ကိုယ့်ဘဝမှာ ....
မွေးဖွားလာပြီးကတည်းက ..
တောင့်တလို့လည်းမရတိုင် တောင့်တခွင့်လည်းမရှိတဲ့ ခပ်မှိန်မှိန် ဆန္ဒသုံးခု ရှိတယ် ။
PaPa ...
လွတ်မြောက်မှု....
အချစ် ...Pa Pa ဆိုတာ ... မေတ္တာပေးဖို့နေနေသာသာ ..အသိအမှတ်တောင်သိပ်မပြုချင်ပုံ... Appa နဲ့ယှဉ်နိုင်မယ်မှန်းမသိပေမယ့် ... တခါတလေ Appa ကိုတောင်သဝန်တိုတယ် ..
PaPa အချစ်တွေ ရချင်တိုင်းရနေသူကြီးလေ ....ဒါပေမယ့် ...
တစ်ခုတော့ရှိတယ် Pa Pa ! ဘယ်လောက်ပဲ မလိုချင်ဘူးပြောနေနေ Wu Sehun က Pa Pa နဲ့ Appa တို့ရဲ့ နှစ်ယောက်မရှိတဲ့သားချော ဆိုတာကတော့ လူတိုင်းလက်ခံကြတဲ့အမှန်တရားပဲနေမှာပါ ...
..................................................................စိတ်ပေါက်ပေါက်နဲ့ တစ်ယောက်တည်း ဟန်မြစ်ဘေးနား လျှောက်နေမိတာ ညနေတောင်တော်တော်စောင်းလို့ နေပြီ ..
မြစ်ဘက်ကို မျက်နှာမူပြီး လောလောလတ်လတ် ဖြစ်ထားတဲ့ ပြဿနာကြီးပေါ်ချဲ့ကား တွေးနေမိတော့ ..တကယ်ဆို Pa Pa မမှားပါဘူး ..
Pa Pa ကနဂိုထဲက စိတ်ဆတ်ပြီး ဖြစ်ချင်တာ လုပ်ချင်တာကို မဖြစ်ဖြစ်အောင်လုပ်တတ်တဲ့လူစားမျိုးဆိုတာ သိနေခဲ့ရဲ့ သိပြီးသားဖြစ်ရက်နဲ့ ရိုင်းပြသလိုဖြစ်မိတယ် .. တကယ်လို့သာ အေးအေးဆေးဆေး ဆက်ပြီးဖြေရှင်းနိုင်ခဲ့မယ်ဆိုရင် ရေနဲ့လည်းအပက်မခံရသလို Appa လည်းစိတ်ဆင်းရဲရမှာမဟုတ်ဘူး ..
ဒါပေမယ့်လည်း ဖြစ်ပြီးသွားခဲ့ပြီ ...
ပြန်မလာချင်ပေမယ့်လည်း....ထွက်ပေါက်မဲ့ Sehun အဖို့အချိန်တန်တော့လည်းအိမ်ပြန်ရတာပါပဲ ...
"Sehun လေး "
"ပြန်လာပါ့မလားလို့စောင့်နေတာ ပြန်လာတယ်နော် "
ခမ်းနားမှု အငွေ့အသက်တွေ လွှမ်းခြုံနေတဲ့ ဧည့်ခန်းမှာ Appa ညမအိပ်သေးပဲ ထိုင်စောင့်နေခဲ့တယ် ..
"appa "
"အင်း "
"PaPa တစ်ခုခုလုပ်သေးလား "
VOCÊ ESTÁ LENDO
Cherish Me Candy (COMPLETED)
RomanceYou are More Than Just Candy Flavor To Me . #FannieLovesChannie