"Sehun ~~~~ "
နှုတ်ခမ်းလှလှလေးကို အသာအယာ အနမ်းစခြွေမိရာက အတောမသတ်နိုင်သော ဆန္ဒများ..
ကုတင်ပေါ် ရောက်မိသွားပြီး Candy အပေါ်ကိုပါ ပိုင်စိုးပိုင်နင်းအုပ်မိုးထားမိသေးတာကိုမယုံကြည်နိုင်..
ဒီကြားထဲ Candy လည်တိုင်နုနုလေးမှာ အကြမ်းပတမ်းကိုက်ရာ တချို့.... အသားနုနုမှာ ကြမ်းကြမ်းတမ်းတမ်းသွားရာ ....
နဂိုထဲက ထိလွယ်ရှလွယ် ပုံအပြည့်အဝ ရှိနေတတ်တဲ့ Candy မျက်နှာမှာ ဖော်မပြနိုင်တဲ့ အားငယ်မှု ကြောက်ရွံ့မှု ....သွားပြီ .......... .
အသံတိမ်တိမ်လေးနဲ့ Sehun ကို အဆက်မပြတ်သတိပေးနေသေးတာ ..နောက်ဆုံး sehun သတိရတဲ့အထိ ..
အောက်ဆီဂျင်ပြတ်တဲ့ ငါးလေးလို မောဟိုက်စွာ အသက်ကို ပြင်းထန်စွာရှုနေတဲ့ Candy ကို ဘယ်လိုသနားမိမှန်းမသိဘူး ...
"sehun ဖယ်ပေးပါ ..... "
" Candy......... "
" အရမ်းပင်ပန်းနေပြီ... အိပ်ပါရစေ... ဒီတိုင်း..... "
" မဟုတ်ဘူး candy..ကိုယ်လေ ...... ကိုယ် ... တောင်းပန်ပါတယ်ကွာ..... ကိုယ်သတိလက်လွတ်ဖြစ်သွားတယ် ... Candy ကိုအထင်သေးလို့ လက်တည့်စမ်းချင်လို့ လုပ်တာ မဟုတ်ပါဘူး Candy .... ကိုယ်က ... "
ဖရိုဖရဲ ဖြစ်နေတဲ့ ကုတင်ပေါ်ကကောင်လေးsehun စကားအဆုံး ချက်ချင်း ထ ထိုင်ပြီး ....
" ဒါဆို ဘာလို့လဲ ... ပြောလေ .. အထင်သေးလို့မဟုတ်ရင် ဘာလို့လဲ .... Sehun အရမ်းလွန်နေတာကိုသိလား .. သူများသားသမီးကို ပျော်အောင်ထားပေးမယ် ပြောပြီး နေ့တိုင်းတွေ့ခွင့်တောင်းတယ် .. မသိတဲ့နေရာခေါ်လာတယ် .. hotel ထိ ရောက်အောင်သွားတယ် ... hotel ရောက်တော့ ........ "
" အနိုင်ကျင့်တယ် ... "
စကားပြောနေစဉ်တလျှောက် မျက်ရည်တို့သာစီးကျနေတဲ့ ချစ်ရသူပုံကိုဖန်တီးသူဟာ ကိုယ်ပါလားဆိုတဲ့ အသိက Sehun ကိုစိတ်မသက်မသာဖြစ်စေတယ် ..
တစ်ခုခုဖြေရှင်းရမှာဖြစ်ပေမယ့်လည်း တသိမ့်သိမ်ငိုရှိုက်နေတဲ့ ကောင်လေးပုံစံက လက်တွေ့ကျကျစဉ်းစားဆင်ခြင်နိုင်မှုတွေကို ဦးနှောက်ထဲကိုရောက်မလာစေဘူး...
KAMU SEDANG MEMBACA
Cherish Me Candy (COMPLETED)
RomansaYou are More Than Just Candy Flavor To Me . #FannieLovesChannie