorum. Onlara burdan sevgiler.... Cidden bu gruba bende giriyorum. Bu bölüm Ciddi li olmadı. Kendi başıma yazdım ve ne kadar olduysa . Çok duygu barındırdı umarım olmuştur . Bugünkü teaserdan sonra ^^ Yazma isteği geldi nasıl bir psikoloji ile yazdıysam... Eğer bu hikayeye denk geldiyseniz
diğer hikayelerime göz atmayı unutmayın.
Diğer bölümde görüşmek dileğiyle....
Buraya koymazsak olmazdı kxkdkd...^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wintry Nemesis|y∞nmin
FanficBeni suçlama tamam mı? Zayıflığımı kimse bilmemeli Jimin... Bize ben zarar verdim Jimin. Kimse gerçek benliğimi bilmemeli. Herşey onlar yüzünden. Benden nefret etme... ^Yoonmin^ -Tüm hakları saklıdır- ~Tamamlandı-