Trust

4.5K 444 42
                                    

ကြိုးစားမှုတစ်​ခုအတွက်​ အရာထင်​​စေချင်​ရင်​ က်ိုယ့်ဘက်​က လိုအပ်​ချက်​မရှိ​အောင်​ပြင်​ဆင်​ရမှာ​ပေါ့........

Lancome ဘက်​နှင့်ပူး​ပေါင်းဖို့​သ​ဘောတူပြီး​နောက်​ပိုင်း သူတို့​ရေ​မွှေးအတွက်​ အမိုက်​စား design တစ်​ခုဖြစ်​​အောင်​ ဖန်​တီးရတာ Sehun အတွက်​ သိပ်​လည်းမခက်​သလို အရမ်းကြီးလည်းမလွယ်​ကူ.......

ကမ္ဘာ​ကျော်​ brand ဖြစ်​တဲ့အပြင်​ ဒိတ်​ဒိတ်​ကြဲ company တစ်​ခုမို့ ကိုယ့်ဘက်​က ​ကောင်းသည်​ထက်​​ကောင်း​အောင်​ လစ်​ဟင်းမှု မရှိ ​နေ့ညမ​ရွေး အလုပ်​လုပ်​ရသည်​..

သူတို့ သတ်​မှတ်​ထား​သော deadline က အ​ဝေးကြီးမှာ​ပေမယ့် ကိုယ့်ဘက်​က ပုံစံ A ပုံစံ B စသဖြင့်လည်း တခုမ​ကောင်း တခုသုံးလို့ရ​အောင်​ ပြင်ဆင်​​နေရသည်​ ....

တခါတ​လေ Appa ကိုဖုန်းလှမ်းဆက်​ပြီးအကူအညီ​တောင်းရသည်​ .. အနုပညာ​သွေး အနုပညာအမြင်​ရှိသည့် Appa ရဲ့ အကြံပြုချက်​များက အနုပညာဆန်​ဆန်​ဖန်​တီးချင်​​သော Sehun ရဲ့ design အသစ်​အတွက်​ ​တော်​​တော်​အသုံးဝင်​သည်​ ..

​နောက်​ပြီး Sehun ကြားဖူးတာတစ်​ခုက PaPa Yifan လည်း Appa နှင့် လက်​မထပ်​ခင်​ Maybelline အလှကုန်​က cushion တစ်​ခုအတွက်​ က်ို​ယ်​ပိုင်​ Design ​ရေးဆွဲ​ပေးဖူးသည်​တဲ့ ...

ထို့​ကြောင့်လည်း Sehun ဆုံးဖြတ်​ချက်​တွင်​ပါဝင်​​သောအချက်​တစ်​ချက်​က ခု ဒီ design ကို​ပေါက်​​ပေါက်​​မြောက်​​မြောက်​ဖြစ်​​အောင်​လုပ်​ရမည်​ ... Sehun ဘာလုပ်​လုပ်​အလိုမကျသာဖြစ်​လျက်​ရှိ​သော PaPa ​ရှေ့တွင်​ ​ခေါင်း​မော့ကာ ရင့်ကျက်​​သော အ​တွေ့အကြုံများ​သော လုပ်​ငန်းရှင်​တစ်​​ယောက်​အဖြစ်​ပြန်​လာချင်​သည်​ ....

Sehun မှာ​ကောင်းတဲ့တစ်​ချက်​​တော့ရှိသည်​ .. အလုပ်​တစ်​ခုကိုလုပ်​ပြီဆိုလျှင်​ စိတ်​နှစ်​ပြီးလုပ်​တတ်​တဲ့အကျင့် ....... အလုပ်​ထဲစိတ်​​ရောက်​​နေပြီဆိုလျှင်​ ထမင်း​မေ့ဟင်း​မေ့ ​​လောကကြီးကို​မေ့ ... ခုလည်း​နေ့ည အချိန်​မ​ရွေး design ကိစ္စပဲ​ခေါင်းထဲ​ရောက်​​နေသည်​ ............

ခဏတာ ​သတိမရချင်​​ယောင်​​ဆောင်​ထား​သော်​လည်း ​မှေးခနဲ တခဏ အိပ်​​ပျော်​မိ​သောအချိန်​များတွင်​ မြင်​မိ​သော Baekhyun အပြုံး​လေးများကလည်း ​ရှေ့ဆက်​ဖို့အင်​အားတစ်​ရပ်​........

Cherish Me Candy (COMPLETED) Where stories live. Discover now