Prolog

3.2K 85 4
                                    


Minęło pięć lat odkąd Hermiona Granger wyjechała z kraju. Od tego czasu bardzo dużo zmieniło się w jej życiu. Praca w Ministerstwie Magii stała się dla niej przeszłością, kiedy urodziła dziewczynkę. Nie potrafiła powiązać życia codziennego z obowiązkami i została zwolniona. Zaczęła więc śpiewać nocami w małych kafejkach, by jakkolwiek zarobić na życie. Tam właśnie poznała pewnego mężczyznę o imieniu Andrew, który od razu zainteresował się jej osobą i obiecał pomoc. Zrozpaczona Hermiona nieufnie złapała się ostatniej deski ratunku. Nie chciała, by odebrali jej dziecko, jedyną osobę, którą kochała i która chroniła ją przed całkowitym załamaniem. Z czasem Los Angeles, bogate dzielnice i sztuczni ludzie zakopali w niej prawdziwe cechy panny Granger. Na dodatek rosnąca sława kobiety i presja wywoływana przez narzeczonego sprawia, że coraz bardziej nie potrafi sobie dać rady bez wsparcia. Andrew chce jak najszybciej wziąć ślub, jednak Hermiona nie jest na to gotowa. Ból spowodowany pięć lat temu wciąż daje o sobie znać.
           
Jak zwykle silna Hermiona poradzi sobie w przytłaczającym ją życiu? Czy uda jej się wyrwać z tej całej szalonej karuzeli, którą pędzi od pięciu lat przez życie? Czy uda jej się w końcu odnaleźć siebie?
           
Draco Malfoy od pięciu lat stał się zagorzałym pracownikiem. Praca wypełniła cały jego smutek po stracie ukochanej kobiety. Osiągnął już w karierze wszystko, co chciał, jednak to nie dało mu szczęścia. Stał się zimny i oschły przez codzienne towarzystwo swojej pięknej żony Astorii Malfoy. Tylko wizyty w domu jego przyjaciela Blaise'a i Ginny oraz ich małej córki Agnes, pozwalają mu znów być sobą. Draco Malfoy czuje wtedy potrzebę założenia rodziny. Czegoś, co sprawi, że stanie się na nowo szczęśliwym mężczyzną. Jednak nie chce zakładać rodziny z Astorią, która bardzo na to nalega. Któregoś dnia w pracy Draco Malfoy dostaje zlecenie wyjazdu z kraju w sprawie wizyty Ministra Magii w Ameryce i podpisania z nim pewnego kontraktu. Tam niespodziewanie trafia na pewną, dziwnie znajomą dziewczynę śpiewającą w kawiarence, która widząc go, natychmiast ucieka ze sceny. Po raz pierwszy od pięciu lat Draco ponownie odczuł ciekawość i zainteresowanie. Jest pewny, że już kiedyś widział tę kobietę i za wszelką cenę chce dowiedzieć się, kim ona jest i próbuje ją odnaleźć.

Dramione. Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu. CZĘŚĆ DRUGA!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz