Met With Candy

12.2K 795 37
                                    

Candy နဲ့တူတဲ့ကောင်လေး ....

"အ "

"ဟင် ! Sorry ... ကိုယ်အလျင်လိုနေလို့ ကလေး နောက်မှ ပြန်ဝယ်ပေးမယ်နော် "

Pa Pa တို့ anniversary ကို သွားဖို့နောက်ကျ ရတဲ့အထဲ ကားလမ်းကပါ ပိတ်.....ကားထားခဲ့ပြီး မြေအောက်ရထား စီးမလို့ ကိုယ့်ဇောနဲ့ကိုယ်ပြေးသွားတာ ကံကမကောင်းချင်တော့  ကောင်လေးတစ်ယောက်နဲ့တိုက်မိပြန်တယ် ...

ကောင်လေးနဲ့တိုက်မိလို့ ကိုယ်ရောသူရော လဲကျသွားပေမယ့် သူ့ကြည့်ရတာ သိပ်နာကျင်ပုံမပေါက်တာကြောင့် တောင်းပန်ပြီး လှည့်ထွက်ဖို့ပြင်လိုက်တော့ ...

"Aish... ဦးလေးကြီး "

"ဟမ်"

လက်တောက်လောက်လေးကများငါ့ကို ....

ဒေါသကထောင်းခနဲ ..

"ကျွန်တော့် Jelly တွေ ကိစ္စအရင်ရှင်းပြီးမှသွား မရှင်းပေးရင် ဒီကနေ တစ်လှမ်းမှ လှမ်းလို့ရမယ် မကြံနဲ့ .."

ဘေးမှာ ပျံ့ကြဲနေတဲ့ Jelly အမျိုးအစား အစုံကို နှမျောစွာကြည့်နေရင်းမှ sehun ခြေထောက်ကို လက်နှစ်ဖက်နဲ့ အားကုန် ဖက်ထားတဲ့သူလေး .....

တပ်ထားတဲ့ မျက်မှန်လေးက နှာခေါင်းထိပ်ပေါ် လျှောကျလို့ ချယ်ရီရောင်သွေးနှုတ်ခမ်းပါတစ်စုံက အလိုမကျဟန် .... အညို ရောင်ဘောင်းဘီတိုပြတ်ပြတ်လေးကို ရှပ်အင်္ကျီ အဖြူ စွတ်စွတ်လေး ထိုးထည့်ဝတ်ထားတဲ့ ကလေးလေး ...

"ဒီမှာကလေး "

"ပြော နားထောင်နေတယ် "

"နံပါတ်မှာ တစ် , ကိုယ် ဦးလေးကြီးမဟုတ်ဘူး အခုမှ အသက်လေး ၂၄ စွန်းခါစပဲရှိသေးတာ "

"ဘယ်သူကခင်ဗျားအသက်ကိုမေးနေလို့လဲ နောက်ပြီး ကျွန်တော်က သန်းခေါင်စာရင်းလိုက်ကောက်နေတာလည်းမဟုတ်ဘူး "

"နားထောင်ပါဆို .. နံပါတ်မှာ နှစ် , ကိုယ်အခု အရေးပေါ် အခြေအနေဖြစ်နေလို့ မန်နိုင်သလောက်မြန်မြန် ဒီနေရာက ရွေ့မှရမယ် အဲဒီတော့ ... ကိုယ်အားသုံးပြီးလည်း မင်းလက်တွေကို ဆွဲမဖယ်ချင်ဘူး .. ကလေးကို အားသုံးပြီးအနိုင်ကျင့်ပါတ
်လို့ ကလေးသူငယ်ညှင်းပန်းနှိပ်စက်မှု ဥပဒေ နဲ့ လည်းကိုယ်မငြိချင်တဲ့အတွက် မင်းလက်လေးမင်းဘာသာရုတ်လိုက် OK တယ်နော် ? !"

Cherish Me Candy (COMPLETED) Where stories live. Discover now