CLAU
El primer que vam fer va ser dirigir-nos amb pas ferm però silenciós cap a la tenda del cap.
Tots tres sabíem el que havíem vingut a fer.
El noi, que per cert ens havia dit que es deia Yanni (és un nom grec), va donar-me una llanterna i es va col·locar darrere de la tenda.
Quan em va fer un gest indicant-me que estava llest (he fet un rodolí, yupi!) vaig encendre la lot i el vaig enfocar, tot provocant una ombra tenebrosa que es projectava sobre la tenda i que segur que espantaria el "jefe".
Ell va interpretar el seu paper d'esperit maligne a la perfecció. No sé si ho recordeu, però en Jimmy tenia por dels esperits.
-Estúpid Jimmy! Estàs intentant construir una base militar secreta en les meves terres. Però el pitjor de tot és que ho estàs fent sense el meu consentiment -en Yanni seguia parlant a en Jimmy en grec amb un to amenaçador, però ho escric en català perquè segur que del grec no n'enteneu ni un borrall- No hi ets benvingut, torna per on has arribat...
La Mireia i jo ens estàvem rient per dins. Que beneit, aquell Jimmy! Els seus plors i laments se sentien a deu km a la rodona, però això no va provocar que cap militar es despertés.
-Si vols evitar la maledicció que et llançaré -va continuar amenaçant el noi militar- has d'abandonar la teva cabana i no tornar a entrar-hi mai més. I demà, ben d'hora pel matí, heu de tocar el dos d'aquesta illa tots i cada un de vosaltres. T'estaré vigilant fins que ho facis, Jimmy. T'estaré vigilant...
-Sisi... Tranquil... No cal posar-se nerviós... Demà mateix me'n vaig... -va contestar en Jimmy evidentment nerviós i espantat.
Vaig apagar la llanterna orgullosa i tot seguit vam abraçar-nos els tres tot felicitant en Yanni per la seva meravellosa interpretació.
Ell va fer una reverència que en llenguatge verbal voldria dir 'De res'.
A continuació vam sentir com en Jimmy sortia disparat de la cabana i s'endinsava al bosc atemorit a causa de la seva topada amb "l'esperit"...
YOU ARE READING
PERDUDES II
Adventure(Segona part de Perdudes. NO us recomano que la llegiu sense prèviament haver fullejat la primera part.) La Clàudia i la Mireia aconsegueixen escapar de les mans dels indígenes de l'illa "deserta" on van anar a petar per culpa d'un naufragi. Però q...