Baby! Don't Leave Me

3.4K 359 46
                                    

Resort တစ်​ခုရှိ ​golf ကွင်းတစ်​ခုဝယ်​... ည​နေ ​စောင်း​သော်​လည်း မ​မောတမ်း လွှတ်​ကစား​နေသူတစ်​ဦး..

Adidas ဦးထုပ်​ .. Adidas အင်္ကျီ . ​ဘောင်းဘီ ဖိနပ်​ ​ခြေအိတ်​ နှင့် Adidas company မှ brand ambassador အလားအထင်​မှားနိုင်​​သော ပုဂ္ဂိုလ်​တစ်​ဦး..

စည်းစနစ်​ကျကျ လွှဲကာရိုက်​​နေ​သော်​လည်း ..အာရုံစူးစိုက်​မှုအပြည့်ဖြင့် ရိုက်​​နေ​သော်​လည်း ​ချွေးများတဒီးဒီးကျကာ ဘာမှမလိမ်းထား​သောမျက်​နှာပြင်​​​လေးက အလိုမကျဟန်​ စူတူတူဖြစ်​​နေ​သော ပုဂ္ဂိုလ်​တစ်​ဦး..

​ပြောရလျှင်​ ..မနက်​ကတည်းက resort ထဲရှိရှိသမျှ gym, ​ရေကူးကန်​ , golf ကွင်း., bowling ပစ်​ကွင်းများတွင်​ ရှိရှိသမျှ Staff များ လက်​ဖျားခါသည်​အထိ မိမိကိုယ်​ကို နှိပ်​စက်​​နေသည်​လားအားကစားလုပ်​​နေသည်​လားမသဲကွဲစွာ ဝုန်းဒိုင်းကြဲ​နေ​ခဲ့​သော ​ငွေရှင်​​ကြေးရှင်​​လေး...

နိုင်​ငံ​ကျော်​ , ကမ္ဘာ​ကျော်​ ပုဂ္ဂိုလ်​၏ သက်​ဆိုင်သူ..

Wu Yifan ​၏ လက်​ရှိ ....

" ဟာ .....မသိဘူး ..မသိဘူး.. ​လော​လောဆယ်​ Sehun တည်​​နေရာကိုရှာ​ပေး... ဦး​လေးသိတာကျွန်​​တော်​သိတယ်​ .. ဘာလဲ ..wuyifan မ​ပြောခိုင်းလို့လား... "

"............"

" ဦး​လေးဒီလိုလုပ်​ရက်​နိုင်​တယ်​လား... ဦး​လေး ရဲ့ Chanyeollie ​လေးကို ဒီလို ဖုုံးကွယ်​ရက်​နိုင်​တယ်​လား.. ရပါတယ်​ ... ကျွန်​​တော်​က အ​ရေးမပါတဲ့လူဆို​တော့လည်း..."

".................."

"Canada မှာရှိမှန်း​တော့သိတာ​ပေါ့ ... ဘယ်​အရပ်​ဘယ်​​ဒေသ ဘယ်​ပြည်​နယ်​မှာလဲ ..ဘယ်​အိမ်​မှာရှိ​နေကြလဲ​မေးတာ .. awwww ဘာမှမလုပ်​ပါဘူးဆို .. ကိုယ့့်သားကိုယ်​ဘယ်​​နေရာရှိ​နေမှန်းသိချင်​တာ​ပေါ့ .."

ဖုန်း​ပြောရင်း ​ခေါင်းကိုတစ်​ချက်​ပြင်းပြင်းကုတ်​မိသည်​ ..စိတ်​ရှုပ်​၍.. ဟုတ်​သည်​ .. မတရားစိတ်​ရှုပ်​လာသည်​ .. Wuyifan ​ရော WuYifan နားက သူ့အထိန်း​တော်​ ကိုယ်​​ရေးအရာရှိ နှင့် ဝန်​ထမ်းတစ်​သိုက်​​ရော အကုန်​ စက်​ရုံတစ်​ခုထဲမှထုတ်​ထားသလို တစ်​ပုံစံတည်း​တွေဖြစ်​သည်​ ... Sehun ဆို​သော သားမှာလည်း ​ခေါင်းမာသည်​မှာ နှစ်​​ယောက်​မရှိ .. WuYifan နှင့် Wu Sehun နှစ်​​ယောက်​​ခေါင်းပြိုင်​မာကြ​တော့ ကြားထဲက အသက်​ထွက်​မလိုဖြစ်​​နေ​သည်​မှာ Chanyeol သာ....

Cherish Me Candy (COMPLETED) Where stories live. Discover now