Abrupt Kiss On Candy?

6.5K 574 58
                                    

မနက်စောစော Sehun တို့မိသားစု အတူတူ  မနက်စာစားတာ ထူးဆန်းတာမျိုး မဟုတ်ပေမယ့် အခု မနက်ခင်းကတော့ PaPa ရော Appa ပါ တိတ်ဆိတ်နေတယ် ....

Sehun ကို မဖြစ်နိုင်တဲ့ ညွှန်ကြားချက်တွေ မဆုံးနိုင်တဲ့ သြဝါဒ တွေ မပေးပဲ Appa မျက်နှာကို တ​စ်​ချိန်​လုံးအကဲခတ်နေတဲ့ PaPa ..

Appa ကတော့ မနက်စာလုပ်ပေးပြီး မျက်​နှာတည်​တည်​နဲ့  သူ့နေရာမှာသူထိုင်လို့ စားနေတယ် ...

" Sehun "

" ပြင်စရာရှိတာတွေ ပြင်နေပြီမဟုတ်လား "

" အတွင်းရေးမှူး ကိုမှာထားတယ် PaPa "

"ကိုယ်တိုင်ဘာလို့မလုပ်တာလဲ ?"

" အဲဒါ .... "

" Sehun စိတ်မပူနဲ့ Appa အကုန်စီစဉ်ပေးမယ် သား ဒီ 10 ရက်အတွင်း နေသာသလိုပဲနေ "

Appa ဝင်ပြောလိုက်တော့လည်း ချက်ချင်းဆိုသလို တိတ်သွားပြန်တဲ့ PaPa .. ခါတိုင်းလိုဆို Appa ကို ပြန်ဟောက်တတ်သေးပေမယ့် အခုကျ​တော့ အပြစ်လုပ်တားတဲ့လူလိုလို .. စိတ်ကောက်နေကြတာလားမသိဘူး .....ဒါမှမဟုတ်​အချစ်​စမ်း​နေကြတာ .. ^^

ခဏနေတော့ company ကို PaPa ထွက်သွားတယ် .. ခါတိုင်း Sehun မရှိဘူး Sehun မမြင်ဘူး အထင်နဲ့ PaPa အပြင်သွားခါနီးတိုင်း အကြင်​နာ ခိုးခိုးပေးလေ့ရှိတဲ့ Wu yifan နဲ့ Park chanyeol ကိုမမြင်ရတာ sehun အတွက် တခုခုထူးဆန်းသလို ...... Appa က PaPa ဘယ်လောက် အပြစ်ပြောပြော PaPa ဘယ်လောက် ဆူဆူ Papa ဘယ်​​လောက်​​ဒေါသကြီးကြီး သည်းခံပေးနေကြပါ ..... အခုကြတော့ .....

"Appa! ကျွန်တော် အပြင်သွားလိုက်ဦးမယ် "

SPAO hoodie အဖြူရောင် နဲ့ short pant နဲ့ Sehun ဟာခါတိုင်းပုံနဲ့ကွဲထွက်နေတာတော့အမှန် ...

" Wowww !! မိုက်လှချည်လား . ဘယ်သူနဲ့တူလို့ဒီလောက်တောင် ချောနေရတာလဲ Sehunnie ?!"

" appa နဲ့တူလိူ့ "

"ဦးထုပ်လေးပါစောင်းလိုက်ပါလား ပိုပြီးလူငယ်ဆန်သွားအောင် .. ဒါနဲ့ ဘယ်သွားမလို့လဲ "

"ချိန်းထားတာရှိလို့ "

"ကောင်မလေးရနေပြီလား .. အဲဒါကြောင့်လက်ထပ်ဖို့ကိုငြင်းတာလား Sehun "

Cherish Me Candy (COMPLETED) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora